Ik heb je (weer) niet gezien en je vriend trouwens ook niet, maar het was er wel mooi vol. Hij kan echt fijn en goed preken! Ik wou hem best als dominee hebben!-DIA- schreef:Misschien zie ik je vanavond dan nog.Gijs83 schreef:Vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk(HAH o.a.College Style!), vanavond naar de kerk in Enter waar Kandidaat Bredeweg doet.
Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
- JolandaOudshoorn
Morgen krijg ik bezoek van een super-lieve-geweldige forumster, dus ik probeer mijn kamer nog even te zuigen en te dweilen, voordat ze hier letterlijk blijft plakken 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn schreef:Morgen krijg ik bezoek van een super-lieve-geweldige forumster, dus ik probeer mijn kamer nog even te zuigen en te dweilen, voordat ze hier letterlijk blijft plakken

ik ben toch niet een belangrijke afspraak met jou vergeten?

- JolandaOudshoorn
Nouhou... die belangrijke afspraak moet dringend gemaakt worden! Ik heb nog wat liggen voor je!helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:Morgen krijg ik bezoek van een super-lieve-geweldige forumster, dus ik probeer mijn kamer nog even te zuigen en te dweilen, voordat ze hier letterlijk blijft plakken![]()
ik ben toch niet een belangrijke afspraak met jou vergeten?

Net een rondje (4km) hardgelopen..
vandaag de schier eindeloze tijdschriftenverzameling van mijn ma uitgezocht, gerubriceerd en systematisch ingepakt. Ben benieuwd wanneer we het weer door de war hebben geschopt.
Vanochtend boodschappen doen voor het avond eten en wat schoonmaken en opruimen in huis. Voor de lunch ga ik buiten de deur eten. Vanmiddag even een kennis helpen met wat computerzaakjes. Vanavond kookt mijn man 

- JolandaOudshoorn
- Wilma van den Berg
Van een heerlijke vakantie terug.....
Van alles overdenken (en dat is werkelijk heel erg veel), opruimen, (digitale)post beantwoorden en ook 'zomaar' versturen, krant lezen, vanavond even heerlijk bellen
en proberen op tijd naar bed te gaan 
Van alles overdenken (en dat is werkelijk heel erg veel), opruimen, (digitale)post beantwoorden en ook 'zomaar' versturen, krant lezen, vanavond even heerlijk bellen

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
de tandarts verblijd met wat vakantiegeld (en twee kiezen die hij mag houden), naar mijn broer 80 km verderop gegaan en weer naar huis. En nog een keer naar mijn broer en naar huis (wie zijn hoofd niet gebruikt, moet zijn benen (of zijn gaspedaal) gebruiken).
ik ga uitloggen en kom voorlopig even niet
ik hoop van harte dat we geen internetverbinding hebben
dat is voor de rust van het hele gezin het meest handig
ik hoop van harte dat we geen internetverbinding hebben

dat is voor de rust van het hele gezin het meest handig

mag je bij mij ook komen doen. We hebben ze in alle soorten en van jaren her!Zita schreef:vandaag de schier eindeloze tijdschriftenverzameling van mijn ma uitgezocht, gerubriceerd en systematisch ingepakt. Ben benieuwd wanneer we het weer door de war hebben geschopt.
Ik heb een behoorlijk aantal maar meegenomen naar school. Het lijkt wel of de
leerlingen ze niet meer gebruiken voor plaatjes. Ze halen hele mooie plaatjes van het Internet.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gisteren dagje Den Haag/Scheveningn/Kijkduin.
Vandaag weer naar de tandarts voor de linkerkant, vorige week was het de rechterkies.
Ik denk dat ik de linkerkant te veel gebruikt heb met het kauwen. Ik heb pijn maar geen
tand- of kiespijn.
Vandaag weer naar de tandarts voor de linkerkant, vorige week was het de rechterkies.
Ik denk dat ik de linkerkant te veel gebruikt heb met het kauwen. Ik heb pijn maar geen
tand- of kiespijn.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Dan ben je niet de enige hier.albion schreef:Ik denk dat ik de linkerkant te veel gebruikt heb met het kauwen.

- JolandaOudshoorn
ik mag ook weer naar de tandarts.... weer een uur met mijn mond open zitten.Tiberius schreef:Dan ben je niet de enige hier.albion schreef:Ik denk dat ik de linkerkant te veel gebruikt heb met het kauwen.