op de bazar is het altijd drukker dan bij de goudsmid, Janjvdg schreef:Hendrikus schreef:oud-Zeeland is heel wat dichterbij. Maar ja, Jan zoekt uitsluitend weldenkende mensen![]()
![]()
Foei, Hendrikus, zo trek je geen volle zalen.

op de bazar is het altijd drukker dan bij de goudsmid, Janjvdg schreef:Hendrikus schreef:oud-Zeeland is heel wat dichterbij. Maar ja, Jan zoekt uitsluitend weldenkende mensen![]()
![]()
Foei, Hendrikus, zo trek je geen volle zalen.
Je hebt in ieder geval wel de ruimte daar... niet gek, om mee te beginnen...jvdg schreef:Zou Nieuw-Zeeland niet wat zijn?albion schreef:Ik ben geïnteresseerd welk land dat wordt, lijkt me wel wat...jvdg schreef:
.....dat ik overweeg om te emigreren naar een land waar overwegend weldenkende mensen wonen
Op het nieuws was te horen dat het er 4 jongetjes zijn....albion schreef:we hoorden zojuist dat er brand uitgebroken is in de wijk waar mijn logé woont (Kampen). Bij een gezin van 14 kinderen zijn er drie jongetjes omgekomen.
Verschrikkelijk.
??????????????????????????????/hmprff schreef:...ik vanochtend vroeg (half 1) aankwam...
...in plaats van 10 uur...
...ik heeeeeeeeeel lang in 'the middle of nowhere' op een station heb gestaan met 200 mensen...
klopt 4 jongetjes in de leeftijd van 1, 4, 6 en 8.Bonny schreef:Op het nieuws was te horen dat het er 4 jongetjes zijn....albion schreef:we hoorden zojuist dat er brand uitgebroken is in de wijk waar mijn logé woont (Kampen). Bij een gezin van 14 kinderen zijn er drie jongetjes omgekomen.
Verschrikkelijk.
Ja, ik ben zeker jonger dan jij!MarthaMartha schreef:huh??????????
Ben jij jonger dan ik????????????????????????????????????????????
(en ik heb je nog wel in real life gezien...)
jvdg schreef:Ik snap nu ook waarom onze Luther zo vaak op vakantie is.
Korte nachtrust gehad zeker.Luther schreef:jvdg schreef:Ik snap nu ook waarom onze Luther zo vaak op vakantie is.![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je jaloers, jvdg...?? (In het kader van je 2e plek?)
...Zuidpool?jvdg schreef:Zou Nieuw-Zeeland niet wat zijn?albion schreef:Ik ben geïnteresseerd welk land dat wordt, lijkt me wel wat...jvdg schreef:
.....dat ik overweeg om te emigreren naar een land waar overwegend weldenkende mensen wonen
Mwah, gewoon effectief geleefd...jvdg schreef: Korte nachtrust gehad zeker.![]()
Hoe later, hoe dieper......Luther schreef:Mwah, gewoon effectief geleefd...jvdg schreef: Korte nachtrust gehad zeker.![]()