Je bent zeker een vrouw?aritha schreef:Saai toch? :roll:
Wat doen we vandaag?
- Miscanthus
-
vandendijk
-
vandendijk
Dat moet je aanvragen bij de moderators.vandendijk schreef:Hoe kom je daararitha schreef:Of refochat; wij missen je daar vandendijk :idea:vandendijk schreef:Het refo-forum is toch veel interessanter :!: :!: :!:Miscanthus schreef: Je bent zeker een vrouw?
Gewoon 'Mag ik ook een inlog bij mijn naam voor de chat' dan krijg je een pb'tje.
mens schreef:Neem maar wasknijpers en oordopjes mee, maar veel succes en plezier vanavondRens schreef:en dat je niet thuiskomt met in je achterhoofd: "wat een loeder van een kind" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:mens schreef:Ik hoop voor je dat je dat vanavond dan ook nog kunt zeggen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:mentos schreef:Vanavond oppassen (lieve baby!)
Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
- Oude-Waarheid
8)Oude-Waarheid schreef:Dat weet ik nu dan ook dat Mentos een meisje isDaphne schreef:meisjes, meisjes, meisjes.... jullie hadden 2 weken de tijd.... :shock: :roll:judith schreef:ik moet ok nog wat huiswerk doenmentos schreef:huiswerk:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- Oude-Waarheid