In de verte wel wat knallen.
Wij lagen er dan ook lekker vroeg in en hebben lekker kunnen uitslapen tot half 9

Wat is de relevantie van het onderstreepte?vlinder schreef:http://alarmeringen.nl/zuid-holland/hoe ... rwerk.html
Die jongen van 16 is er erg slecht aan toe. Ligt in coma. Hij schoot niet zelf af, maar de melkbusdeksel school vol tegen zijn hoofd. Hoge drukken in zijn hoofd. Kleinzoon van een ouderling uit die regio.
Even relevant als de rest van de informatie op dit forum. Ieder pikt de informatie eruit die hij/zij bruikbaar of nuttig vindt.WimA schreef:Wat is de relevantie van het onderstreepte?vlinder schreef:http://alarmeringen.nl/zuid-holland/hoe ... rwerk.html
Die jongen van 16 is er erg slecht aan toe. Ligt in coma. Hij schoot niet zelf af, maar de melkbusdeksel school vol tegen zijn hoofd. Hoge drukken in zijn hoofd. Kleinzoon van een ouderling uit die regio.
Ik ben niet van mening dat je enkel relevantie informatie moet plaatsen. Ik vroeg gewoon enkel naar de relevantie van het onderstreepte. Als je het zelf irrelevant vindt is het ook prima natuurlijk. Laat ik het dan nader specificeren: Wat is volgens jouw bruikbaar/nuttig aan het onderstreepte?vlinder schreef:Even relevant als de rest van de informatie op dit forum. Ieder pikt de informatie eruit die hij/zij bruikbaar of nuttig vindt.WimA schreef:Wat is de relevantie van het onderstreepte?vlinder schreef:http://alarmeringen.nl/zuid-holland/hoe ... rwerk.html
Mij boeit Mientje Vrijdag niet, maar dat staat ook op dit forum...
Wel relevant. Dat een kleinzoon van een ouderling zoiets doet. Dat had ik niet verwacht.WimA schreef:Ik ben niet van mening dat je enkel relevantie informatie moet plaatsen. Ik vroeg gewoon enkel naar de relevantie van het onderstreepte. Als je het zelf irrelevant vindt is het ook prima natuurlijk. Laat ik het dan nader specificeren: Wat is volgens jouw bruikbaar/nuttig aan het onderstreepte?vlinder schreef:Even relevant als de rest van de informatie op dit forum. Ieder pikt de informatie eruit die hij/zij bruikbaar of nuttig vindt.WimA schreef:Wat is de relevantie van het onderstreepte?vlinder schreef:http://alarmeringen.nl/zuid-holland/hoe ... rwerk.html
Mij boeit Mientje Vrijdag niet, maar dat staat ook op dit forum...
Ik wel, we zijn allemaal van dezelfde lap gescheurd.dennis schreef: Wel relevant. Dat een kleinzoon van een ouderling zoiets doet. Dat had ik niet verwacht.
Ik ook; ben zelf ook kleinzoon van een ouderling, en jong geweest.Kislev schreef:Ik wel, we zijn allemaal van dezelfde lap gescheurd.dennis schreef: Wel relevant. Dat een kleinzoon van een ouderling zoiets doet. Dat had ik niet verwacht.
Ik denk (hoop) dat Dennis hier sarcastisch is.Tiberius schreef:Ik ook; ben zelf ook kleinzoon van een ouderling, en jong geweest.Kislev schreef:Ik wel, we zijn allemaal van dezelfde lap gescheurd.dennis schreef: Wel relevant. Dat een kleinzoon van een ouderling zoiets doet. Dat had ik niet verwacht.
Wie? Die afzwaaier?Mara schreef:Een collega van mijn man blijkt ook te zijn getroffen door een "afzwaaier', hij kwam tegen zijn been en is meteen geopereerd.
Nee, die collega.Posthoorn schreef:Wie? Die afzwaaier?Mara schreef:Een collega van mijn man blijkt ook te zijn getroffen door een "afzwaaier', hij kwam tegen zijn been en is meteen geopereerd.
Het is "afzwaaier" anders is het een persoon die de militaire dienst verlaat.Posthoorn schreef:Wie? Die afzwaaier?Mara schreef:Een collega van mijn man blijkt ook te zijn getroffen door een "afzwaaier', hij kwam tegen zijn been en is meteen geopereerd.
Bewust zwijgen is een misdrijf.
„Klopt. Maar ik heb daar geen moeite mee. Er zijn maandagnacht ook misdrijven gepleegd door de politie. Ze vragen hier om. Het verlinken van iemand geldt in de kroeg ook als een misdrijf.”
Jullie blijven auto’s stoken? Dat is tegen de wet.
„Hoe meer blauwe zwaailichten, hoe meer auto’s wij stoken.”
Maar dat is volstrekte anarchie.
„Kan wel wezen, maar er gebeuren ook dingen die wij niet willen. De kunst is elk jaar ten minste één auto te stoken. Volgend jaar gaan er alleen maar meer auto’s de lucht in. Het is een kat-en-muisspel. Dat gaan wij winnen.”