Ah, toch nog mensen die het boek echt uitgelezen hebben. Ik dacht bijna de de positieve recensies over dat boek verzonnen waren.
Ik heb ook niets met de Belgische taal. Mijn man daarentegen wel. Hij vindt het lieflijk klinken.
Ah, toch nog mensen die het boek echt uitgelezen hebben. Ik dacht bijna de de positieve recensies over dat boek verzonnen waren.
…merel schreef:Ah, toch nog mensen die het boek echt uitgelezen hebben. Ik dacht bijna de de positieve recensies over dat boek verzonnen waren.
Ik heb ook niets met de Belgische taal. Mijn man daarentegen wel. Hij vindt het lieflijk klinken.
Dat jij Henk Westbroek citeertMaanenschijn schreef: ↑17 apr 2024, 09:24…merel schreef:Ah, toch nog mensen die het boek echt uitgelezen hebben. Ik dacht bijna de de positieve recensies over dat boek verzonnen waren.
“Ik heb getwijfeld over Belgie
Want dat taaltje is zo zacht”
….
De belangstelling voor het boek is nu wel gewekt. Is dit een boek wat speelt in WO1?
Boek gaat over Vlaamse collaboratie in WOII. Heel boeiend thema vind ik het, hou alleen niet van de schrijfstijl van Hugo Claus.Maanenschijn schreef: ↑17 apr 2024, 09:24…merel schreef:Ah, toch nog mensen die het boek echt uitgelezen hebben. Ik dacht bijna de de positieve recensies over dat boek verzonnen waren.
“Ik heb getwijfeld over Belgie
Want dat taaltje is zo zacht”
….
De belangstelling voor het boek is nu wel gewekt. Is dit een boek wat speelt in WO1?
Ook is te lezen dat er toen nog veel 'volk' was, ook in de Christelijke Gereformeerde Kerken.margrietha schreef: ↑06 mei 2024, 14:51K heb t boek ook gelezen, een bekende familie hier in de omgeving. Wat heeft deze vrouw veel meegemaakt
Er is nu nog steeds heel veel 'volk' gelukkig!-DIA- schreef:Ook is te lezen dat er toen nog veel 'volk' was, ook in de Christelijke Gereformeerde Kerken.margrietha schreef: ↑06 mei 2024, 14:51K heb t boek ook gelezen, een bekende familie hier in de omgeving. Wat heeft deze vrouw veel meegemaakt
Ik denk dat het inderdaad andere tijden waren met een andere kijk op de zaken. Gelukkig werkt God ook in 2024 Zijn Werk.-DIA- schreef: ↑06 mei 2024, 17:54Ook is te lezen dat er toen nog veel 'volk' was, ook in de Christelijke Gereformeerde Kerken.margrietha schreef: ↑06 mei 2024, 14:51K heb t boek ook gelezen, een bekende familie hier in de omgeving. Wat heeft deze vrouw veel meegemaakt