Afscheid
-
Re: Afscheid
rust lekker uit en geniet ervan!
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Fijne vakantie!helma schreef:Ik ben er 2 weken tussenuit.
Omdat ik jullie allemaal verschrikkelijk leuk vind hoop ik jullie daarna weer digitaal te ontmoeten.
Maar... wifi heb je tegenwoordig overal

Re: RE: Re: Afscheid
Dat is zo maar het is weleens heerlijk en goed om digitaal te "detoxen"Bezorgd schreef:Fijne vakantie!helma schreef:Ik ben er 2 weken tussenuit.
Omdat ik jullie allemaal verschrikkelijk leuk vind hoop ik jullie daarna weer digitaal te ontmoeten.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Even 2 weken geen Refoforum lijkt me best rustigBezorgd schreef:Fijne vakantie!helma schreef:Ik ben er 2 weken tussenuit.

Spook. On the war. Dat bedoel je echt?WimA schreef:Je raakt ervan on de warWilhelm schreef:Zo grappig dit soort discussies.![]()
![]()
Anoniem posten en dan zeuren over onder welke anonieme nickname.![]()
Oeps , sorry, verkeerd account gebruikt zie ik..![]()
-
- Verbannen
't Is wel merkwaardig. Er is een oproep geweest om on-topic te zijn. De eerste de beste reactie, van @JCRyle, is vervolgens verwijderd. En jullie gaan gewoon door. Kan het moderatieteam daar wat aan doen? Want ik erger me er groen en geel aan.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Niet doen Jantje, ontspan je en geniet ervanJantje schreef:'t Is wel merkwaardig. Er is een oproep geweest om on-topic te zijn. De eerste de beste reactie, van @JCRyle, is vervolgens verwijderd. En jullie gaan gewoon door. Kan het moderatieteam daar wat aan doen? Want ik erger me er groen en geel aan.

Het lukt jou niet...helma schreef:Even 2 weken geen Refoforum lijkt me best rustigBezorgd schreef:Fijne vakantie!helma schreef:Ik ben er 2 weken tussenuit.

-
- Verbannen
Neen. Absoluut niet. Ik vind het niet kies dat jullie doorgaan, terwijl er een waarschuwing is geweest en @JCRyle zijn reactie gemodereerd is.Bezorgd schreef:Niet doen Jantje, ontspan je en geniet ervanJantje schreef:'t Is wel merkwaardig. Er is een oproep geweest om on-topic te zijn. De eerste de beste reactie, van @JCRyle, is vervolgens verwijderd. En jullie gaan gewoon door. Kan het moderatieteam daar wat aan doen? Want ik erger me er groen en geel aan.
Dit gedrag is echt serieus kinderachtig. Ik ben heus wel in voor een grapje, daar kan @Dodo over meepraten (zie in een ander draadje). Maar dit is werkelijk een kinderachtig gedrag.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Jantje, zijn reactie was niet kies. Dus daarom wellicht verwijderd. Ik vind het kinderachtig wat je nu doet. Dus is het 1-1.Jantje schreef:Neen. Absoluut niet. Ik vind het niet kies dat jullie doorgaan, terwijl er een waarschuwing is geweest en @JCRyle zijn reactie gemodereerd is.Bezorgd schreef:Niet doen Jantje, ontspan je en geniet ervanJantje schreef:'t Is wel merkwaardig. Er is een oproep geweest om on-topic te zijn. De eerste de beste reactie, van @JCRyle, is vervolgens verwijderd. En jullie gaan gewoon door. Kan het moderatieteam daar wat aan doen? Want ik erger me er groen en geel aan.
Dit gedrag is echt serieus kinderachtig. Ik ben heus wel in voor een grapje, daar kan @Dodo over meepraten (zie in een ander draadje). Maar dit is werkelijk een kinderachtig gedrag.

En we gaan nog niet weg van refoforum.. nog lang niet, nog lang niet
Misschien moeten we de titel aan laten passen?
43 blz

Misschien moeten we de titel aan laten passen?
43 blz

We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
- Dodo
Misschien kunnen we afscheid nemen van dit topic 

Hetwelk is overgezet zijnde: Neem afscheid.Mannetje schreef:Ga toch weg met dit gezeur!
Hetwelk we willen trachten te verklaren aan de hand van een drietal punten:Ad Anker schreef:Hetwelk is overgezet zijnde: Neem afscheid.Mannetje schreef:Ga toch weg met dit gezeur!
- gekwetst op het forum'
- afscheid nemen van het forum
- terugkomen naar het forum.
Waarna we met een woord van excuses willen besluiten.