Waar baal je van?
Re: Waar baal je van?
........................sportverdwazing, maar dat wisten jullie al 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- Bonny
- Contacteer:
Of sport in het algemeenhuisman schreef:........................sportverdwazing, maar dat wisten jullie al

Balen? hmmmmm allerlei afwijzingen op mijn sollicitaties. Dat werkt bijzonder frustrerend.
The Groom's still waiting at the altar
Ben werkloos of zoek je ander werk?Bonny schreef:Of sport in het algemeenhuisman schreef:........................sportverdwazing, maar dat wisten jullie al![]()
Balen? hmmmmm allerlei afwijzingen op mijn sollicitaties. Dat werkt bijzonder frustrerend.
van m'n sloooooooooooooooooome internet...................
dat ik gisterenavond telkens verbindingsproblemen had...............het gaat op dit moment nog goed, maar ben benieuwd wat het vandaag verder gaat worden met de pc
dat ik gisterenavond telkens verbindingsproblemen had...............het gaat op dit moment nog goed, maar ben benieuwd wat het vandaag verder gaat worden met de pc

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Jij was toch overgestapt naar solcon.......Orchidee schreef:van m'n sloooooooooooooooooome internet...................

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ja en tot nu toe zeer tevredenhuisman schreef:Jij was toch overgestapt naar solcon.......Orchidee schreef:van m'n sloooooooooooooooooome internet...................

Heb trouwens met minder MB sneller internet als bij kliksafe, en die zeiden telkens dat ik meer MB moest nemen, want volgens hun zou dat helpen.................

Het hielp wel, maar alleen in m'n portomonnee

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik ben nog steeds happy met kliksafe je weet wel "better safe than sorry" (Bij mij is snelheid minder belangrijk dan het filter)Orchidee schreef:Ja en tot nu toe zeer tevredenhuisman schreef:Jij was toch overgestapt naar solcon.......Orchidee schreef:van m'n sloooooooooooooooooome internet...................
dat ik gisterenavond telkens verbindingsproblemen had...............het gaat op dit moment nog goed, maar ben benieuwd wat het vandaag verder gaat worden met de pc![]()
dit is de 1ste keer dat ik problemen had, bij kliksafe, was het wekelijkse soms dagelijkse kost
![]()
Heb trouwens met minder MB sneller internet als bij kliksafe, en die zeiden telkens dat ik meer MB moest nemen, want volgens hun zou dat helpen.................![]()
Het hielp wel, maar alleen in m'n portomonnee![]()
Bij mij is het nu weer goed, en de helpdesk van Solcon communiceert volop, op zaterdagmorgen.Orchidee schreef:van m'n sloooooooooooooooooome internet...................
~~Soli Deo Gloria~~
Ik kon gisteravond helemaal niet op RF komen...Hendrikus schreef:Bij mij is het nu weer goed, en de helpdesk van Solcon communiceert volop, op zaterdagmorgen.Orchidee schreef:van m'n sloooooooooooooooooome internet...................

Een mooi voorbeeld van klankexegese.huisman schreef:Ik ben nog steeds happy met kliksafe je weet wel "better safe than sorry" (Bij mij is snelheid minder belangrijk dan het filter)Orchidee schreef:Ja en tot nu toe zeer tevredenhuisman schreef:Jij was toch overgestapt naar solcon.......Orchidee schreef:van m'n sloooooooooooooooooome internet...................
dat ik gisterenavond telkens verbindingsproblemen had...............het gaat op dit moment nog goed, maar ben benieuwd wat het vandaag verder gaat worden met de pc![]()
dit is de 1ste keer dat ik problemen had, bij kliksafe, was het wekelijkse soms dagelijkse kost
![]()
Heb trouwens met minder MB sneller internet als bij kliksafe, en die zeiden telkens dat ik meer MB moest nemen, want volgens hun zou dat helpen.................![]()
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Ik hoef helemaal geen snel internet, maar 10 minuten wachten op 1 post vind ik wel wat langhuisman schreef:Ik ben nog steeds happy met kliksafe je weet wel "better safe than sorry" (Bij mij is snelheid minder belangrijk dan het filter)Orchidee schreef:Ja en tot nu toe zeer tevredenhuisman schreef:Jij was toch overgestapt naar solcon.......Orchidee schreef:van m'n sloooooooooooooooooome internet...................
![]()

Ik heb nu ook maar 4 MB, en bij Kliksafe, inmiddels tot 12 MB genomen........nou de pc was nog slomer dan...
heb je geen buurman met een onbeveiligd netwerk?Afgewezen schreef:Ik kon gisteravond helemaal niet op RF komen...Hendrikus schreef:Bij mij is het nu weer goed, en de helpdesk van Solcon communiceert volop, op zaterdagmorgen.Orchidee schreef:van m'n sloooooooooooooooooome internet...................
~~Soli Deo Gloria~~
Weet ik dat nou? Maar er was (of is nog) een storing bij Solcon. Dat zal het wel zijn.Hendrikus schreef:heb je geen buurman met een onbeveiligd netwerk?Afgewezen schreef:Ik kon gisteravond helemaal niet op RF komen...Hendrikus schreef:Bij mij is het nu weer goed, en de helpdesk van Solcon communiceert volop, op zaterdagmorgen.Orchidee schreef:van m'n sloooooooooooooooooome internet...................
Ik denk het ook, want heb nu al de hele dag nergens last van, en het werkt allemaal weer supergoedAfgewezen schreef: Weet ik dat nou? Maar er was (of is nog) een storing bij Solcon. Dat zal het wel zijn.

Hier doet 'ie het weer. De Solcon helpdesk was vanmorgen heel actiefAfgewezen schreef:Weet ik dat nou? Maar er was (of is nog) een storing bij Solcon. Dat zal het wel zijn.Hendrikus schreef:heb je geen buurman met een onbeveiligd netwerk?Afgewezen schreef:Ik kon gisteravond helemaal niet op RF komen...Hendrikus schreef: Bij mij is het nu weer goed, en de helpdesk van Solcon communiceert volop, op zaterdagmorgen.

~~Soli Deo Gloria~~