Waar baal je van?
Re: Waar baal je van?
Ik ben er ook weer, zoals je ziet. 

Ik kwam er sinds gisteren niet meer doorheen. Zit nu bij mijn schoonouders. Doet solcon het al weer?Afgewezen schreef:Ik ben er ook weer, zoals je ziet.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Solcon mailde vanmiddag:Luther schreef:Ik kwam er sinds gisteren niet meer doorheen. Zit nu bij mijn schoonouders. Doet solcon het al weer?Afgewezen schreef:Ik ben er ook weer, zoals je ziet.
Er is op dit moment een storing gaande op het filter platform. Hierdoor is het internet een stuk trager dan dat het hoort te zijn. Onze technici zijn bezig het probleem op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
Vanmorgen ging het hier weer goed. Nu wel minder, maar gisteravond deed 'ie het helemaal niet meer...
~~Soli Deo Gloria~~
Hier zo te zien geen problemen!Hendrikus schreef:Solcon mailde vanmiddag:Luther schreef:Ik kwam er sinds gisteren niet meer doorheen. Zit nu bij mijn schoonouders. Doet solcon het al weer?Afgewezen schreef:Ik ben er ook weer, zoals je ziet.
Er is op dit moment een storing gaande op het filter platform. Hierdoor is het internet een stuk trager dan dat het hoort te zijn. Onze technici zijn bezig het probleem op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
Vanmorgen ging het hier weer goed. Nu wel minder, maar gisteravond deed 'ie het helemaal niet meer...
Muggen.... gggrr stomme krengen. k zit er weer eens helemaal onder (zelfs op m'n billen) 

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
T-mobile! Stellletje ...... Bel ik namens m'n vriend, omdat hij in het buitenland zit, en z'n mob. nr nog niet is overgezet: Helaas mw: dit nummer staat op de naam van dhr *** en we mogen u geen informatie geven!
Kan je ze 3x uitleggen dat het zo duur is om in 't buitenland naar die 0900 nummers te bellen, maar dat snappen ze wel, mar kunnen ze niks an doen...Nou moet 'ie eerst naar hen bellen, dat zij mij informatie mogen geven, en dan bellen ze mij weer

Kan je ze 3x uitleggen dat het zo duur is om in 't buitenland naar die 0900 nummers te bellen, maar dat snappen ze wel, mar kunnen ze niks an doen...Nou moet 'ie eerst naar hen bellen, dat zij mij informatie mogen geven, en dan bellen ze mij weer

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
*girly* schreef:T-mobile! Stellletje ...... Bel ik namens m'n vriend, omdat hij in het buitenland zit, en z'n mob. nr nog niet is overgezet: Helaas mw: dit nummer staat op de naam van dhr *** en we mogen u geen informatie geven!
Kan je ze 3x uitleggen dat het zo duur is om in 't buitenland naar die 0900 nummers te bellen, maar dat snappen ze wel, mar kunnen ze niks an doen...Nou moet 'ie eerst naar hen bellen, dat zij mij informatie mogen geven, en dan bellen ze mij weer![]()
Hou maar op over T-mobile.

Abbo opgezegd in mei, geen reactie. Abbo aangetekend opgezegd in juni, geen reactie. Nogmaals aangetekend + bevestiging, geen reactie. Belletje: sorry meneer, we weten nergens van...

En heb je ze toen gezegd dat die onwetendheid voor hun eigen rekening kwam?Mister schreef:Hou maar op over T-mobile.![]()
Abbo opgezegd in mei, geen reactie. Abbo aangetekend opgezegd in juni, geen reactie. Nogmaals aangetekend + bevestiging, geen reactie. Belletje: sorry meneer, we weten nergens van...![]()
![]()
![]()
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Zeker. En dat abonnementsgeld van de betreffende maanden zonder meer gestorneerd is. Ook daar hadden ze nog niet gereageerd.Josephus schreef:En heb je ze toen gezegd dat die onwetendheid voor hun eigen rekening kwam?Mister schreef:Hou maar op over T-mobile.![]()
Abbo opgezegd in mei, geen reactie. Abbo aangetekend opgezegd in juni, geen reactie. Nogmaals aangetekend + bevestiging, geen reactie. Belletje: sorry meneer, we weten nergens van...![]()
![]()
![]()
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 90&t=73628
Dit had ik eerder moeten weten..........wacht, bel, mail al een jaar voor mijn betaalde parasol
http://www.voordeligezonwering.nl/
Dit had ik eerder moeten weten..........wacht, bel, mail al een jaar voor mijn betaalde parasol

http://www.voordeligezonwering.nl/
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dat ik af en toe zo traaaaaaaaaaaaag ben als wat...Kom vandaag na een uur eindelijk tot de conclusie dat onze hypotheek goedgekeurd is! 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Nou, dan is het toch geregeld?Mister schreef:Zeker. En dat abonnementsgeld van de betreffende maanden zonder meer gestorneerd is. Ook daar hadden ze nog niet gereageerd.Josephus schreef:En heb je ze toen gezegd dat die onwetendheid voor hun eigen rekening kwam?Mister schreef:Hou maar op over T-mobile.![]()
![]()
![]()
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
-
Tsja, wel jammer voor je want anders had je eerder blij kunnen zijn. Maar...gefeliciteerd! Nu de volgende stappen!*girly* schreef:Dat ik af en toe zo traaaaaaaaaaaaag ben als wat...Kom vandaag na een uur eindelijk tot de conclusie dat onze hypotheek goedgekeurd is!
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Dat ik vannacht niet kon slapen, en nu zou ik wel kunnen 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!