Tja... tegenwoordig moet men allemaal zo-nodig een 'motto' hebben.Mara schreef:Deze past i.i.g. weer heel goed bij je.-DIA- schreef: Tja... je zoekt soms een bezigheid hè? Of het echt origineel is, dat is punt 2.
Zoek even bij Google 'vintage logo's'. Dan zal je wellicht verwante logo's zien.
Geen compromissen, maar regt door zee.
Wist je dat...
Re: Wist je dat........[7]
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-
Pimpelmees
Re: Re : Wist je dat........[7]
Tja, nu ben ik toch wel benieuwd. Zijn jullie, Wim Anker (voorheen WimA) en Ad Anker (voorheen Anker), familie van elkaar? Of moet ik geen verwantschap zien in deze achternaamsgelijkenis?Wim Anker schreef:Mijn accountnaam is gewijzigd naar de echte naam, Wim Anker.
Ik voorheen postte als WimA en daarvoor Willem.
-
Pimpelmees
Ja, ik moest ook meteen denken aan "Anker & Anker Strafrechtadvocaten".
Maar dat is een Wim en een Hans.
...Mister vandaag een nieuw woord verzonnen heeft: reformatorischeberoepingswerkroddels 
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Het Groot Dictee der Nederlandse Taal is volgens mij volgende week, en het is maar zeer de vraag of dit wel als één woord mag worden gespeldLuther schreef:...Mister vandaag een nieuw woord verzonnen heeft: reformatorischeberoepingswerkroddels
~~Soli Deo Gloria~~
Dan zou het op zijn minst reformatorischberoepingswerkroddels moeten zijn, lijkt mij. Want het gaat niet om reformatorische roddels, maar om roddels over het reformatorisch beroepingswerk. Maar refoberoepsroddels kan, dus waarom dat niet?
-
Pimpelmees
Re: Re : Wist je dat........[7]
En is dat dan een synoniem voor de orthodoxgereformeerdberoepingswerkroddel ?DDD schreef:Dan zou het op zijn minst reformatorischberoepingswerkroddels moeten zijn, lijkt mij. Want het gaat niet om reformatorische roddels, maar om roddels over het reformatorisch beroepingswerk. Maar refoberoepsroddels kan, dus waarom dat niet?
Volgens mij wel: https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/l ... tandsloper.Hendrikus schreef:Het Groot Dictee der Nederlandse Taal is volgens mij volgende week, en het is maar zeer de vraag of dit wel als één woord mag worden gespeldLuther schreef:...Mister vandaag een nieuw woord verzonnen heeft: reformatorischeberoepingswerkroddels
Mits hij één e-tje weglaat.
... dat het vandaag een heugelijke dag is voor de dochter van onze predikant...
... het is haar huwelijksdag...
... het is haar huwelijksdag...
Dat weet je goed! Gefeliciteerd... het is in deze tijd toch altijd goed om het te vieren. Zovelen zijn al heengegaan of gescheiden. Dan mag je best zuinig zijn op het geluk wat je overkomen is.
Ga je nog een gebakje halen?
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
Wat jammer dan dat het zulk stormachtig en koud weer is.
Gaan jullie naar de huwelijksbevestiging (kerkdienst) DIA en Desiree?
Lijkt mij heel fijn als je huwelijk ingezegend wordt door je eigen vader.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Laatste gedeelte van de dienst is via de scanner, als je niet te ver van Rijssen woont nog te volgen.Mara schreef:Wat jammer dan dat het zulk stormachtig en koud weer is.
Nee helaas niet, ik ben al een poos niet meer in de kerk of op de vereniging geweest.Desiree schreef:Dat weet je goed! Gefeliciteerd... het is in deze tijd toch altijd goed om het te vieren. Zovelen zijn al heengegaan of gescheiden. Dan mag je best zuinig zijn op het geluk wat je overkomen is.
... een echte kluns vrijwel altijd een man is?
Is nu officieel vastgesteld bij wetenschappelijk onderzoek.
http://www.trouw.nl/tr/nl/6700/Wetensch ... -man.dhtml
Is nu officieel vastgesteld bij wetenschappelijk onderzoek.
http://www.trouw.nl/tr/nl/6700/Wetensch ... -man.dhtml
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon