Vraag (algemeen)

Dodo

Re: Vraagje

Bericht door Dodo »

Wim Anker schreef:
Dodo schreef:
Wim Anker schreef:Geen katten en honden kost helemaal niets. Een huisdier moet kunnen leven van de restjes, anders is het m.i.gewoon verkwisting.
Een huisdier voeden met menseneten is mishandeling. Het is niet goed voor het dier, hij wordt veel sneller ziek, hij leeft veel minder lang.
Ik ben niet iemand die een ziek dier ten koste van veel geld laat behandelen, maar goed voedsel moet gewoon. Anders moet je niet aan een huisdier beginnen.
Klopt. De hond opeten en de katten naar Blijdorp brengen. Geen duur vlees meer nodig en de buurt ook blij.
Vrolijkerd ::bye
Mannetje

Bericht door Mannetje »

Wim Anker schreef:
Dodo schreef:
Wim Anker schreef:Geen katten en honden kost helemaal niets. Een huisdier moet kunnen leven van de restjes, anders is het m.i.gewoon verkwisting.
Een huisdier voeden met menseneten is mishandeling. Het is niet goed voor het dier, hij wordt veel sneller ziek, hij leeft veel minder lang.
Ik ben niet iemand die een ziek dier ten koste van veel geld laat behandelen, maar goed voedsel moet gewoon. Anders moet je niet aan een huisdier beginnen.
Klopt. De hond opeten en de katten naar Blijdorp brengen. Geen duur vlees meer nodig en de buurt ook blij.
Bij de Chinees vraag je je inderdaad wel eens af wat voor vlees er nu weer door de Bapi Pangang zit.
- Niet meer zo actief -
Mara

Bericht door Mara »

eilander schreef:
Mara schreef:Twee (zwarte) kostuums is ook voldoende, eentje aan en eentje bij de stomerij.
Geen planten en bloemen in huis, besparing jaarlijks 100 euro.
Geen wijntjes en dijntjes meer, besparing 250 euro.
Eén lamp aan, besparing 50 euro.
Boterham met suiker en boterham met tevredenheid, besparing 150 euro.

Wat is het leven met weinig geld toch eenvoudig. :baille
Abonnement op de vrekkenkrant opzeggen levert ook nog een besparing op. :yahoo
Toen er in stond dat je best in het donker kunt douchen en inzepen met koud water, kort afspoelen met warm, ben ik afgehaakt. :D
In het AD schreef ook zo'n vrolijke mevrouw, alles wat je deed werd vertaald in geld.
Wim Anker schreef:De hond opeten en de katten naar Blijdorp brengen
Ik krijg van mijn huisdieren meer liefde en genegenheid dan van menig familielid. Er zijn er bij die ik graag daar zou afzetten. (voor een tijdje)
Ik denk dat de hond van Dodo graag met haar meewandelt, ook als het regent en waait. Kom daar maar eens om bij de andere gezinsleden. ;)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mannetje

Bericht door Mannetje »

Toen er in stond dat je best in het donker kunt douchen en inzepen met koud water, kort afspoelen met warm, ben ik afgehaakt.
In mijn milieufreakjaren heb ik mij meer dan eens volkomen koud gedoucht. Kun je heus wel tegen hoor!
- Niet meer zo actief -
Mara

Bericht door Mara »

Mannetje schreef:
Toen er in stond dat je best in het donker kunt douchen en inzepen met koud water, kort afspoelen met warm, ben ik afgehaakt.
In mijn milieufreakjaren heb ik mij meer dan eens volkomen koud gedoucht. Kun je heus wel tegen hoor!
Ik ben geen freak. :huhu
Zet jij je bloedjes van kinderen ook onder een koude douche? In het donker!
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
emigrant
Verbannen

Bericht door emigrant »

Mannetje schreef:
Wim Anker schreef:
Dodo schreef:
Wim Anker schreef:.
Bij de Chinees vraag je je inderdaad wel eens af wat voor vlees er nu weer door de Bapi Pangang zit.
Babi= varken
Pangang= geroosterd
Kijk niet naar de spelling en grammatica, ik ben dyslectisch.
Mannetje

Bericht door Mannetje »

Mara schreef:
Mannetje schreef:
Ik ben geen freak. :huhu
Zet jij je bloedjes van kinderen ook onder een koude douche? In het donker!
Ik sprak slechts voor mijzelf.
- Niet meer zo actief -
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Is iemand hier bekend met de kernkwadrantentheorie van Ofman? Zo ja: is dat een 'neutrale' theorie, of moet je daar als christen toch wat vraagtekens bij plaatsen?
modesto
Inactief

Bericht door modesto »

Ofmans kernkwadranten zijn gebaseerd op algemeen gangbare psychologische inzichten -- in die zin is zijn methode zeker neutraal.
Logisch-reformatorisch meubelconsulent -- bij 500 berichten houd ik het hier echt helemaal voor gezien, en dan kom ik de dag daarop weer terug op het forum
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Vraagje:
Hoe kun je een niet te openen notificatie wegkrijgen? Zo lijkt het of je constant een nieuwe notificatie hebt.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

-DIA- schreef:Vraagje:
Hoe kun je een niet te openen notificatie wegkrijgen? Zo lijkt het of je constant een nieuwe notificatie hebt.
Klik op notificaties. Klik rechtsbovenaan op alle notificaties markeren als gelezen of iets dergelijks.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Zita schreef:
-DIA- schreef:Vraagje:
Klik op notificaties. Klik rechtsbovenaan op alle notificaties markeren als gelezen of iets dergelijks.
Bedankt! Die vervaarlijk kijkende en schrikaanjagende Rode 1 is weg! :)
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
BJD

Bericht door BJD »

Begrijp ik het nu goed dat een nieuwe forummer zijn nickname heeft veranderd omdat een forummer die afscheid had genomen (maar wel stiekum meelas :D ) daar bezwaar tegen had gemaakt. Luther versus MLuther. Zou toch wel de limit zijn :ouin :ouin :haha :haha
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

BJD schreef:Begrijp ik het nu goed dat een nieuwe forummer zijn nickname heeft veranderd omdat een forummer die afscheid had genomen (maar wel stiekum meelas :D ) daar bezwaar tegen had gemaakt. Luther versus MLuther. Zou toch wel de limit zijn :ouin :ouin :haha :haha
Ja. Zie pb.
Curatorium

Bericht door Curatorium »

PB? Is dit niet iets wat het hele forum aangaat? :D Beetje transparantie kan geen kwaad.
Plaats reactie