Ik ben nieuw
Hier heb je wat te lezen. Ben je voorlopig wel even zoet mee :mrgreen:wim schreef:Jullie kunnen allemaal het dak op. Paar voetjes klimmen. Maar zonder orgels s.v.p.Hendrikus schreef:ga op 't dak zitten, fiddler on the roof :mrgreen:wim schreef:Ga lekker een organistenforum bezetten met z'n allen!
Het geeft anders zoveel wind. Om van de herrie maar niet te spreken.
Daar ken ik er al veel van. Altviolisten komen er doorgaans slecht van af.Hendrikus schreef:Hier heb je wat te lezen. Ben je voorlopig wel even zoet mee :mrgreen:wim schreef:Jullie kunnen allemaal het dak op. Paar voetjes klimmen. Maar zonder orgels s.v.p.Hendrikus schreef:ga op 't dak zitten, fiddler on the roof :mrgreen:wim schreef:Ga lekker een organistenforum bezetten met z'n allen!
Het geeft anders zoveel wind. Om van de herrie maar niet te spreken.
Hallo allemaal
,
ook ik ben nieuw hier dus stel me via deze weg eventjes netjes voor. Mijn naam is Jaap-Wim en ben 24 jaar. Ik heb me voornamelijk aangemeld omdat ik met wat vragen zit dus die zal ik in de loop der tijd denk ik wel stellen op het forum. Ik zal me eerst eens goed inlezen zodat ik weet hoe het hier allemaal een btje werkt.
Hartelijke groet,
Jaap-Wim

ook ik ben nieuw hier dus stel me via deze weg eventjes netjes voor. Mijn naam is Jaap-Wim en ben 24 jaar. Ik heb me voornamelijk aangemeld omdat ik met wat vragen zit dus die zal ik in de loop der tijd denk ik wel stellen op het forum. Ik zal me eerst eens goed inlezen zodat ik weet hoe het hier allemaal een btje werkt.
Hartelijke groet,
Jaap-Wim
- Christiaan
Heel hartelijk welkom!Jaap.Wim schreef:Hallo allemaal,
Hartelijke groet,
Jaap-Wim
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
- Wilma van den Berg
Hier sluit ik me bij aan!Christiaan schreef:Heel hartelijk welkom!Jaap.Wim schreef:Hallo allemaal,
Hartelijke groet,
Jaap-Wim
Hoi Wim.Jaap,
ook jij van harte welkom hier!!
en vergeet de emoticons niet in je postings te plaatsen op cruciale punten!! :mrgreen:
ook jij van harte welkom hier!!
en vergeet de emoticons niet in je postings te plaatsen op cruciale punten!! :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- JolandaOudshoorn
Jaap-Wim, welkom :!:Jaap.Wim schreef:Hallo allemaal,
Hartelijke groet,
Jaap-Wim