enne.... bij Helma zag ik pas calvijn-wijn...............Hendrikus schreef:Jammer dat ze bij het aanklikken van die menu-items een stukje gregoriaans laten horen, dat past nou net niét bij Calvijn.jakobmarin schreef:... er nu ook al bierreclame bestaat met Calvijn als figurant? Zie http://www.calvinus.com/
In birae predestinas, hoe verzinnen ze het![]()
Overigens heb ik ook al eens Voetius-wijn meegebracht, dus ja, waarom dan geen Calvijn-biertje?
En - het kon niet missen: deze bestaat ook:
Wist je dat [9] ...
- MarthaMartha
Re: Wist je dat [9] ...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:enne.... bij Helma zag ik pas calvijn-wijn...............

Bibere vinum per se malum non est

Deze reclame van Lutherbier lijkt wel erg sterk geïnspireerd door bovenstaande Calvijn-afbeelding...
Hetzelfde vingertje, dezelfde baret...
~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
.... er niemand in de chat is op dit moment....
(nee, ik nu ook niet meer)
saai hoor!
(nee, ik nu ook niet meer)
saai hoor!
- Bert Mulder
- Contacteer:
Calvijnwijn is in elk geval meer historisch correct.Hendrikus schreef:MarthaMartha schreef:enne.... bij Helma zag ik pas calvijn-wijn...............
Bibere vinum per se malum non est
Deze reclame van Lutherbier lijkt wel erg sterk geïnspireerd door bovenstaande Calvijn-afbeelding...
Hetzelfde vingertje, dezelfde baret...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
........ik heel voorzichtig, voor zover m'n al zeer sterk geslonken energie het toelaat, nog zo nu en dan wat zal posten. verwacht er niet te veel van.
........de bloeddruk blijft schommelen tussen de 210 en 235, en de cardioloog dinsdag maar van arren moede 2 nieuwe medicijnen heeft gegeven om de bloeddruk naar beneden te douwen (ik héb al 18 verschillende medicijnen, dus die 2 nieuwe kunnen er óók nog wel bij.........HELP....ik kom ruimte te kort om de dagelijks te gebruiken strippen in de la kwijt te kunnen.....de voorraden liggen koel in de berging)
........de bloeddruk blijft schommelen tussen de 210 en 235, en de cardioloog dinsdag maar van arren moede 2 nieuwe medicijnen heeft gegeven om de bloeddruk naar beneden te douwen (ik héb al 18 verschillende medicijnen, dus die 2 nieuwe kunnen er óók nog wel bij.........HELP....ik kom ruimte te kort om de dagelijks te gebruiken strippen in de la kwijt te kunnen.....de voorraden liggen koel in de berging)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Wat een zorgen Rens!Rens schreef:........ik heel voorzichtig, voor zover m'n al zeer sterk geslonken energie het toelaat, nog zo nu en dan wat zal posten. verwacht er niet te veel van.
(Je komt bijna tijd tekort om alle medicijnen in te nemen

Heel veel sterkte! Maar wél fijn dat je nog even langskom!
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
- JolandaOudshoorn
Sterkte Rens! Ga met Hem! We denken aan je.Rens schreef:........ik heel voorzichtig, voor zover m'n al zeer sterk geslonken energie het toelaat, nog zo nu en dan wat zal posten. verwacht er niet te veel van.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Johann Gottfried Walther
Sterkte ermee Rens!
wist je dat ik...
...Hendrikus feliciteer met het bereiken van 7000 postings
...en Ariene met 2000 postings.
wist je dat ik...

"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Hé wat leuk!!Johann Gottfried Walther schreef:Sterkte ermee Rens!
wist je dat ik...
Bedankt.
Ik had er zelf nog geen erg in gehad
Op naar de 7000...ppfff

Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Beste mensen,
Gissingen naar de identiteit van (oud-)forummers is niet toegestaan. Daarom heb ik wat postings weggegooid.
Tiberius
Gissingen naar de identiteit van (oud-)forummers is niet toegestaan. Daarom heb ik wat postings weggegooid.
Tiberius
...Tib zijn knipschaartje weer ijverig ter hand heeft genomen?
- MarthaMartha
... ik me ernstig af zit te vragen wát er nou eigenlijk weg is?Mister schreef:...Tib zijn knipschaartje weer ijverig ter hand heeft genomen?

Mijn vorige werkgever was een principieel man: Hij weerde consequent de DIABOLO wijn uit de winkel. Nu de zaak is overgenonem prijkt de DIABOLO wijn wel in de schappen...MarthaMartha schreef:enne.... bij Helma zag ik pas calvijn-wijn...............Hendrikus schreef: Jammer dat ze bij het aanklikken van die menu-items een stukje gregoriaans laten horen, dat past nou net niét bij Calvijn.
In birae predestinas, hoe verzinnen ze het![]()
Overigens heb ik ook al eens Voetius-wijn meegebracht, dus ja, waarom dan geen Calvijn-biertje?
En - het kon niet missen: deze bestaat ook:
-DIA-
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Gissingen naar de identiteit van (oud-)forummers.MarthaMartha schreef:... ik me ernstig af zit te vragen wát er nou eigenlijk weg is?Mister schreef:...Tib zijn knipschaartje weer ijverig ter hand heeft genomen?
Maar als je zelf niet meer weet wat er weg is, zal je het zeker niet missen. Toch?
@ Dia: MESSIAS port had hij wel dan?