Datum voor de meeting
Re: Datum voor de meeting
Als het in Ambacht is komen we wel hoor. Als het niet doorgaat komen we naar Z. 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
uhm tib, last van vrijdagmiddaghumeur????Tiberius schreef:Zijn er nog mensen die wel enthousiast zijn voor de meeting?
De ene vindt het nogal snel, de ander wil niet met zijn giechel voor de webcam, een derde heeft geen trek in kerriesoep, een vierde vindt het te ver, een vijfde heeft weer wat anders.
Maar natuurlijk kom ik, en ik probeer mn man mee te nemen

ik kan er gezien de poll vanuit gaan dat het vrijdagavond wordt?? !!!
Ga ik oppas regelen, enne wat te snel???
Moet je zien, hoe vaak we elkaar spreken in de chat
dus nee hoor, is prima zo!!!! eens in het halfjaar!!!
SEE YOU ALL
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ik speelde het ook meeeRens schreef:Niet zo háppen Henriët...........snap je nog niet dat het een geintje was........je had het spel gewoon even moeten meespelen................henriët schreef:dan meld ik me direkt afTiberius schreef:Dan moeten we ter plaatse maar een webcam installeren. (Uiteraard met beperkte toegang)
![]()
![]()
![]()
WHAHAHAHAH
rens, tuurlijk kom ik!
en nu jij nog hè, kom je gerust ophalen hoor bij station r dam ofzo
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dan moet ie nog maar een uurtje of 6 in zn eentje reizen... ipv 7! NOBEL hoor!henriët schreef: kom je gerust ophalen hoor bij station r dam ofzo

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
ja hè, dank jeDaphne schreef:Dan moet ie nog maar een uurtje of 6 in zn eentje reizen... ipv 7! NOBEL hoor!henriët schreef: kom je gerust ophalen hoor bij station r dam ofzo
Daarom was mijn verzoek ook om een (volgende) meeting in het noorden van Gelderland te houden.........dan is het voor mij nog te doen.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- JolandaOudshoorn
dat zou dan apeldoorn zijn, maar ik denk dat dit voor de meeste ook te ver weg is voor een meeting.Rens schreef:Daarom was mijn verzoek ook om een (volgende) meeting in het noorden van Gelderland te houden.........dan is het voor mij nog te doen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Nederland is dus gewoon te groot om een meeting te organiseren!?JolandaOudshoorn schreef:dat zou dan apeldoorn zijn, maar ik denk dat dit voor de meeste ook te ver weg is voor een meeting.Rens schreef:Daarom was mijn verzoek ook om een (volgende) meeting in het noorden van Gelderland te houden.........dan is het voor mij nog te doen.
- JolandaOudshoorn
te groot....Gijs83 schreef:Nederland is dus gewoon te groot om een meeting te organiseren!?JolandaOudshoorn schreef:dat zou dan apeldoorn zijn, maar ik denk dat dit voor de meeste ook te ver weg is voor een meeting.Rens schreef:Daarom was mijn verzoek ook om een (volgende) meeting in het noorden van Gelderland te houden.........dan is het voor mij nog te doen.
maar de meesten hebben gewoon geen zin om langer dan een uur te reizen voor een meeting. ik ook niet. en dat is toch niet zo erg?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Bert Mulder
- Contacteer:
Hoef ik dus zeker niet op een ontmoeting in Canada te rekenen...JolandaOudshoorn schreef:dat zou dan apeldoorn zijn, maar ik denk dat dit voor de meeste ook te ver weg is voor een meeting.Rens schreef:Daarom was mijn verzoek ook om een (volgende) meeting in het noorden van Gelderland te houden.........dan is het voor mij nog te doen.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- MarthaMartha
ja, ik ben nog steeds enthousiast!!!Tiberius schreef:Zijn er nog mensen die wel enthousiast zijn voor de meeting?
De ene vindt het nogal snel, de ander wil niet met zijn giechel voor de webcam, een derde heeft geen trek in kerriesoep, een vierde vindt het te ver, een vijfde heeft weer wat anders.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gezien de reacties wordt de volgende meeting dus
vrijdagavond 6 juni!!!!!!!!!!!!!!!!!! MEETING
nader bericht volgt
nader bericht volgt
- MarthaMartha
Super, ik zet het in mijn agenda!!! geweldig!henriët schreef:Gezien de reacties wordt de volgende meeting dus
nader bericht volgt

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
ik had dan tóch alleen acte de présance gegeven als ik in een soutane zou mogen komen..............Bert Mulder schreef:
Hoef ik dus zeker niet op een ontmoeting in Canada te rekenen...
Moderatorbericht:
Uit deze poll blijkt, dat op vrijdag 6 juni de meeste aanwezigen te verwachten valt.
Ik sluit nu dit topic en open een nieuw topic, waarin jullie de aanmeldingen kunnen doen.
Ik sluit nu dit topic en open een nieuw topic, waarin jullie de aanmeldingen kunnen doen.