samanthi schreef:Hierbij neem ik afscheid van RF, bedankt voor de goede discussies, ik heb veel geleerd.
Helaas ben ik ook teleurgesteld om de veroordelingen, de harde kritiek, de geesteloosheid, de storyverhalen, ik ben alle negatieviteit helemaal zat. Ook vind ik het kwetsend dat als er iets over de Heere Jezus gezgd wordt dat hier veel tegenstand krijgt, je meteen weggezet wordt dat je de wet niet meer wil horen e.d.
Ik heb wel kostbare vriendschappen overgehouden en daar ben ik dankbaar voor, de Meeting moet maar op een andere plek plaatsvinden.
Het ga jullie goed!
Jammer, vond je bijdragen vaak goed en nuttig om te lezen!
Ik denk niet dat de tegengeluiden zijn bedoelt als veroordelingen of harde kritiek. Houdt voor ogen dat ieder mens verschillend is, ieder mens heeft een eigen manier van reageren, er is geen definitie van netjes en keurig reageren, ieder probeert het op z'n eigen manier, en dat is vaak niet de manier die jij of ik voor ogen hebt als een prettige discussietechniek.
Dat het op jou, of mij, overkomt als veroordeling, of harde kritiek, wil nog niet zo zeggen dat het ook zo is. Wij weten de intentie van posters niet, en daardoor moeten we altijd uitgaan van het positieve. Zo zie je postings in een heel ander licht.
Hoe dan ook, bedankt voor je bijdragen.