Grieks-orthodexe kerk hekelt winnaar Songfestival

Gebruikersavatar
Raike
Berichten: 167
Lid geworden op: 15 mar 2002, 20:58
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door Raike »

elbert schreef:
Raike schreef:
Adrianus schreef:
Pim schreef:Tiberius, het lijkt me beter om alle Gospelmuziek niet op 1 grote hoop te gooien met U2, etc.
Laat ik het eens anders stellen: noem eens gospelmuziek waarin de eerlijke boodschap van zonde en genade en de noodzaak van doorleving van de drie stukken van onze H.C. doorklinkt op dezelfde wijze als je dat zondag aan zondag mag horen.
Alfa & Omega van Adrian Snell
Twee opmerkingen:
- die cd heeft Adrianus vast niet in z'n cd-rek staan
- Adrianus heeft een ontsnappingsclausule ingebouwd in z'n vraag ("op dezelfde wijze"), wat betekent dat de "gospelmuziek" alleen goedgekeurd is indien het van http://www.prekenweb.nl gedownload is. :P
Denk je dat Adrianus uberhaupt gospel-cd's in z'n cd-rek heeft staan? Daar ging ik dus ook niet vanuit, maar beantwoordde alleen z'n vraag. Als-ie de cd wil beluisteren: ik vermoed dat-ie in de meeste christelijke boekhandels te koop is.
'Op dezelfde wijze' is natuurlijk onzin, het gaat om de inhoud.
De kennis is mij te wonderbaar, zij is hoog, ik kan er niet bij. Ps. 139,6.
Gebruikersavatar
olfie
Berichten: 836
Lid geworden op: 26 jan 2006, 21:00
Locatie: Ergens in Zuid-Holland

Bericht door olfie »

Je kunt Adrianus ook aanspreken, van inplaats over hem te praten alsof hij ook even een zegje gedaan heeft en verder ver beneden jullie achting staat :(
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
elbert
Berichten: 1361
Lid geworden op: 30 jul 2004, 09:04
Contacteer:

Bericht door elbert »

Kom, kom, het was maar een grapje. Bovendien heb ik geprobeerd aan te geven, dat de gestelde vraag impliciet al een antwoord in zich draagt, nl. dat gospelmuziek per definitie fout is. Als ik de vraag goed lees, hoeft Adrianus dus niet aangesproken te worden. ;)
Gebruikersavatar
Raike
Berichten: 167
Lid geworden op: 15 mar 2002, 20:58
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door Raike »

olfie schreef:Je kunt Adrianus ook aanspreken, van inplaats over hem te praten alsof hij ook even een zegje gedaan heeft en verder ver beneden jullie achting staat :(
We praten niet over Adrianus, maar analyseren zijn post; dat is een wezenlijk verschil. ;)
Jouw idee lijkt me niet af te leiden uit onze posts en is dus uit de lucht gegrepen.

@Elbert: het was duidelijk een retorische vraag, maar ik voelde me zo vrij er toch antwoord op te geven. ;)
De kennis is mij te wonderbaar, zij is hoog, ik kan er niet bij. Ps. 139,6.
Plaats reactie