mijn naam is haasgertje schreef:als jij het weetJo-Ann schreef:hoe zou dat toch allemaal komen?gertje schreef:ja raar verhaalJo-Ann schreef:het een zoooooiiitje is in de chat....![]()
![]()
Wist je dat......
Re: Wist je dat......
Wat is er aan de hand? Ik kom de sjet binnen, maar zie alleen haaf en ichtus?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Ik kom er helemaal niet in. Opeens moet ik een wachtwoord geven.vlinder schreef:Wat is er aan de hand? Ik kom de sjet binnen, maar zie alleen haaf en ichtus?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Er is iets mis met Jo-Ann haar naam. Memento kijkt er morgen naar. Nu niet meer.Luther schreef:Ik kom er helemaal niet in. Opeens moet ik een wachtwoord geven.vlinder schreef:Wat is er aan de hand? Ik kom de sjet binnen, maar zie alleen haaf en ichtus?
Je kunt gewoon bij het password op het kruisje klikken en dan kun je gewoon chatten als het goed is.
uh, ik ben er niet hoor.vlinder schreef:Wat is er aan de hand? Ik kom de sjet binnen, maar zie alleen haaf en ichtus?
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Druk op het rode kruisje, dan kun je er in.Luther schreef:Ik kom er helemaal niet in. Opeens moet ik een wachtwoord geven.vlinder schreef:Wat is er aan de hand? Ik kom de sjet binnen, maar zie alleen haaf en ichtus?
er zijn mensen( oa ik), die inloggen, maar men ziet mij niet, of ik kan niet lezen wat anderen tikken..vlinder schreef:Wat is er aan de hand? Ik kom de sjet binnen, maar zie alleen haaf en ichtus?
Heel vreemd....
Ik zag jou nl wel Vlinder, maar jij mij niet dus
Maar ik wil helemaal niet chatten...vlinder schreef:Er is iets mis met Jo-Ann haar naam. Memento kijkt er morgen naar. Nu niet meer.Luther schreef:Ik kom er helemaal niet in. Opeens moet ik een wachtwoord geven.vlinder schreef:Wat is er aan de hand? Ik kom de sjet binnen, maar zie alleen haaf en ichtus?
Je kunt gewoon bij het password op het kruisje klikken en dan kun je gewoon chatten als het goed is.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
uitvinderskunsten zijn geslaagd
excuses aan de mods...
excuses aan de mods...
Jo-Ann schreef:uitvinderskunsten zijn geslaagd![]()
excuses aan de mods...
Excuus. Ichtus moet zijn gertje.
Mister schreef:
Jo-Ann schreef:uitvinderskunsten zijn geslaagd![]()
excuses aan de mods...
owowow schoenmaker.......
Ik denk dat Jo-Ann een kamer heeft aangemaakt. Dat kan namelijk. Door er een password op te zetten kunnen hier alleen mensen in komen. Zou je willen proberen of je de kamer ook weer kunt verwijderen? Of heb je in ieder geval het password voor me?
ksnapperniksvan...Jo-Ann schreef:uitvinderskunsten zijn geslaagd![]()
excuses aan de mods...
Ik heb het nog een keertje geprobeerd, maar het werkt niet meer daar.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!