en wat zou datcaprice schreef:Ow. Ik dacht steeds dat je een meisje was.saphira schreef:Een mooie rode afritsbroek.

en wat zou datcaprice schreef:Ow. Ik dacht steeds dat je een meisje was.saphira schreef:Een mooie rode afritsbroek.
je kunt beter een afritsbroek kopen dan een afritsrok!!!caprice schreef:Ow. Ik dacht steeds dat je een meisje was.saphira schreef:Een mooie rode afritsbroek.
dat kan de software van het forum niet verdragen....loopt meteen hartstikke vást, dus geef niet MIJ de schuld hé!!Lassie schreef:
FOTO!!!
ja, een aantal mensen hebben me gevraagd weer acte de precense te geven..........Daphne schreef:Rens schreef:Vanmiddag een B&O Beomaster gekocht.....ik had al perfecte boxen, dus het schitterende geluid van de versterker kwam heel goed uit de "verf"
...........en een compleet nieuwe nieuwe "look" met dank aan Alex Coiffures in Dokkum
ben je weer terug renseman?
toemaarRens schreef:ja, een aantal mensen hebben me gevraagd weer acte de precense te geven..........Daphne schreef:Rens schreef:Vanmiddag een B&O Beomaster gekocht.....ik had al perfecte boxen, dus het schitterende geluid van de versterker kwam heel goed uit de "verf"
...........en een compleet nieuwe nieuwe "look" met dank aan Alex Coiffures in Dokkum
ben je weer terug renseman?
een aantal mensen hebben - een steeds terugkerend discussiepunt als het om de Nederlandse taal gaat.Rens schreef:ja, een aantal mensen hebben me gevraagd weer acte de precense te geven..........
Waarschijnlijk is Caprice van mening dat meisjes de broek niet mogen afritsenDaphne schreef:en wat zou datcaprice schreef:Ow. Ik dacht steeds dat je een meisje was.saphira schreef:Een mooie rode afritsbroek.![]()
![]()
caprice schreef:Ow. Ik dacht steeds dat je een meisje was.saphira schreef:Een mooie rode afritsbroek.
ik dacht dat "acte de precense" niet een echt nederlandse uitdrukking was/is..........Hendrikus schreef:een aantal mensen hebben - een steeds terugkerend discussiepunt als het om de Nederlandse taal gaat.Rens schreef:ja, een aantal mensen hebben me gevraagd weer acte de precense te geven..........
Acte de precense - best wel precair. Als je present bent, kost je dat geen cent. En toch is het present, en niet precent
beter gezegd, volgens Caprice behoren meisjes/dames in het geheel geen broek, in welke lengte dan ook, te dragenHendrikus schreef: Waarschijnlijk is Caprice van mening dat meisjes de broek niet mogen afritsen
Nee, dát kan ik me niet voorstellen!Rens schreef:beter gezegd, volgens Caprice behoren meisjes/dames in het geheel geen broek, in welke lengte dan ook, te dragenHendrikus schreef: Waarschijnlijk is Caprice van mening dat meisjes de broek niet mogen afritsen