Rage Stropdas
Re: Rage Stropdas
Tjonge, waar gaat dat forum over? Dan krijg ik bij RF al vaak het idee dat we onze tijd verdrijven met vrij onzinnige dingen.. 

kheb ook ooit nogges un stroppie gekocht in mn wilde jaren
hij ligt nog altijd in mn kledingkast... dus als iemand zich aanbeveelt (of ist met un d)

hij ligt nog altijd in mn kledingkast... dus als iemand zich aanbeveelt (of ist met un d)

wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
Jij en wilde jarenber10e schreef:kheb ook ooit nogges un stroppie gekocht in mn wilde jaren![]()
![]()
![]()

Ach, het is helemaal in bij College Style, dus let maar op... over een half jaar lopen alle reffers erin.Gijs83 schreef:Jij en wilde jarenber10e schreef:kheb ook ooit nogges un stroppie gekocht in mn wilde jaren![]()
![]()
![]()
hij ligt nog altijd in mn kledingkast... dus als iemand zich aanbeveelt (of ist met un d)en vrouwen en stropdassen... kvind niet echt bij elkaar passe...

Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Ok, ik mag het dus wel.Kislev schreef:Maar in 1 geval mag het. Als je een stijlicoon bent en weet hoe het hoort maar er bewust in het openbaar tegen zondigt. Kijk maar:
http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=2752.0

Ben jij daar trouwens moderator, Kislev?
Als ik met een stropdas op m'n werk zou verschijnen, krijg ik een treinlading spot over me uitgestort. En volkomen terecht.Kislev schreef:Hangt nogal af van de cultuur in je organisatie. Als ik met pak en stropdas ga lopen ben ik beter gekleed dan de hoogste baas. Krijg steevast opmerkingen over dat ik er weer netjes uitzie.
Maar pas dacht ik ook casual gekleed te kunnen gaan bij een bezoek aan een bedrijf. Ik was bijna de enige die niet strak in pak was. Maar ik had het kunnen weten: Er waren twee business developers bij. Maar goed... het waren verder wel aardige kerels.
- zusterelly
Echt nietAriene schreef:Ach, het is helemaal in bij College Style, dus let maar op... over een half jaar lopen alle reffers erin.Gijs83 schreef:Jij en wilde jarenber10e schreef:kheb ook ooit nogges un stroppie gekocht in mn wilde jaren![]()
![]()
![]()
hij ligt nog altijd in mn kledingkast... dus als iemand zich aanbeveelt (of ist met un d)en vrouwen en stropdassen... kvind niet echt bij elkaar passe...

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Het commentaar van jullie lezend over het dragen van een stropdas door vrouwen, deed me denken aan de schooluniformen die in Engeland door meisjes worden gedragen.
Ik kan daar niets mannelijks aan ontdekken.
Integendeel!
(Maar de lengte van de rokken van vele van die meisjes is vaak bedenkelijk)
Integendeel!
Maar ook beslist niet mannelijk. Toch?jvdg schreef: (Maar de lengte van de rokken van vele van die meisjes zijn vaak bedenkelijk)
Zéker niet,......daarom juist.wim schreef:Maar ook beslist niet mannelijk. Toch?jvdg schreef: (Maar de lengte van de rokken van vele van die meisjes zijn vaak bedenkelijk)
Dat hoef ik toch zeker niet toe te lichten?
toen ik in zuid-afrika op school zat, droeg ik ook een stropdas.jvdg schreef:Het commentaar van jullie lezend over het dragen van een stropdas door vrouwen, deed me denken aan de schooluniformen die in Engeland door meisjes worden gedragen.
Integendeel!
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
mwah ...
... ik mag wel bedanken, hoop ik?
... ik mag wel bedanken, hoop ik?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ariene schreef:Ach, het is helemaal in bij College Style, dus let maar op... over een half jaar lopen alle reffers erin.Gijs83 schreef:Jij en wilde jarenber10e schreef:kheb ook ooit nogges un stroppie gekocht in mn wilde jaren![]()
![]()
![]()

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....