Eten uitwisselen is wel leuk en lekker!Zita schreef:Patatje pinda met kroket en kipkorn. (ja, ik had heel veel trek)merel schreef:Wat is het geworden?Zita schreef:Ik zit nu nog natgeregend op een tram te wachten, en ben nog even onderweg naar huis, dus vermoed dat het iets gaat worden wat ik niet zelf heb gekookt![]()
Alleen vergaten ze me te laten afrekenen en had ik dat pas door toen ik met mn maaltijd alweer verder onderweg was naar huis. Misschien ga ik morgen toch maar weer langs om alsnog af te rekenen. (al snap ik ook wel dat je dingen vergeet als je volcontinu met je collega staat te wauwelen, ook als je een klant helpt...)
Vandaag schaftte de pot bami met indische gehaktballetjes. Geen idee hoe je die gehaktballetjes maakt, behalve dat je aan het eind door de saus kokosmelk moet doen en dat er middenin het balletje een pinda zit en door het balletje gemalen kokos. Mijn moeder en ik wisselden onlangs maaltijden uit
Hoe is het afgelopen met je gratis maaltijd?
Wij eten vanavond paprika's gevuld met courgette, tomaten, mais en linzen en daar boven op geitenkaas.