Dank je, het is nog realiteit ook.MarthaMartha schreef:Ik wens hem je van harte!!Mister schreef:Pijnloze avond...

Dank je, het is nog realiteit ook.MarthaMartha schreef:Ik wens hem je van harte!!Mister schreef:Pijnloze avond...
Ook vanuit het baggerdurp een blijk van meeleven.Mister schreef:Dank je, het is nog realiteit ook.MarthaMartha schreef:Ik wens hem je van harte!!Mister schreef:Pijnloze avond...Ok, kunstmatig, maar toch lekker!
Heerlijk, geniet ervan!! Ik ga er ook maar kunstmatig een nemenMister schreef:Dank je, het is nog realiteit ook.MarthaMartha schreef:Ik wens hem je van harte!!Mister schreef:Pijnloze avond...Ok, kunstmatig, maar toch lekker!
MarthaMartha schreef:van het weekend dat begonnen is...
Vlinders in de buikWilma van den Berg schreef:Een superuitspraak van een lieve jongen
...
't Is voorjaar. Bij jullie niet?Gijs83 schreef:Vlinders in de buikWilma van den Berg schreef:Een superuitspraak van een lieve jongen
...
Wilma van den Berg schreef:'t Is voorjaar. Bij jullie niet?Gijs83 schreef:Vlinders in de buikWilma van den Berg schreef:Een superuitspraak van een lieve jongen
...
Komt bij jou tegenwoordig regelmatig voor hè?MarthaMartha schreef:van een heerlijk weekend
Jazeker, kan ook niet andersjvdg schreef:Komt bij jou tegenwoordig regelmatig voor hè?MarthaMartha schreef:van een heerlijk weekend