Waar baal je van?

Afgewezen

Re: Waar baal je van?

Bericht door Afgewezen »

Ik ben er ook weer, zoals je ziet. :hum
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Afgewezen schreef:Ik ben er ook weer, zoals je ziet. :hum
Ik kwam er sinds gisteren niet meer doorheen. Zit nu bij mijn schoonouders. Doet solcon het al weer?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Luther schreef:
Ik kwam er sinds gisteren niet meer doorheen. Zit nu bij mijn schoonouders. Doet solcon het al weer?
Solcon mailde vanmiddag:

Er is op dit moment een storing gaande op het filter platform. Hierdoor is het internet een stuk trager dan dat het hoort te zijn. Onze technici zijn bezig het probleem op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.

Vanmorgen ging het hier weer goed. Nu wel minder, maar gisteravond deed 'ie het helemaal niet meer...
~~Soli Deo Gloria~~
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Hendrikus schreef:
Luther schreef:
Solcon mailde vanmiddag:

Er is op dit moment een storing gaande op het filter platform. Hierdoor is het internet een stuk trager dan dat het hoort te zijn. Onze technici zijn bezig het probleem op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.

Vanmorgen ging het hier weer goed. Nu wel minder, maar gisteravond deed 'ie het helemaal niet meer...
Hier zo te zien geen problemen!
Lassie

Bericht door Lassie »

Muggen.... gggrr stomme krengen. k zit er weer eens helemaal onder (zelfs op m'n billen) :bobo
Gian

Bericht door Gian »

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
*girly*

Bericht door *girly* »

T-mobile! Stellletje ...... Bel ik namens m'n vriend, omdat hij in het buitenland zit, en z'n mob. nr nog niet is overgezet: Helaas mw: dit nummer staat op de naam van dhr *** en we mogen u geen informatie geven!
Kan je ze 3x uitleggen dat het zo duur is om in 't buitenland naar die 0900 nummers te bellen, maar dat snappen ze wel, mar kunnen ze niks an doen...Nou moet 'ie eerst naar hen bellen, dat zij mij informatie mogen geven, en dan bellen ze mij weer :barbare :pan
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

*girly* schreef:T-mobile! Stellletje ...... Bel ik namens m'n vriend, omdat hij in het buitenland zit, en z'n mob. nr nog niet is overgezet: Helaas mw: dit nummer staat op de naam van dhr *** en we mogen u geen informatie geven!
Kan je ze 3x uitleggen dat het zo duur is om in 't buitenland naar die 0900 nummers te bellen, maar dat snappen ze wel, mar kunnen ze niks an doen...Nou moet 'ie eerst naar hen bellen, dat zij mij informatie mogen geven, en dan bellen ze mij weer :barbare :pan

Hou maar op over T-mobile. :down
Abbo opgezegd in mei, geen reactie. Abbo aangetekend opgezegd in juni, geen reactie. Nogmaals aangetekend + bevestiging, geen reactie. Belletje: sorry meneer, we weten nergens van... :barbare :paladin :pan :pan
Josephus

Bericht door Josephus »

Mister schreef:Hou maar op over T-mobile. :down
Abbo opgezegd in mei, geen reactie. Abbo aangetekend opgezegd in juni, geen reactie. Nogmaals aangetekend + bevestiging, geen reactie. Belletje: sorry meneer, we weten nergens van... :barbare :paladin :pan :pan
En heb je ze toen gezegd dat die onwetendheid voor hun eigen rekening kwam?
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Josephus schreef:
Zeker. En dat abonnementsgeld van de betreffende maanden zonder meer gestorneerd is. Ook daar hadden ze nog niet gereageerd.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 90&t=73628
Dit had ik eerder moeten weten..........wacht, bel, mail al een jaar voor mijn betaalde parasol :mad :mad :mad

http://www.voordeligezonwering.nl/
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
*girly*

Bericht door *girly* »

Dat ik af en toe zo traaaaaaaaaaaaag ben als wat...Kom vandaag na een uur eindelijk tot de conclusie dat onze hypotheek goedgekeurd is! :ouin
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Mister schreef:
Josephus schreef:
Zeker. En dat abonnementsgeld van de betreffende maanden zonder meer gestorneerd is. Ook daar hadden ze nog niet gereageerd.
Nou, dan is het toch geregeld?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Schemerlichtje

Bericht door Schemerlichtje »

*girly* schreef:Dat ik af en toe zo traaaaaaaaaaaaag ben als wat...Kom vandaag na een uur eindelijk tot de conclusie dat onze hypotheek goedgekeurd is! :ouin
Tsja, wel jammer voor je want anders had je eerder blij kunnen zijn. Maar...gefeliciteerd! Nu de volgende stappen!
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Dat ik vannacht niet kon slapen, en nu zou ik wel kunnen :bobo
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Plaats reactie