Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Gecondoleerd Pierre en sterkte.
Van harte gecondoleerd, heel veel sterkte!
Wat verdrietig Pierre. Van harte gecondoleerd.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Van harte gecondoleerd, en sterkte gewenst!
- Maanenschijn
Van harte gecondoleerd. Veel sterkte, in het bijzonder de komende dagen.pierre27 schreef:Deze dagen afscheid nemen van onze lieve moeder die na een week ziek geweest te zijn op 1e kerstdag op 78 jarige leeftijd is gestorven. Corona heeft de nekslag gegeven. Ze laat een man en 16 kinderen en verdere familie na.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Ik lees dit nu pas. Ik sluit me aan bij de de condoleances hierboven: Gecondoleerd en heel veel sterkte in de komende tijd. Het doet in feite wat koud aan om via internet te condoleren. Maar het is wel gemeend. Meeleven doet goed, ook hier wel.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Lieve mede-forummers, hartelijk dank voor jullie woorden. Ik ben meestal een nuchtere kikker maar sinds gisteren weet ik dat vlees moeilijk vlees kan missen. Nogmaals dank.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Pierre, ik lees dit nu pas. Van harte gecondoleerd! Ik wens jou persoonlijk en ook verdere familie alle goeds toe in deze voor jullie zo moeilijke tijd!pierre27 schreef:Lieve mede-forummers, hartelijk dank voor jullie woorden. Ik ben meestal een nuchtere kikker maar sinds gisteren weet ik dat vlees moeilijk vlees kan missen. Nogmaals dank.
-
Gecondoleerd Pierre, wat moeilijk zeg!
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
Gecondoleerd! Heel veel sterkte ermee!
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
Pierre, gecondoleerd met het overlijden van uw moeder.
Gecondoleerd Pierre.
Gecondoleerd en heel veel sterkte in de komende dagen van afscheid nemen maar ook zeker in de toekomst als de lege plek des te meer gevoeld zal worden.
Van harte gecondoleerd Pierre. Er is maar 1 iemand je moeder, nu ben je wees of halfwees. Van harte sterkte, temidden van alles wat verder doorraast. Hopelijk mag er een goede familieband zijn.
-
Gecondoleerd! Gods kracht en nabijheid toegewenst voor nu en de komende tijd!
Laten wij de belijdenis van de hoop onwrikbaar vasthouden, want Hij Die het beloofd heeft, is getrouw. (Hebreeën 10: 23 HSV)