Ik was gisteren in de 'boswachterij van Austerlitz'. Daar was het ook zo enorm druk, inclusief de hoge refo-dichtheid.refo schreef:We zijn vanmiddag poolshoogte wezen nemen.
Het was enorm druk. Er leken wel tien meetings tegelijk aan de gang.
(Er viel overigens een hoge refo-dichtheid waar te nemen. )
MEETING DV ZA. 13 JUNI '09 --- hartelijk welkom---
Re: MEETING DV ZA. 13 JUNI '09 --- hartelijk welkom---
"altijd is kortjakje ziek, midden in de week maar zondags niet".............albion schreef:nee, met een korte broek zomers.Rens schreef:misschien door een kort jackje????Hendrikus schreef:op zondag misschien wel, maar middenin de week niet...Zita schreef:jammer dat er dan geen echte refomannen te ontwaren zijn... of hebben we daar ook al uiterlijke kenmerken voor vastgesteld?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
wat zou het dan stil zijnhelma schreef:als ze toch geen vrouwen haddenrefo schreef:Maa gelukkig herken je ze toch. Door de vrouwen om ze heen.

~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
daar hadden we in ouddorp op het strand geen last van.... maximale zicht was 20 meter.... we waren steeds alleen....freek schreef:Ik was gisteren in de 'boswachterij van Austerlitz'. Daar was het ook zo enorm druk, inclusief de hoge refo-dichtheid.refo schreef:We zijn vanmiddag poolshoogte wezen nemen.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
was ik gisteren ook, maar er was heel weinig zicht en op de weg een hele lange file, gelukkig gingen wij richting vrouwenpolderMarthaMartha schreef:daar hadden we in ouddorp op het strand geen last van.... maximale zicht was 20 meter.... we waren steeds alleen....freek schreef:Ik was gisteren in de 'boswachterij van Austerlitz'. Daar was het ook zo enorm druk, inclusief de hoge refo-dichtheid.refo schreef:We zijn vanmiddag poolshoogte wezen nemen.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
daar had je Auto kunnen ontmoeten met gezin....freek schreef:Ik was gisteren in de 'boswachterij van Austerlitz'. Daar was het ook zo enorm druk, inclusief de hoge refo-dichtheid.refo schreef:We zijn vanmiddag poolshoogte wezen nemen.
echte Refo's

Helaas helaas ik kom niet.. Ik ga die dag 120 km fietsen voor de kankerbestrijding 

niemand gezien...helma schreef:daar had je Auto kunnen ontmoeten met gezin....freek schreef:Ik was gisteren in de 'boswachterij van Austerlitz'. Daar was het ook zo enorm druk, inclusief de hoge refo-dichtheid.refo schreef:We zijn vanmiddag poolshoogte wezen nemen.
echte Refo's
Heb de groene route gewandeld. Soort kinderwagenparade daar met idd veel rokkie's.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Wij hebben de rode route gewandeld. In de speeltuin hebben we onze kindertijd herbeleeft.Gian schreef:niemand gezien...helma schreef:daar had je Auto kunnen ontmoeten met gezin....freek schreef:Ik was gisteren in de 'boswachterij van Austerlitz'. Daar was het ook zo enorm druk, inclusief de hoge refo-dichtheid.refo schreef:We zijn vanmiddag poolshoogte wezen nemen.
echte Refo's
Heb de groene route gewandeld. Soort kinderwagenparade daar met idd veel rokkie's.

In de zandbak? Of op de schommel?freek schreef:Wij hebben de rode route gewandeld. In de speeltuin hebben we onze kindertijd herbeleeft.Gian schreef:niemand gezien...helma schreef:
daar had je Auto kunnen ontmoeten met gezin....
echte Refo's

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
ik denk op de wipwap..... 

Ik heb geschommeld, 'gewipwapt', aan de rekstok gehangen en in de draaimolen gezetenalbion schreef:In de zandbak? Of op de schommel?freek schreef:Wij hebben de rode route gewandeld. In de speeltuin hebben we onze kindertijd herbeleeft.Gian schreef:niemand gezien...helma schreef:
daar had je Auto kunnen ontmoeten met gezin....
echte Refo's

Toevoeging: Lassie, wat goed van jou

Ik neem aan dat je zelf daar ook bij hoorde(ik bedoel bij de refo-uitziende mensen).Gian schreef:niemand gezien...helma schreef:daar had je Auto kunnen ontmoeten met gezin....freek schreef:Ik was gisteren in de 'boswachterij van Austerlitz'. Daar was het ook zo enorm druk, inclusief de hoge refo-dichtheid.refo schreef:We zijn vanmiddag poolshoogte wezen nemen.
echte Refo's
Goed he freek.....

- MarthaMartha
niet bij die rokkie's (hoop ik)Gijs83 schreef:Ik neem aan dat je zelf daar ook bij hoorde(ik bedoel bij de refo-uitziende mensen).Gian schreef: niemand gezien...

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!