En tja, echt scheren doe je natuurlijk met een mesje
Duurzaamheidstips voor een schonere wereld
Re: duurzaamheid tips voor een schonere wereld
Kan wel ja, hoewel het douchen wel langer duurt en je dus nog wel extra water verspilt 
Hoewel ik het beiden wel eens doe, scheerapparaat gaat wel net wat sneller.... maar met een mesje gaat het 10x beter 
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Een echte christen laat gewoon zijn baard staan.Marnix schreef:En tja, echt scheren doe je natuurlijk met een mesjeHoewel ik het beiden wel eens doe, scheerapparaat gaat wel net wat sneller.... maar met een mesje gaat het 10x beter
(En dat hoeft niet per se een zuurkoolbaard te zijn.)
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
En ook geen zure-zult-baard.Josephus schreef:Een echte christen laat gewoon zijn baard staan.Marnix schreef:En tja, echt scheren doe je natuurlijk met een mesjeHoewel ik het beiden wel eens doe, scheerapparaat gaat wel net wat sneller.... maar met een mesje gaat het 10x beter
![]()
dan ziet mijn man er helemaal uit als een turk/marokaan....Josephus schreef:Een echte christen laat gewoon zijn baard staan.Marnix schreef:En tja, echt scheren doe je natuurlijk met een mesjeHoewel ik het beiden wel eens doe, scheerapparaat gaat wel net wat sneller.... maar met een mesje gaat het 10x beter
![]()
Nou, ik denk niet dat dat mijn gezicht ten goede zou komenJosephus schreef:Een echte christen laat gewoon zijn baard staan.Marnix schreef:En tja, echt scheren doe je natuurlijk met een mesjeHoewel ik het beiden wel eens doe, scheerapparaat gaat wel net wat sneller.... maar met een mesje gaat het 10x beter
![]()
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Als dat het ergste is...Lassie schreef:dan ziet mijn man er helemaal uit als een turk/marokaan....Josephus schreef:Een echte christen laat gewoon zijn baard staan.Marnix schreef:En tja, echt scheren doe je natuurlijk met een mesjeHoewel ik het beiden wel eens doe, scheerapparaat gaat wel net wat sneller.... maar met een mesje gaat het 10x beter
![]()
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
nou dan wordt ik wel verstoten uit de fam....
Kom je uit een PVV-familie dan?Lassie schreef:nou dan wordt ik wel verstoten uit de fam....
Josephus schreef:Kom je uit een PVV-familie dan?Lassie schreef:nou dan wordt ik wel verstoten uit de fam....
Vandaag een oproep:
Er zijn inmiddels aardig wat financiele instellingen die investeren in maatschappelijke verantwoorde projecten en duurzame energie.
Op http://www.allesduurzaam.nl leest u meer over deze 'groene' banken.
Ga deze week(of de volgende) voor uzelf eens na of u uw spaarrekening, hypotheek, pensioen en beleggingen ook een 'groen' kleurtje kunt geven.
SGP?Lassie schreef:Josephus schreef:Kom je uit een PVV-familie dan?Lassie schreef:nou dan wordt ik wel verstoten uit de fam....
- Bert Mulder
- Contacteer:
Gijs83 schreef:Vandaag een oproep:
Er zijn inmiddels aardig wat financiele instellingen die investeren in maatschappelijke verantwoorde projecten en duurzame energie.
Ga deze week(of de volgende) voor uzelf eens na of u uw spaarrekening, hypotheek, pensioen en beleggingen ook een 'groen' kleurtje kunt geven.
mensen die 'moeder aarde' als hun god hebben dus....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Waar haal je dat vandaan?
En maakt dat hun streven op zich verkeerd?
En maakt dat hun streven op zich verkeerd?
Bert Mulder schreef:Gijs83 schreef:Vandaag een oproep:
mensen die 'moeder aarde' als hun god hebben dus....
![]()
![]()
Ik ben ook wel benieuwd waar dit vandaan komt. Als je de menselijke bijdrage aan klimaatverandering wilt verminderen (ook omdat de klimaatverandering nogal ongezond is voor veel mensen) dan is moeder aarde je god toch niet? Als je je kinderen dwingt voldoende vitamine C te gebruiken, dan worden je kinderen toch geen goden voor je?
Ooit las ik in een interview iemand van "Time to turn" zijn verbazing uitspreken over het feit dat veel Christenen belijden dat God de aarde gemaakt heeft en vervolgens geen enkele moeite doen om de aarde zo goed mogelijk te onderhouden.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Vandaag een ledentip van P.Bos uit Zutphen:
SPAAR KOUD WATER OP
Wanneer je gaat douchen komt er eerst altijd een aantal liters koud water uit de kraan; Wij vangen dit water op in twee 1-literflessen(plastic melkflessen uit natuurvoedingswinkel hebben een wijdere hals dan petflessen) en gebruiken dit water 's-ochtends ons wastafelbakje te vullen en onze washanden voor wassen nat mee te maken.