Afscheid
Re: Afscheid
Ik vind het ook een ergerlijk fenomeen.
Alleen kunnen we er als moderator weinig tegen doen. Hooguit bij 'verdachte' aanmeldingen een soort voorwaarschuwing geven.
Alleen kunnen we er als moderator weinig tegen doen. Hooguit bij 'verdachte' aanmeldingen een soort voorwaarschuwing geven.
Als iemand de humor van zijn eigen fouten kan inzien, is dat mijns inziens alleen maar aanbevelingswaardig.
Ik heb zoveel fouten dat ik wel zal moeten...anders word ik heel erg verdrietig...DDD schreef:Als iemand de humor van zijn eigen fouten kan inzien, is dat mijns inziens alleen maar aanbevelingswaardig.
''Niemand is armer dan hij die in tijden van nood zijn geloof verliest.''
Eens, DDD verwoord precies wat ik bedoel.DDD schreef:Als iemand de humor van zijn eigen fouten kan inzien, is dat mijns inziens alleen maar aanbevelingswaardig.
Aanbevelingswaardig en tegelijk verwerpelijk. Zo ken ik je weer DDD!DDD schreef:Als iemand de humor van zijn eigen fouten kan inzien, is dat mijns inziens alleen maar aanbevelingswaardig.
Je begrijpt het denk ik niet.Ad Anker schreef:Aanbevelingswaardig en tegelijk verwerpelijk. Zo ken ik je weer DDD!DDD schreef:Als iemand de humor van zijn eigen fouten kan inzien, is dat mijns inziens alleen maar aanbevelingswaardig.
Dat iemand zijn fouten inziet en daarover een grapje maakt, vind ik aanbevelenswaardig.
Dat jij na excuses er toch op terugkomt, vind ik verwerpelijk. Dat is tegelijkertijd waar, maar ziet wel op twee verschillende zaken.
Ook ik heb me als moderator laten horen over dit onderwerp, en ik vond het ook ergerlijk. Wel vind ik het goed dat huisman erop terug gekomen is. Ik vind het juist weer niet zo slim om er grappen over te blijven maken, omdat het dan lijkt alsof je het met een grapje af wilt doen.
Ik begrijp het uitstekend. En ik begrijp ook wat jij bedoelt. Ik betrek het op één en dezelfde zaak. Ik zie dat er ook anderen zo over denken, al is dat voor mij niet van het grootste belang.DDD schreef:Je begrijpt het denk ik niet.Ad Anker schreef:Aanbevelingswaardig en tegelijk verwerpelijk. Zo ken ik je weer DDD!DDD schreef:Als iemand de humor van zijn eigen fouten kan inzien, is dat mijns inziens alleen maar aanbevelingswaardig.
Dat iemand zijn fouten inziet en daarover een grapje maakt, vind ik aanbevelenswaardig.
Dat jij na excuses er toch op terugkomt, vind ik verwerpelijk. Dat is tegelijkertijd waar, maar ziet wel op twee verschillende zaken.
Ik lees het nog eens terug. Wat is nu eigenlijk de gewraakte grap?
Los daarvan is het raar om 'Zo ken ik je weer, DDD' te schrijven, als je juist iets heel anders vindt.
Los daarvan is het raar om 'Zo ken ik je weer, DDD' te schrijven, als je juist iets heel anders vindt.
Merkwaardige discussie dit. huisman is van zijn voetstuk gevallen, huisman was gerespecteerd maar nu niet meer, huisman zijn gedrag op dit forum is verwerpelijk enz. Gelukkig niet op de persoon maar ik kan hier best wel tegen.
Misschien wel goed om allemaal zelf in de spiegel te kijken en te zien of al jullie postings altijd correct waren......die van mij iig niet. (Dat hebben jullie mij wel duidelijk gemaakt.) De reactie op Pietje Puk zijn vermeende afscheid vond ik dan wel weer kunnen maar daar zijn de meningen over verdeeld .
Na een periode van afstand terugkomen met een andere nickname en dat niet direct melden is hier blijkbaar een onvergeefbare zonde. Ik vond het zelf ook niet netjes en heb daar ook mijn excuses voor aangeboden en mijn oude nickname weer aangenomen maar dat is blijkbaar onvoldoende.
Misschien wel goed om allemaal zelf in de spiegel te kijken en te zien of al jullie postings altijd correct waren......die van mij iig niet. (Dat hebben jullie mij wel duidelijk gemaakt.) De reactie op Pietje Puk zijn vermeende afscheid vond ik dan wel weer kunnen maar daar zijn de meningen over verdeeld .
Na een periode van afstand terugkomen met een andere nickname en dat niet direct melden is hier blijkbaar een onvergeefbare zonde. Ik vond het zelf ook niet netjes en heb daar ook mijn excuses voor aangeboden en mijn oude nickname weer aangenomen maar dat is blijkbaar onvoldoende.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Re: RE: Re: Afscheid
Niemand zegt toch dat het niet voldoende is?huisman schreef:
Er wordt alleen ergenis over een vermeende grap geuit. Zoveel hoofden, zoveel meningen hoor. Dat mag toch?
Dat jij JSF was, had ik dan weer meteen door. Dat heb ik ook een keer geschreven.
Helemaal voldoende maar stop er dan over.huisman schreef:Merkwaardige discussie dit. huisman is van zijn voetstuk gevallen, huisman was gerespecteerd maar nu niet meer, huisman zijn gedrag op dit forum is verwerpelijk enz. Gelukkig niet op de persoon maar ik kan hier best wel tegen.
Het zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar wat nu je probleem is vandaag? Geen flauw idee. Ik zie in de opmerking van @huisman echt geen heenwijzing naar het JSF-gezeur. Daar vroeg ik mij ook al af waarom iedereen zich aan het opwinden was, maar goed. De eerste die weer over meerdere accounts begon was jij vanmorgen. Dus stop daar dan zelf mee wil je?Ad Anker schreef:Helemaal voldoende maar stop er dan over.huisman schreef:Merkwaardige discussie dit. huisman is van zijn voetstuk gevallen, huisman was gerespecteerd maar nu niet meer, huisman zijn gedrag op dit forum is verwerpelijk enz. Gelukkig niet op de persoon maar ik kan hier best wel tegen.

Volgens mij is het komkommer tijd op het forum