doe de groeten aan de knappe saucijzenbakkermonique schreef:nog 1 nachtje slape en dan ga ik gezellig met mn vriendin naar opheusden savonds (vanavond)
naar de jaarmarkt
da's m'n zoon

doe de groeten aan de knappe saucijzenbakkermonique schreef:nog 1 nachtje slape en dan ga ik gezellig met mn vriendin naar opheusden savonds (vanavond)
naar de jaarmarkt
Die met die grote sauzijs op zijn auto?helma schreef:doe de groeten aan de knappe saucijzenbakkermonique schreef:nog 1 nachtje slape en dan ga ik gezellig met mn vriendin naar opheusden savonds (vanavond)
naar de jaarmarkt
da's m'n zoon
klopt...huisman schreef:Die met die grote sauzijs op zijn auto?helma schreef:doe de groeten aan de knappe saucijzenbakkermonique schreef:nog 1 nachtje slape en dan ga ik gezellig met mn vriendin naar opheusden savonds (vanavond)
naar de jaarmarkt
da's m'n zoon
Hmm op de foto ontbreekt de turbo uitlaat op zijn dak.helma schreef:klopt...huisman schreef:Die met die grote sauzijs op zijn auto?helma schreef:doe de groeten aan de knappe saucijzenbakkermonique schreef:nog 1 nachtje slape en dan ga ik gezellig met mn vriendin naar opheusden savonds (vanavond)
naar de jaarmarkt
da's m'n zoon
helma schreef:klopt...huisman schreef:Die met die grote sauzijs op zijn auto?helma schreef:doe de groeten aan de knappe saucijzenbakkermonique schreef:nog 1 nachtje slape en dan ga ik gezellig met mn vriendin naar opheusden savonds (vanavond)
naar de jaarmarkt
da's m'n zoon
Mariavt schreef:Nog 16 nachtjes slapen en dannnnnnn ....krijg ik DV "als alles met de verbouwing volgens schema blijft lopen" de sleutel van ons nieuwe huisje, wat kijk ik er naar uit....
Fijne dag/nachtJolandaOudshoorn schreef:Nog 1 nachtje slapen en dan ga ik naar de vrouwenconferentie. Het is een hele opgave voor JO, een nacht zonder gezin.....
Voor degene die interesse hebben, een gedeelte van de conferentie wordt uitgezonden via GrootNieuws radio.
Zaterdagavond hoop ik weer thuis te zijn, dus voor maandag zien jullie mij niet meer!
Geweldig!!!! Wat een leuke reclame!helma schreef:klopt...huisman schreef:Die met die grote sauzijs op zijn auto?helma schreef:doe de groeten aan de knappe saucijzenbakkermonique schreef:nog 1 nachtje slape en dan ga ik gezellig met mn vriendin naar opheusden savonds (vanavond)
naar de jaarmarkt
da's m'n zoon
Orchidee schreef:Nog 3 nachtjes slapen en dan is onze hmprffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, jarig!
ik heb die dag al wathmprff schreef:Orchidee schreef:Nog 3 nachtjes slapen en dan is onze hmprffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, jarig!dat houd jij goed in de gaten
![]()
je bent s middags welkom hoor!
wat mij betreft mag iedereen die wil komen smiddags komen (als ik t maar wel weet).helma schreef:ik heb die dag al wathmprff schreef:Orchidee schreef:Nog 3 nachtjes slapen en dan is onze hmprffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, jarig!dat houd jij goed in de gaten
![]()
je bent s middags welkom hoor!
en 's avonds ook...
(of was de uitnodiging niet voor iedereen???)