Ik ben eigenlijk eerder benieuwd naar de motivatie van de "Nee, ik ben niet zo oranjegezind" stemmers die kennelijk ook op 4 en 5 mei niet gevlagd hebben. Je kunt nog zo republikein zijn, niet vlaggen voor dodenherdenking en bevrijdingsdag staat daar toch buiten?
En dan mis ik de optie nog: Alleen op 4 en 5 mei. Want die lijkt mij dan logisch.
Gaat de vlag vandaag uit?
Re: Gaat de vlag vandaag uit?
Klopt. De feitelijke reden dat ik niet gevlagd heb, is dat ik geen vlag heb.Marco schreef:Ik ben eigenlijk eerder benieuwd naar de motivatie van de "Nee, ik ben niet zo oranjegezind" stemmers die kennelijk ook op 4 en 5 mei niet gevlagd hebben. Je kunt nog zo republikein zijn, niet vlaggen voor dodenherdenking en bevrijdingsdag staat daar toch buiten?
En dan mis ik de optie nog: Alleen op 4 en 5 mei. Want die lijkt mij dan logisch.
Als ik er wel één zou hebben, zou ik denk ik alleen op 4 mei vlaggen. Van alle genoemde dagen heb ik met die dag nog het meeste. En herdenking en bevrijding komen voor mij op zo'n avond toch ook samen. Vandaar dat 5 mei van mij niet echt meer hoeft.
Maar concreet: ik had inderdaad een andere optie moeten kiezen.
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
- monique
natuurlijk waarom niet vooral die ene uhmGijs83 schreef:Ik ben benieuwd of jullie van 'vlaggen' houden!

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
- Bert Mulder
- Contacteer:
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Ichtus schreef:neuh, vandaag niet...
Hier ook niet.