dank, nu Hen nog zover zien te krijgen!JolandaOudshoorn schreef:Dat had ik lekker ff expres gedaan, flauw he, maar ik zal je verzoek inwilligen!MarthaMartha schreef:ukkeltje, nu kan hij niet meer weg, tenzij jullie allebei mee werken.........

dank, nu Hen nog zover zien te krijgen!JolandaOudshoorn schreef:Dat had ik lekker ff expres gedaan, flauw he, maar ik zal je verzoek inwilligen!MarthaMartha schreef:ukkeltje, nu kan hij niet meer weg, tenzij jullie allebei mee werken.........
\ hallo zegMarthaMartha schreef:dank, nu Hen nog zover zien te krijgen!JolandaOudshoorn schreef:Dat had ik lekker ff expres gedaan, flauw he, maar ik zal je verzoek inwilligen!MarthaMartha schreef:ukkeltje, nu kan hij niet meer weg, tenzij jullie allebei mee werken.........![]()
Volgens mij is het nog te lezen...JolandaOudshoorn schreef:zo is hij beter!henriët schreef: je vist naar een complimentje?
oke, laten we dag gezellig beginnen,
ja martha het zal,
even ter verduidelijking voor de rf ers
martha martha is erg leuk en gezellig!!!!
**op verzoek van MM kleiner gemaakt**
Tja, dat heb je in het hoge noorden! Hier valt het anders ook tegen, vergeleken metgisteren. Maar in de achtertuin is het goed te doen!Rens schreef:Vanmiddag eens probéren in het zonnetje gaan zitten.....want écht warm is het hier niet, en aangezien het hier altijd waait, zal het wel met de jas áán zijn.
En ánders? Dan lekker binnen een boek lezen...verder heb ik toch niks te doen.
Lassie schreef:k ben net aan het soppen geslagen!!! Ff een CD op zetten en ik ga weer ff verder!!
't is hier nu vólop zon en de thermometer staat op bijna 19 graden.......alleen door de wind voelt het iets minder warm aan.JolandaOudshoorn schreef:Tja, dat heb je in het hoge noorden! Hier valt het anders ook tegen, vergeleken metgisteren. Maar in de achtertuin is het goed te doen!Rens schreef:Vanmiddag eens probéren in het zonnetje gaan zitten.....want écht warm is het hier niet, en aangezien het hier altijd waait, zal het wel met de jas áán zijn.
En ánders? Dan lekker binnen een boek lezen...verder heb ik toch niks te doen.
JolandaOudshoorn schreef:Hopelijk heb ik vandaag weer net zo'n superdag as gisteren. Ik hoop lekker buiten te gaan rommelen, maar vanmorgen eens beginnen aan de BTW-aangifte.
Vanavond krijg ik bezoek van twee RF dames, ik weet alleen nog niet hoe laat, dus als jullie dat even kunnen doorgeven?
Enne, willen jullie chocoladecake met kersen of gewone cake? (nee, vanavond doen we niet aan de lijn!)
neem, maar wel appeltaart (zie mijn laatste aanwinsten)helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:Hopelijk heb ik vandaag weer net zo'n superdag as gisteren. Ik hoop lekker buiten te gaan rommelen, maar vanmorgen eens beginnen aan de BTW-aangifte.
Vanavond krijg ik bezoek van twee RF dames, ik weet alleen nog niet hoe laat, dus als jullie dat even kunnen doorgeven?
Enne, willen jullie chocoladecake met kersen of gewone cake? (nee, vanavond doen we niet aan de lijn!)
makkelijk praten jij en M&M
ik eet geen cake
JolandaOudshoorn schreef:neem, maar wel appeltaart (zie mijn laatste aanwinsten)helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:Hopelijk heb ik vandaag weer net zo'n superdag as gisteren. Ik hoop lekker buiten te gaan rommelen, maar vanmorgen eens beginnen aan de BTW-aangifte.
makkelijk praten jij en M&M
ik eet geen cake
En ik heb een fles rode wijn voor je gekocht![]()
![]()
Misschien mag Jolanda ook in jullie topic?Daphne schreef:kunnen jullie niet een speciaal MarthaMartha/Helma/Henriet topic openen?![]()
ik heb dat topic niet verzonnenvlinder schreef:Ehm ik citeer wat uit een ander topic:
Misschien mag Jolanda ook in jullie topic?Daphne schreef:kunnen jullie niet een speciaal MarthaMartha/Helma/Henriet topic openen?![]()