Minder geslotenheid?

helma

Bericht door helma »

:?:

stuur hem maar een PB.......
wim

Bericht door wim »

Christiaan schreef:Veel behoefte aan minder gelostenheid heeft men hier niet.¨
Zo te merken. De meeste verschuilen zich toch het liefste achter hun anonimiteit.
Jammer, dacht dat men hier open was. :wink:
Ok. dan....

1969
gehuwd (1998)
2 kids (meisjes: 7 en 3 jaar)
hobbies: viool en (in mindere mate) zang
gergem
software engineer

genoeg zo?
Wat is hier open aan trouwens? Een bepaalde mening kan veel meer zeggen over een persoon dan een rijtje met feiten.
Marnix

Bericht door Marnix »

Ik ben Marnix Karssenberg, over 3 weken word ik een kwart eeuw oud. Geboren in Leeuwarden, maar inmiddels 18 jaar woonachtig te Arnhem. Tot een maand geleden bij mijn ouders thuis, nu met twee goede vrienden in een koophuis (van een van die twee goede vrienden). Lid van de Gereformeerde Kerk (vrijgemaakt), een fijne en warme en bijbelgetrouwe gemeente. In mijn vrije tijd speel ik regelmatig tafeltennis (mijn grote hobby sinds mijn 11e), doe ik wat dingen voor de gemeente, ben ik actief bij jeugdkerk GODfashion in Zwolle en Kingsize in Arnhem, hou ik ook wel van een potje gamen, poolen, allerlei andere sporten waaronder mountainbiken, en lust ik ook wel een biertje of een goede whisky. Van een feestje ben ik ook niet vies :)

Ik heb twee ouders, een vader en moeder nog wel, iets wat je er tegenwoordig beter bij kan zeggen omdat het ook anders kan zijn :) Verder een broer, een zusje die inmiddels getrouwd is, nog een zusje die nog thuis woont en een broertje met Down Syndroom (kost wat extra aandacht maar is ook wel weer erg leuk).

Oh ja, en ik werk bij de EO, ook een beetje in de computerwereld, een soort interne helpdesk waarbij ik medewerkers help met computerproblemen, dingen upgrade, repareer en installeer.

Nog wat vergeten? Vraag het gerust, je mag een hoop van me weten hoor :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
mayflower

Bericht door mayflower »

Geboren en opgegroeid in het verre paapseLimburg als RKK, 32 jaar, getrouwd in India (zending) mijn vrouw is daar geboren komt uit een 3e generatie methodisten (voorheen Hindu). Sinds 11 jaar lid en actief in de christengemeente (Baptisten) te Roermond. Hebben een dochterje van 2.5 en verwachten in april ons 2e kindje. Ben werkzaam als groepsbegeleider bij mensen met een verstandelijke beperking.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Zal ik dan ook maar?
Naam weten jullie al, evenals de woonplaats en ook al dat ik getrouwd ben en twee kinderen heb. Ik ben bijna 26, ben actief in het kinderwerk in onze gemeente. O ja, ik ben PKN Hervormd.
Ik ben geadopteerd, kom van oorsprong uit Indonesie.
Ik ben opgevoed in de Ger. Gem. waar ik heel veel heb geleerd, daarna naar een Hervormde gemeente gegaan die nu HHK is.
Wilt u nog meer van me weten, dan kan je dat altijd vragen.
ps mijn pincode houd ik liever voor mezelf. :D 8)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Petrus

Bericht door Petrus »

Tja, nog iets meer dan?

Geboren in 1948 in Haarlem, in een vuurrood CPN-nest, vanaf m'n 18e uiterst actief geweest binnen de CPN, eerst als lid-activist, later als afd.secretaris, afd,voorzitter, later als hoofdbestuurslid en spin-doctor en campagneleider, ook vz van een internationale comm voor de eenheid tussen comm.partijen in de wereld. Na de val van "de muur', en de opheffing van de CPN overgestapt naar de NCPN, later gevraagd om een nieuwe al-omvattende comm.partij in Nld op te zetten wat mislukte.

Nadien overgestapt naar de SP, afd.bestuur, landelijk bestuur, 2e-kamerfractie-adviseur.

In de loop van de tijd in de RK gedoopt plus de rest van het snoepgoed. Na een tijd opgeschoven naar de GKN om na vele jaren steeds verder naar rechts op te schuiven.

M'n kerkelijke en politieke "roots" zal ik echter altijd blijven koesteren.

Ben dus opgegroeid en gevormd in de Roaring Sixtees, provo's, pleiners, dijkers, vetkuiven, mod's, damslapen, happenings rondom het Lieverdje, Maagdenhuisbezetting, de Nieuwmarktrellen, noem maar op, alles kwam voorbij en was een deel van het leven.

