De SGP komt naar je toe ... campagne 2006

Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Tiberius schreef:
Marnix schreef:
Vincent schreef: .
.
.
De SGP is niet naïef ten opzichte van de islam.
.
.
.
Tja de belangrijkste punten gelden natuurlijk ook voor de CU< misschien op het Islam-punt na.
De CU is wel naïef ten opzichte van de islam? :wink:
Hehe nee ze hebben een ander standpunt. En ze snappen heel goed dat als je nu de isalm gaat verbieden, over 50 jaar mensen gaan denken: Heej en waarom zou dat kleine groepje christenen, dat nog kleiner is dan de moslimgroep wel mogen geloven dan?

Geledu, grappig wat je allemaal zegt. Als hetzelfde was gebeurd maar CU had gewonnen had je het ook een onbetrouwbare poll gevonden. En logisch, het is ook onbetrouwbaar.Maak op een forum een topic waarin je zet: Stem nu op SGP op de ND-site en je pakt zo 30 stemmen extra van mensen die het debat allicht helemaal niet hebben gevolgd. Als de CU had gewonnen was het ook onbetrouwbaar geweest. Wind je nou niet zo op.... liefde maakt blind.... je SGP-liefde maakt jou ook een beetje blind. ALs er iets met de CU is leg je het wel zo uit dat de CU niet goed gehandeld heeft en als er iets gebeurd met de SGP voel je je gelijk aangevallen ;) nergens voor nodig broeder!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ar-Jan

Bericht door Ar-Jan »

Toch is het wel een beetje frapant dat op de ND-site(zeker geen typisch SGP-nest) vd Vlies als winnaar is gekozen. Je zou idd gaan denken aan een "actie" op een forum ;) Overigens ben ik het er mee eens dat ze behoorlijk gelijkwaardig waren ten opzichte van elkaar. Daarnaast ging het debat vooral tussen de CDA en de CU(+de SGP)
Gebruikersavatar
geledu
Berichten: 1465
Lid geworden op: 23 feb 2006, 21:41

Bericht door geledu »

Marnix schreef: Geledu, grappig wat je allemaal zegt. Als hetzelfde was gebeurd maar CU had gewonnen had je het ook een onbetrouwbare poll gevonden. En logisch, het is ook onbetrouwbaar.Maak op een forum een topic waarin je zet: Stem nu op SGP op de ND-site en je pakt zo 30 stemmen extra van mensen die het debat allicht helemaal niet hebben gevolgd. Als de CU had gewonnen was het ook onbetrouwbaar geweest. Wind je nou niet zo op.... liefde maakt blind.... je SGP-liefde maakt jou ook een beetje blind. ALs er iets met de CU is leg je het wel zo uit dat de CU niet goed gehandeld heeft en als er iets gebeurd met de SGP voel je je gelijk aangevallen ;) nergens voor nodig broeder!
Ik begrijp dat ik meer emoticons moet gebruiken want je vat de "aanvallen " wel erg serieus op. :wink:
Het is nu verkiezings strijd

Maar het is wel tekenend dat het ND, met als grootse achterban de CU kiezers, aangeeft deze poll niet serieus te nemen.
Hadden ze dat ook gedaan na winst van Rouvoet ?

Hierbij moet ik wel eerlijk bekennen dat ook het RD waarschijnlijk op een zelfde manier gereageerd zou hebben als het andersom was geweest.

Laten we na 22 nov de discussie over de verschillen voortzetten , misschien komen we dan toch tot andere conclusie's :wink:
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16800
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Afbeelding
Biertje, Bas?
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

Hendrikus schreef:Afbeelding
Biertje, Bas?
Leuk!!

