wat is je lievelings sport?
Re: wat is je lievelings sport?
Fietsen, skiën, zwemmen
'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
gaat het hier alleen om fysieke sport?
fietsen is een noodzakelijke sport voor mij.
een potje voetbal gaat ook nog wel
een potje voetbal gaat ook nog wel
maar mijn favoriete sport is de vogelsport
Wat vlieg jij met de vogels meeHawk schreef:maar mijn favoriete sport is de vogelsport

- MarthaMartha
wandelen............ heerlijk wandelen (liefst in de bergen natuurlijk, maar het strand is ook heerlijk.....)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Een beetje sperwer draait daar zijn hand niet voor om.Gijs83 schreef:Wat vlieg jij met de vogels meeHawk schreef:maar mijn favoriete sport is de vogelsport![]()
(denk ik geen sport voor jou!)

hahahahaTiberius schreef:Een beetje sperwer draait daar zijn hand niet voor om.Gijs83 schreef:Wat vlieg jij met de vogels meeHawk schreef:maar mijn favoriete sport is de vogelsport![]()
(denk ik geen sport voor jou!)

nee ik vlieg niet met de vogels mee

ik kweek met vogels
- JolandaOudshoorn
of door het bos!MarthaMartha schreef:wandelen............ heerlijk wandelen (liefst in de bergen natuurlijk, maar het strand is ook heerlijk.....)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
ja is ook heerlijk (maar wel op nr 3) al ligt die hier het meest voor de hand en wandel ik daar het meest...JolandaOudshoorn schreef:of door het bos!MarthaMartha schreef:wandelen............ heerlijk wandelen (liefst in de bergen natuurlijk, maar het strand is ook heerlijk.....)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Bonny
- Contacteer:
Langs de zeedijk, heerlijk uitwaaien!JolandaOudshoorn schreef:of door het bos!MarthaMartha schreef:wandelen............ heerlijk wandelen (liefst in de bergen natuurlijk, maar het strand is ook heerlijk.....)
The Groom's still waiting at the altar
op de top van de Seedyk over de Waddenzee uitkijken, en bij redelijk zicht Schiermonnikoog en Ameland zien liggen zonder verrekijker....en dan de muizenissen uit je hoofd laten waaien.........maar nú even niet met dit absolute hóndenweer hier.....Bonny schreef: Langs de zeedijk, heerlijk uitwaaien!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- Bonny
- Contacteer:
En even bij het monument staan..Rens schreef:op de top van de Seedyk over de Waddenzee uitkijken, en bij redelijk zicht Schiermonnikoog en Ameland zien liggen zonder verrekijker....en dan de muizenissen uit je hoofd laten waaien.........maar nú even niet met dit absolute hóndenweer hier.....Bonny schreef: Langs de zeedijk, heerlijk uitwaaien!
The Groom's still waiting at the altar
Bonny schreef:En even bij het monument staan..Rens schreef:op de top van de Seedyk over de Waddenzee uitkijken, en bij redelijk zicht Schiermonnikoog en Ameland zien liggen zonder verrekijker....en dan de muizenissen uit je hoofd laten waaien.........maar nú even niet met dit absolute hóndenweer hier.....Bonny schreef: Langs de zeedijk, heerlijk uitwaaien!

Moderatorbericht:
Vissen en voetbal