Heb 4 kinderen, die ik echter al sedert 15 jaar niet meer zie door diverse omstandigheden.

Heb met een vriend in 2001 een tweetal landelijke stichtingen opgericht voor de behartiging van de belangen van chronisch zieken en gehandicapten. We zijn regelmatig te gast bij de diverse fracties om die belangen te verdedigen en oplossingen aan te dragen in de politieke sfeer, en bij de diverse gemeenten om oplossingen aan te dragen in de praktische sfeer.

Ben sedert maart 2006 met Tamarinde getrouwd.

Dit was het in vogelvlucht.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

De getallen: geboren 1980, gehuwd 2001, 2 zoons: 4 en 2 jaar
Hobbies/interesses: MAF, volleybal, skiën, hardlopen, computers/internet (PrekenWeb / Refoforum), vakantie, etc
Kerk: GG
Beroep/functie: Controller
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Ahum, tja, ik zal maar een tipje van de sluier oplichten dan...

Ik ben nog een jaren zeventig kind, al is het op het randje...
Dus dat is de tijd dat Margaret Thatcher aan bewind kwam, de Voyagers I en II rondreizen, en Rusland Afghanistan binnenvalt.
Verder ben ik tegenwoordig een pas getrouwde rand-veluwenaar die z'n draai in het onderwijs weer terug aan vinden is.
Tamarinde

Bericht door Tamarinde »

Petrus schreef:Tja, nog iets meer dan?

Geboren in 1948 in Haarlem, in een vuurrood CPN-nest, vanaf m'n 18e uiterst actief geweest binnen de CPN, eerst als lid-activist, later als afd.secretaris, afd,voorzitter, later als hoofdbestuurslid en spin-doctor en campagneleider, ook vz van een internationale comm voor de eenheid tussen comm.partijen in de wereld. Na de val van "de muur', en de opheffing van de CPN overgestapt naar de NCPN, later gevraagd om een nieuwe al-omvattende comm.partij in Nld op te zetten wat mislukte.

Nadien overgestapt naar de SP, afd.bestuur, landelijk bestuur, 2e-kamerfractie-adviseur.

In de loop van de tijd in de RK gedoopt plus de rest van het snoepgoed. Na een tijd opgeschoven naar de GKN om na vele jaren steeds verder naar rechts op te schuiven.

Ben dus opgegroeid en gevormd in de Roaring Sixtees, provo's, pleiners, dijkers, vetkuiven, mod's, damslapen, happenings rondom het Lieverdje, Maagdenhuisbezetting, de Nieuwmarktrellen, noem maar op, alles kwam voorbij en was een deel van het leven.

Heb 4 kinderen, die ik echter al sedert 15 jaar niet meer zie door diverse omstandigheden.

Heb met een vriend in 2001 een tweetal landelijke stichtingen opgericht voor de behartiging van de belangen van chronisch zieken en gehandicapten. We zijn regelmatig te gast bij de diverse fracties om die belangen te verdedigen en oplossingen aan te dragen in de politieke sfeer, en bij de diverse gemeenten om oplossingen aan te dragen in de praktische sfeer.

Zo zie je maar dat je alleen met lagere school opleiding toch nog wel wát kunt bereiken. :wink:
Marnix

Bericht door Marnix »

Tamarinde schreef:
Petrus schreef:Tja, nog iets meer dan?

Zo zie je maar dat je alleen met lagere school opleiding toch nog wel wát kunt bereiken. :wink:
Tja, maar ja, dan kom je bij de SP terecht dus :P :D ;)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Petrus

Bericht door Petrus »

Marnix schreef:
Tja, maar ja, dan kom je bij de SP terecht dus :P :D ;)
gnagnagna, ze hebben wél mijn sympathie, dát wel. Maar m'n stem hebben ze niet............. :mrgreen:
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Petrus schreef:Maar m'n stem hebben ze niet............. :mrgreen:
Toch blijft er ergens iets knagen... :mrgreen:
plebe

Bericht door plebe »

erg oud
kindervriend
paardrijden
kado's uitdelen

neen.......geef mij maar enige anonimiteit.
Gelooft het evangelie en bekeert u !
Petrus

Bericht door Petrus »

Tiberius schreef:
Petrus schreef:Maar m'n stem hebben ze niet............. :mrgreen:
Toch blijft er ergens iets knagen... :mrgreen:
't is geen rattennest hoor................................. :mrgreen: :mrgreen:

ik vind het alleen jammer dat ik door de hoogte van de contributie van de SGP van lidmaatschap af moet zien.
Petrus

Bericht door Petrus »

plebe schreef:erg oud
kindervriend
paardrijden
kado's uitdelen

neen.......geef mij maar enige anonimiteit.
Het is al goed hoor Sint Nicolaas.......we vragen al niet meer verder :mrgreen: :mrgreen:
Plaats reactie