Bas stáát èrgens vóór!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Foto's zeggen over het algemeen helemaal niets. Misschien is deze foto genomen tijdens de inbeslagname van het kratje bier tijdens een SGP-jongerenavond. Of heeft hij het kratje bier gekocht om te dienen als verhoging en was alleen de Albert Hein nog open.
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

Kaw schreef:Foto's zeggen over het algemeen helemaal niets. Misschien is deze foto genomen tijdens de inbeslagname van het kratje bier tijdens een SGP-jongerenavond. Of heeft hij het kratje bier gekocht om te dienen als verhoging en was alleen de Albert Hein nog open.
Jij hebt scherpe ogen zeg! Ik kan niet zien dat het AH bier is.
Volgens mij drinkt Bas alleen donker- of bokbier.Of ben ik de war met André?
Gebruikersavatar
Ariene
Berichten: 2687
Lid geworden op: 08 jul 2005, 15:44

Bericht door Ariene »

jvdg
Bas is altijd "voorspelbaar", en bij André kun je van alles verwachten.
Wie is dit op de foto nu???
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

jvdg schreef:
Kaw schreef:Foto's zeggen over het algemeen helemaal niets. Misschien is deze foto genomen tijdens de inbeslagname van het kratje bier tijdens een SGP-jongerenavond. Of heeft hij het kratje bier gekocht om te dienen als verhoging en was alleen de Albert Hein nog open.
Jij hebt scherpe ogen zeg! Ik kan niet zien dat het AH bier is.
Volgens mij drinkt Bas alleen donker- of bokbier.Of ben ik de war met André?
Volgens mij is het Afbeelding. Oftewel dommelsch.
Ik ken Bas niet zo goed. Hij zal wel geen Duvel drinken of het elfde gebod.

Misschien toch wel het elfde gebod bij nader inzien ;)
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

geledu schreef:
Marnix schreef: Geledu, grappig wat je allemaal zegt. Als hetzelfde was gebeurd maar CU had gewonnen had je het ook een onbetrouwbare poll gevonden. En logisch, het is ook onbetrouwbaar.Maak op een forum een topic waarin je zet: Stem nu op SGP op de ND-site en je pakt zo 30 stemmen extra van mensen die het debat allicht helemaal niet hebben gevolgd. Als de CU had gewonnen was het ook onbetrouwbaar geweest. Wind je nou niet zo op.... liefde maakt blind.... je SGP-liefde maakt jou ook een beetje blind. ALs er iets met de CU is leg je het wel zo uit dat de CU niet goed gehandeld heeft en als er iets gebeurd met de SGP voel je je gelijk aangevallen ;) nergens voor nodig broeder!
Ik begrijp dat ik meer emoticons moet gebruiken want je vat de "aanvallen " wel erg serieus op. :wink:
Het is nu verkiezings strijd

Maar het is wel tekenend dat het ND, met als grootse achterban de CU kiezers, aangeeft deze poll niet serieus te nemen.
Hadden ze dat ook gedaan na winst van Rouvoet ?

Hierbij moet ik wel eerlijk bekennen dat ook het RD waarschijnlijk op een zelfde manier gereageerd zou hebben als het andersom was geweest.

Laten we na 22 nov de discussie over de verschillen voortzetten , misschien komen we dan toch tot andere conclusie's :wink:
Dat lijkt me wel, hoewel het misschien iets minder benadrukt zou zijn. Tja, objectieve journalistiek bestaat niet. :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16800
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Kaw schreef:Volgens mij is het Afbeelding. Oftewel dommelsch.
Ik ken Bas niet zo goed. Hij zal wel geen Duvel drinken of het elfde gebod.

Misschien toch wel het elfde gebod bij nader inzien ;)
Deze dan zeker:

Afbeelding

[Het Elfde Gebod in Antwerpen]
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

De Verboden Vrucht zal hij ook vast niet drinken. Sowieso vraag ik me af of hij bier drinkt, het is immers een uitvinding der paapse ketterij en heeft zodoende een dubieuze ontstaansgeschiedenis.... Dat mag toch niet gesteund worden? :) :roll: :mrgreen:
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Hendrikus schreef:
Kaw schreef:Volgens mij is het Afbeelding. Oftewel dommelsch.
Ik ken Bas niet zo goed. Hij zal wel geen Duvel drinken of het elfde gebod.

Misschien toch wel het elfde gebod bij nader inzien ;)
Deze dan zeker:

Afbeelding

[Het Elfde Gebod in Antwerpen]
Afbeelding
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23961
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Dat is gewoon een biermerk wat ze bij de PLUS ook hebben.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16800
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Ariene schreef:jvdg
Bas is altijd "voorspelbaar", en bij André kun je van alles verwachten.
Wie is dit op de foto nu???
Bas vd Vlies, tijdens een studentenweekend, twee weken geleden.
Plaats reactie