:M :boe:Ichtus schreef:eibakke?Daphne schreef:Ichtus schreef:een heerlijk gestemde gitaar
whoehoeeeeeeee![]()
walkwalk...
![]()
![]()

:M :boe:

pizzaete?

:M :boe:Ichtus schreef:eibakke?Daphne schreef:Ichtus schreef:een heerlijk gestemde gitaar
whoehoeeeeeeee![]()
walkwalk...
![]()
![]()
Roma?Daphne schreef:pizzaete?
gesloten rond deze tijdHendrikus schreef:Roma?Daphne schreef:pizzaete?
misschien nu meer kans??Daphne schreef:gesloten rond deze tijdHendrikus schreef:Roma?Daphne schreef:pizzaete?![]()
![]()
![]()
Onder "overige" moet ie ergens staan.....Verbum schreef:Ja maar ik kan niet vinden waar dat voorstel topic is... Kijk ik er heel erg overheen?MarthaMartha schreef: ja, enne.... we verwachten natuurlijk wel dat je jezelf nog even voorstelt in het "Ik ben nieuw" topic...................
http://refoforum.nl/forum/viewtopic.php?f=23&t=6762MarthaMartha schreef:Onder "overige" moet ie ergens staan.....Verbum schreef:Ja maar ik kan niet vinden waar dat voorstel topic is... Kijk ik er heel erg overheen?MarthaMartha schreef: ja, enne.... we verwachten natuurlijk wel dat je jezelf nog even voorstelt in het "Ik ben nieuw" topic...................
Geef mij in jouw situatie maar een forse cognac!Lassie schreef: kamille honing thee
Das toch logisch, dat winkelen is vreselijk. En met vrouwen komt er nooit een eind aan.henriët schreef:een avondje shoppen met jetje van 4, echt helemaal super gezellig!
en natuurlijk hebben we aankopen gedaan,
shirtjes, blouse, ballenbad, loopfiets, haarband enz enz,
en na afloop een ijsje met spikkeltjes,
wat heerlijk om een dochter te hebben, en ze houdt nu al van winkelen
hopelijk kunnen we het op broertje ook overbrengen,
want papa gaat liever niet mee; hij
ohoooooooh,sweelinck 25 schreef:Das toch logisch, dat winkelen is vreselijk. En met vrouwen komt er nooit een eind aan.henriët schreef:een avondje shoppen met jetje van 4, echt helemaal super gezellig!
Dan ist nog een beetje te begrijpen. Mar het blijft niks.henriët schreef:ohoooooooh,sweelinck 25 schreef:Das toch logisch, dat winkelen is vreselijk. En met vrouwen komt er nooit een eind aan.henriët schreef:een avondje shoppen met jetje van 4, echt helemaal super gezellig!
heel niet waar, weet je hoe gezellig, enne
tegenwoordig vind manlief het nog leuk ook, heb wel lang over gedaan te kijken wat t beste werkt,
gewoon van te voren al een keertje gaan kijken(bijv. op internet) zodat je al een beetje weet wat er is, dat scheelt uren, en dan hem meenemen, werkt super!
en natuurlijk ergens gezellig een kopje koffie etc
en meestal zeg ik, als we nu daar gaan winkelen, daar zit vlakbij een boekhandel...9 vande 10 keer dat ie opeens helemaal enthousiast is
het blijft niks.... je gaat t ook nog wel eens leuk vinden sweesweelinck 25 schreef:Dan ist nog een beetje te begrijpen. Mar het blijft niks.henriët schreef:ohoooooooh,sweelinck 25 schreef: Das toch logisch, dat winkelen is vreselijk. En met vrouwen komt er nooit een eind aan.
heel niet waar, weet je hoe gezellig, enne
tegenwoordig vind manlief het nog leuk ook, heb wel lang over gedaan te kijken wat t beste werkt,
gewoon van te voren al een keertje gaan kijken(bijv. op internet) zodat je al een beetje weet wat er is, dat scheelt uren, en dan hem meenemen, werkt super!
en natuurlijk ergens gezellig een kopje koffie etc
en meestal zeg ik, als we nu daar gaan winkelen, daar zit vlakbij een boekhandel...9 vande 10 keer dat ie opeens helemaal enthousiast is