Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten
Wij trouwens kerriekool, hamburgers en aardappel puree. En glas drinkjoghurt zonder suiker als toetje 

Wraps met sla & zalm (en voor de liefhebbers vlees ipv zalm)
-
Kip madras
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Errepelspeejenenjuun.
-
- Verbannen
-
Geen bonen? Wortel, aardappel en uien zijn zo licht. Met bonen maak je het een stuk lekkerder en voedzamer.
Ik heb het ooit in Oosterland gehoord toen mijn tante zei wat we gingen eten.

Tot mijn geruststelling kreeg ik gewoon hutspot.
In Krabbendijke meenden we een keer patat te krijgen, maar toen waren het pataten. Dat was dan weer een teleurstelling.
-
Je had ook friet moeten zeggen

Licht? Ik vind hutspot juist zware kost...Geytenbeekje schreef:Geen bonen? Wortel, aardappel en uien zijn zo licht. Met bonen maak je het een stuk lekkerder en voedzamer.
Bruine bonen erdoorheen ken ik totaal niet (moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken) zeker streekgebonden?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Er zijn andere kleuren bonenOrchidee schreef: ↑18 mar 2023, 11:38Licht? Ik vind hutspot juist zware kost...Geytenbeekje schreef:Geen bonen? Wortel, aardappel en uien zijn zo licht. Met bonen maak je het een stuk lekkerder en voedzamer.
Bruine bonen erdoorheen ken ik totaal niet (moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken) zeker streekgebonden?