Verstuurd vanaf mijn Lenovo A806 met Tapatalk
Tja, die is door het RD bedacht...Orchidee schreef:De topictitel
Ik vind het sowieso al zo vreemd om een beurs te associëren met de mogelijkheid van het ervaren van kerkmuren. Waarom is het bijzonder als je geen kerkmuur hebt bij het kopen van appels, hoedjes en cd's? In mijn winkelcentrum heb ik ook geen kerkmuren. En tegelijk vind ik een refo-beurs al zoiets overbodigs en kerkmuurderigs (alleen zetten we die muren om een hoopje kerken tegelijk heen). Nee, ik ben niet zo geschikt voor dat soort evenementen, geloof ik.Mannetje schreef:Als je hem letterlijk neemt, staan er daar geen kerken...
Inhoudelijk vind ik het wel mooi, als dat mag gebeuren. Maar dergelijke beurzen zijn mij te massaal, dus ik ga niet.
Door een ietwat lyrische bezoeker; lees het artikel maar.Zita schreef:Tja, die is door het RD bedacht...Orchidee schreef:De topictitel
Ik heb er ook helemaal niets mee, refospinazie bestaat niet, als je je beurs trekt dan valt de kerkmuur weg, ik sta weleens op een refobeurs voor een stichting en dan zijn er wel degelijk kerkmuren omdat het niet van de goede "bloedgroep" is.Zita schreef:Ik vind het sowieso al zo vreemd om een beurs te associëren met de mogelijkheid van het ervaren van kerkmuren. Waarom is het bijzonder als je geen kerkmuur hebt bij het kopen van appels, hoedjes en cd's? In mijn winkelcentrum heb ik ook geen kerkmuren. En tegelijk vind ik een refo-beurs al zoiets overbodigs en kerkmuurderigs (alleen zetten we die muren om een hoopje kerken tegelijk heen). Nee, ik ben niet zo geschikt voor dat soort evenementen, geloof ik.Mannetje schreef:Als je hem letterlijk neemt, staan er daar geen kerken...
Inhoudelijk vind ik het wel mooi, als dat mag gebeuren. Maar dergelijke beurzen zijn mij te massaal, dus ik ga niet.
Desiree schreef:Moet je een briefje maken voor je donaties:
5,- oud gergem
15,- hhk
25,- pkn
100 gergem
Zijn ze ineens allemaal oud gergem (rek verband)![]()
Grapje, uit principe zullen ze niet liegen.
Ook leuk kom je vast mijn vrouw tegenBert Mulder schreef:Zal ze helaas moeten missen, daar ik hoop in Nederland te zijn van 11 augustus tot 27 augustus.
Zal met de gewone Veense markt tevreden moeten zijn.
En hoe zal ik haar herkennen op de Veense markt?huisman schreef:Ook leuk kom je vast mijn vrouw tegenBert Mulder schreef:Zal ze helaas moeten missen, daar ik hoop in Nederland te zijn van 11 augustus tot 27 augustus.
Zal met de gewone Veense markt tevreden moeten zijn.ik ben net terug uit Echteld met boeken van Watson,Kohlbrugge,Love,Gray en Augustinus....,.,en mijn vrouw heeft een haaknaald gekocht.
Gewoon de liefste moeder en oma die je tegenkomt. Kan niet missenBert Mulder schreef:En hoe zal ik haar herkennen op de Veense markt?huisman schreef:Ook leuk kom je vast mijn vrouw tegenBert Mulder schreef:Zal ze helaas moeten missen, daar ik hoop in Nederland te zijn van 11 augustus tot 27 augustus.
Zal met de gewone Veense markt tevreden moeten zijn.ik ben net terug uit Echteld met boeken van Watson,Kohlbrugge,Love,Gray en Augustinus....,.,en mijn vrouw heeft een haaknaald gekocht.
lolhuisman schreef:
Gewoon de liefste moeder en oma die je tegenkomt. Kan niet missen