Ow men...Heb ik weer eens iemand beledigd?Afgewezen schreef:Waar zijn de moderators vanaf 04.16 uur vanmiddag?

Ow men...Heb ik weer eens iemand beledigd?Afgewezen schreef:Waar zijn de moderators vanaf 04.16 uur vanmiddag?
Nou ik denk vooral God..irmo schreef:Ow men...Heb ik weer eens iemand beledigd?Afgewezen schreef:Waar zijn de moderators vanaf 04.16 uur vanmiddag?
Het komt voor dat moderators naast hun RF bezigheden ook nog andere zaken aan hun hoofd hebben als studie, werk en gezin.Afgewezen schreef:Waar zijn de moderators vanaf 04.16 uur vanmiddag?
Daarom zijn er toch ook meerdere?Mister schreef:Het komt voor dat moderators naast hun RF bezigheden ook nog andere zaken aan hun hoofd hebben als studie, werk en gezin.Afgewezen schreef:Waar zijn de moderators vanaf 04.16 uur vanmiddag?
Klopt. Maar er is hier geen 24-uursdienst. Ik snap dat het bijzonder betreurenswaardig is, maar soms zijn we allemaal met iets anders bezig...Afgewezen schreef:Daarom zijn er toch ook meerdere?Mister schreef:Het komt voor dat moderators naast hun RF bezigheden ook nog andere zaken aan hun hoofd hebben als studie, werk en gezin.Afgewezen schreef:Waar zijn de moderators vanaf 04.16 uur vanmiddag?
Blasfemie noemen ze dat toch?gertje schreef:Nou ik denk vooral God..irmo schreef:Ow men...Heb ik weer eens iemand beledigd?Afgewezen schreef:Waar zijn de moderators vanaf 04.16 uur vanmiddag?
ja, hier ookMarthaMartha schreef:klopt, hier ook.refo schreef:Bij mijn favorieten ontbreekt een icoontje bij RF. Zelfs het blauwe e-bolletje is er niet.
Gewoon helemaal niets.
Hebben meer mensen dat?
Overal. Kennelijk heeft iemand vergeten een favicon.ico te plaatsen.Hendrikus schreef:ja, hier ookMarthaMartha schreef:klopt, hier ook.refo schreef:Bij mijn favorieten ontbreekt een icoontje bij RF. Zelfs het blauwe e-bolletje is er niet.
Gewoon helemaal niets.
Hebben meer mensen dat?
Dan moet je bij het inloggen het vakje aanvinken waarbij staat 'log mij bij ieder bezoek automatisch in'.-DIA- schreef:Normaal was ik altijd automatisch ingelogd.
Bij het opstarten hoefde ik dan niet de gegevens weer in te voeren.
De laatste tijd ben ik 's morgens bij het opstarten ui8tgelogd.
Meer mensen die dit hebben?
Dat doe ik ook wel, maar desondanks.... wordt ik dus weer uitgelogd...Zita schreef:Dan moet je bij het inloggen het vakje aanvinken waarbij staat 'log mij bij ieder bezoek automatisch in'.-DIA- schreef:Normaal was ik altijd automatisch ingelogd.
Bij het opstarten hoefde ik dan niet de gegevens weer in te voeren.
De laatste tijd ben ik 's morgens bij het opstarten ui8tgelogd.
Meer mensen die dit hebben?
Dat zou ik eens kunnen proberen...Tiberius schreef:Misschien moet je even je cookies wissen.