Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [3]

Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

jvdg schreef:
Miepie schreef:
Bert Mulder schreef:
Miepie schreef:Zo te zien hebben we overal geld voor over, behalve voor gefilterd internet :roll: :?
Tja, Miepie, dat doe ik zo, heb thuis helemaal geen internet. Kan hier geen filters vinden die me goed genoeg zijn om onze kinderen tegen zichzelf te beschermen
Ben blij ook nog zoiets te lezen. Daar kan ik nou echt respect voor hebben!
So do I.
Jij bereikt ons via de aansluiting op jouw kantoor?

Ondervinden de kinderen geen belemmering voor hun studie?
Als onze kinderen internet voor studie nodig hebben, kunnen ze altijd een computer hier op kantoor gebruiken. Wat dat betreft, ik ben eigen baas, en kantoor is 10 minuten van huis vandaan.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

Bert Mulder schreef:
jvdg schreef:
Miepie schreef:
Bert Mulder schreef: Tja, Miepie, dat doe ik zo, heb thuis helemaal geen internet. Kan hier geen filters vinden die me goed genoeg zijn om onze kinderen tegen zichzelf te beschermen
Ben blij ook nog zoiets te lezen. Daar kan ik nou echt respect voor hebben!
So do I.
Jij bereikt ons via de aansluiting op jouw kantoor?

Ondervinden de kinderen geen belemmering voor hun studie?
Als onze kinderen internet voor studie nodig hebben, kunnen ze altijd een computer hier op kantoor gebruiken. Wat dat betreft, ik ben eigen baas, en kantoor is 10 minuten van huis vandaan.
Maar Bert, niet alle ouders verkeren in zo'n riante situatie als jouw gezin.
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

jvdg schreef: Maar Bert, niet alle ouders verkeren in zo'n riante situatie als jouw gezin.
Dat is ook waar
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gebruikersavatar
caprice
Berichten: 2672
Lid geworden op: 22 jan 2004, 21:51
Locatie: Woestijn des levens

Bericht door caprice »

wim schreef:
caprice schreef:En hier kun je het psalmboek in oude druk zien. Het bijzondere is, dat de originele tekst uit de Statenvertaling in de kantlijn staan.
Kun je geen JPG er van maken? Het is niet echt de gewoonte om bezoekers 4 MB grote BMP-plaatjes voor te schotelen.
Sorry, maar ik heb er geen idee van hoe dat moet. Ik heb het gewoon ingescand en op internet gezet. Dat vind ik al een hele prestatie.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Een grote zak met 10 supergrote eierkoeken............dubbel met jam besmeerd...........een complete maaltijd!!!!!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Bericht door JolandaOudshoorn »

Rens schreef:Een grote zak met 10 supergrote eierkoeken............dubbel met jam besmeerd...........een complete maaltijd!!!!!!
En je vitamientjes dan.... :wink:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Bericht door JolandaOudshoorn »

Ik heb net een fotoalbum samengesteld en bij de Hem* besteld. Ben heel benieuwd wat het gaat worden....
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

atributen voor mn 'nieuwe' auto :D
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Daphne schreef: mn 'nieuwe' auto :D
Een échte T-Ford???
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Rens schreef:
Daphne schreef: mn 'nieuwe' auto :D
Een échte T-Ford???
Ford Ka :wink:
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Daphne schreef:
Rens schreef:
Daphne schreef: mn 'nieuwe' auto :D
Een échte T-Ford???
Ford Ka :wink:
Perfecte keuze: lekker eigenzinnig ontwerp........leuke auto om te zien, niet zo één van 13 in een dozijn!!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Rens schreef:Perfecte keuze: lekker eigenzinnig ontwerp........leuke auto om te zien, niet zo één van 13 in een dozijn!!!
Ja, dat von k ook zo geinig er aan! Heb de 'luxe' versie met alles en nog wat er op an dr an! :D Schijnt nog redelijk zuinig te rijden ook! Nu alleen wachten wanneer ie klaar is...
Gebruikersavatar
Wilma van den Berg
Berichten: 3849
Lid geworden op: 17 okt 2005, 16:24

Bericht door Wilma van den Berg »

JolandaOudshoorn schreef:Ik heb net een fotoalbum samengesteld en bij de Hem* besteld. Ben heel benieuwd wat het gaat worden....
Laat je ons hier ook meegenieten? :D
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

ik zit ff bij te komen van een minder prettig gebeuren. (nog een beetje te shaken).. bbrr. hier achter een huis in een rijtjeshuis ontploft 2 huis dr naast stonden ook in de de fik. Mensen waren/zijn gelukkig op vakantie. Maar hier stonden de ramen en deuren te trillen en harde knal dat ik uit de bank opvloog.
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Bericht door JolandaOudshoorn »

Lassie schreef:ik zit ff bij te komen van een minder prettig gebeuren. (nog een beetje te shaken).. bbrr. hier achter een huis in een rijtjeshuis ontploft 2 huis dr naast stonden ook in de de fik. Mensen waren/zijn gelukkig op vakantie. Maar hier stonden de ramen en deuren te trillen en harde knal dat ik uit de bank opvloog.
pff, dat is schrikken meid!! Goddank ben je er zo goed vanaf gekomen en is er geen persoonlijk leed, op het eerst gehoor.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gesloten