Gijs83 schreef:Met wiehenriët schreef: oh valt knuffelen ook onder hobby's?
want dan is dat ook een grote hobby van meMet Jean
Met Jetje
met prinsje
Met verschillende rf'ers
![]()

spreken is zilver
zwijgen is goud
Gijs83 schreef:Met wiehenriët schreef: oh valt knuffelen ook onder hobby's?
Met Jetje
met prinsje
Met verschillende rf'ers
![]()
Ach Gijs, ik denk dat henriet alle personen bedoelt, maar met een ieder op de goede wijze.henriët schreef:Gijs83 schreef:Met wiehenriët schreef: oh valt knuffelen ook onder hobby's?
Met Jetje
met prinsje
Met verschillende rf'ers
![]()
![]()
![]()
spreken is zilver
zwijgen is goud
Spreken is zilver, maar als het gaat om gevoelens... zwijgen is fout!henriët schreef:Gijs83 schreef:Met wiehenriët schreef: oh valt knuffelen ook onder hobby's?
Met Jetje
met prinsje
Met verschillende rf'ers
![]()
![]()
![]()
spreken is zilver
zwijgen is goud
henriët schreef:oh valt knuffelen ook onder hobby's?Marnix schreef:En: KnuffelenTiberius schreef:En sinds kort: skypen.Droelie schreef:Ik loop over van hobby's![]()
-mountainbiken
-zomers skaten en swinters schaatsen
-lezen
-sieraden maken
-squashen
-forummen
want dan is dat ook een grote hobby van me
Kan het je aanraden hoor. Heb zelf een jaarabonnement op de Knip Mode genomen om op die manier weer een beetje leuke en nieuwe patronen op voorraad te hebben. Rokken staan er tegenwoordig genoeg in en nog leuke (en niet zulke moeilijke) ook!Orchidee schreef:Ik wil het zelf kleding maken weer eens op gaan pakken...
Het is wel moeilijk, om leuke rokpatronen te vinden, van het soort wat je tegenwoordig veel ziet...
Mijn dochter wil ook best een zelfgemaakte rok, van een stof die ze zelf uitzoekt, maar ze wil dan wel een model wat een beetje " in " is zeg maar.......
En logisch
moet je een pb tje naar katharina van bora sturen, die kan heel goed naaien en wellicht heeft ze nog wel een leuk 'in 'patroon liggen!Orchidee schreef:Ik wil het zelf kleding maken weer eens op gaan pakken...
Het is wel moeilijk, om leuke rokpatronen te vinden, van het soort wat je tegenwoordig veel ziet...
Mijn dochter wil ook best een zelfgemaakte rok, van een stof die ze zelf uitzoekt, maar ze wil dan wel een model wat een beetje " in " is zeg maar.......
En logisch
Persoonlijk vind ik de inhoud van de Knip niet zo heel spetterend. Maar zal misschien ook meer aan mijn smaak liggen.Bernadientje schreef:Kan het je aanraden hoor. Heb zelf een jaarabonnement op de Knip Mode genomen om op die manier weer een beetje leuke en nieuwe patronen op voorraad te hebben. Rokken staan er tegenwoordig genoeg in en nog leuke (en niet zulke moeilijke) ook!Orchidee schreef:Ik wil het zelf kleding maken weer eens op gaan pakken...
En logisch
de patronen uit de Burda vond ik meestal prettiger. Maar ik naaide meestal volgens een basispatroon, dat ik zelf op allerlei manieren aanpaste. En met een andere stof ziet het er gelijk al heel anders uit.Ichtus schreef:Persoonlijk vind ik de inhoud van de Knip niet zo heel spetterend. Maar zal misschien ook meer aan mijn smaak liggen.Bernadientje schreef:Kan het je aanraden hoor. Heb zelf een jaarabonnement op de Knip Mode genomen om op die manier weer een beetje leuke en nieuwe patronen op voorraad te hebben. Rokken staan er tegenwoordig genoeg in en nog leuke (en niet zulke moeilijke) ook!Orchidee schreef:Ik wil het zelf kleding maken weer eens op gaan pakken...
En logisch
Het wisselt in de Knip heel erg vind ik. De ene keer is het niks en de andere keer staat er best wat bruikbaars in (maar smaken verschillen en dat is maar goed ookZita schreef:de patronen uit de Burda vond ik meestal prettiger. Maar ik naaide meestal volgens een basispatroon, dat ik zelf op allerlei manieren aanpaste. En met een andere stof ziet het er gelijk al heel anders uit.Ichtus schreef:Persoonlijk vind ik de inhoud van de Knip niet zo heel spetterend. Maar zal misschien ook meer aan mijn smaak liggen.Bernadientje schreef:Kan het je aanraden hoor. Heb zelf een jaarabonnement op de Knip Mode genomen om op die manier weer een beetje leuke en nieuwe patronen op voorraad te hebben. Rokken staan er tegenwoordig genoeg in en nog leuke (en niet zulke moeilijke) ook!Orchidee schreef:Ik wil het zelf kleding maken weer eens op gaan pakken...
En logisch