Wat heb jij FEITELIJK gestemd?

Wat heb je feitelijk gestemd??

CDA
2
4%
PvdA
0
Geen stemmen
VVD
0
Geen stemmen
SP
1
2%
GroenLinks
0
Geen stemmen
D'66
0
Geen stemmen
ChristenUnie
15
27%
SGP
37
67%
ánders, namelijk:
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 55

Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

CU, naar eer en geweten :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
BJD
Berichten: 2464
Lid geworden op: 29 jun 2006, 21:37

Bericht door BJD »

geledu schreef:Ja, kom op , stemmen is iets voor je zelf.
Iets wat prive is.
De stemhokjes zijn niet voor niets gedeeltelijk afgesloten !
Ik ga het dus echt niet vertellen , er mag wel geraden worden ! ....:mrgreen: :lol: :)
Dat wordt moeiljk raden... Jij en Petrus waren de meest actieve SGP-ers op dit forum. :lol: Of ben jij standvastiger als Petrus :?: . Die LEEK ook zo'n overtuigde SGP-er. Kan dus kennelijk zo maar dat jij Groen Links hebt gestemd....

Je kan je nu natuurlijk afvragen in hoeverre je al de andere (2128!!!!) posting van Petrus serieus moet nemen. Als je zo ZWEVEND bent..... :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Miscanthus
Berichten: 5306
Lid geworden op: 30 okt 2004, 14:38
Locatie: Heuvelrug

Bericht door Miscanthus »

ik kwam via stemwijzer en advies telkens weer op SGP uit......
daar heb ik dan maar conclusies aan verbonden. :D
Petrus

Bericht door Petrus »

BJD schreef:
geledu schreef:Ja, kom op , stemmen is iets voor je zelf.
Iets wat prive is.
De stemhokjes zijn niet voor niets gedeeltelijk afgesloten !
Ik ga het dus echt niet vertellen , er mag wel geraden worden ! ....:mrgreen: :lol: :)
Dat wordt moeiljk raden... Jij en Petrus waren de meest actieve SGP-ers op dit forum. :lol: Of ben jij standvastiger als Petrus :?: . Die LEEK ook zo'n overtuigde SGP-er. Kan dus kennelijk zo maar dat jij Groen Links hebt gestemd....

Je kan je nu natuurlijk afvragen in hoeverre je al de andere (2128!!!!) posting van Petrus serieus moet nemen. Als je zo ZWEVEND bent..... :lol: :lol:
Tjonge, jullie laten je wel gigantisch bij de neus nemen zeg...............wat ZIJN jullie makkelijk om de tuin te leiden !!!!!!!!!!!!!! Simpel IETS neerschrijven en "een" vinke zetten bij de SP, en húp, iedereen neemt voetstoots aan dát er dan ook daadwerkelijk SP gestemt is.............. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

LOL !!!!!!!
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33490
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

Heb je nu al spijt, Petrus? :wink:
Dat kan ik me voorstellen.
Petrus

Bericht door Petrus »

Tiberius schreef:Heb je nu al spijt, Petrus? :wink:
Dat kan ik me voorstellen.
in real life moet er ipv 30, 31 staan bij ome Bas en Co...............maar ja, als jullie je ook zó simpeltjes bij de neus laten nemen en er nog instinken ook..............ik had jullie hoger ingeschat!!!!!
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33490
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

Petrus schreef:ik had jullie hoger ingeschat!!!!!
Ik merk, dat je me nog niet goed genoeg kent. :wink:
Gabrielle
Berichten: 1055
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:12

Bericht door Gabrielle »

Zowel SGP als CU
Petrus

Bericht door Petrus »

Tiberius schreef:
Petrus schreef:ik had jullie hoger ingeschat!!!!!
Ik merk, dat je me nog niet goed genoeg kent. :wink:
Refo en Ersamiaan zijn er iig wél ingetuind................zie "Peilingen" :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23961
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Ik schat de kans dat je inderdaad SP hebt gestemd het grootst. Bovendien is van 'intuinen' geen sprake. Als iemand hier iets post ga ik er van uit dat het klopt. Behalve rond 1 april. Dan kan er meer.
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Cu gestemd. Hoeft verder geen verkaring. Ze maken een serieuze kans om mee te regeren, en dat was voor mij reden om voor CU ipv CDA te stemmen.

Maareh Rens, jij hebt natuurlijk (vast en zeker ;)) SP gestemd... je hebt toch ook jaren zo'n appeltje als avatar gehad....
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Petrus

Bericht door Petrus »

marsm104 schreef:Cu gestemd. Hoeft verder geen verkaring. Ze maken een serieuze kans om mee te regeren, en dat was voor mij reden om voor CU ipv CDA te stemmen.

Maareh Rens, jij hebt natuurlijk (vast en zeker ;)) SP gestemd... je hebt toch ook jaren zo'n appeltje als avatar gehad....
O je bedoelt die tomaat?? Dat was zeer ruim voor mijn toetreding tot de SGP................
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33490
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

In ieder geval:
Rens, jongen, van harte gefeliciteerd met deze uitslag!

(Want ongeacht je stemgedrag, draag je de SP een warm hart toe).
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

De peilingen zijn achter de rug, we gaan hier verder: http://www.refoforum.nl/viewtopic.php?t=5141
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Gesloten