Geert Wilders & zijn partij

Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Matthijs
Berichten: 2050
Lid geworden op: 07 okt 2002, 21:03

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door Billy
www.geertwilders.nl
ik zo nu en dan
Egbert
Berichten: 1334
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:17

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door Billy
www.geertwilders.nl
Tijdverspilling, nog meer dan OSW'en
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Jongere
Berichten: 7757
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Bericht door Jongere »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Ik wilde dat de SGP zich ook eens van die kant liet horen. Kaart het straatterrorisme maar aan e.d. dingen. Zeg ze maar eens goed de waarheid. Zeggen waar het op staat! Maar ze zijn allemaal bang voor hun eigen hagje. Bang voor de importers. Het is toch niet normaal dat Wilders 4 lijfwachten nodig heeft? En voor wie?
Voor mensen die hun oorsprong hier niet hebben.
SGP is één van strengste partijen wat betreft "mensen-die-hun-oorsprong-hier-niet-hebben-beleid". SGP is alleen ook een partij die dit niet van de daken schreeuwt om daarmee kiezers te winnen die allemaal een hekel aan allochtonen hebben, maar die beseft dat een streng asielbeleid helemaal niet iets is om trots op te zijn maar een noodzakelijk kwaad.
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

De Plannen van Wilders.

Lees ze hier:

verkiezingsprogramma PvV


Wie heeft er wat te zeggen over de INHOUD

Ik vind hetzelf een opsomming van de grote problemen waar we momenteel mee te kampen hebben en een sterke analyse van de tijdgeest in politiek en maatschappij.

t.o.v. zijn boekje van vorig jaar en zijn onafhankelijksheidsverklaring weinig nieuws van het Wildersfront in dit "verkiezingsprogramma" jammer!
ook herken ik wat "Spruyttermen" en enkele woorden die sommige nederlanders niet helemaal in hun vocabulair hebben staan.

Ik zou graag wat meer horen m.b.t. de Zorg en het sociale verzorgingsstaat.
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Gebruikersavatar
geledu
Berichten: 1465
Lid geworden op: 23 feb 2006, 21:41

Bericht door geledu »

....
Laatst gewijzigd door geledu op 30 aug 2010, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
BJD
Berichten: 2464
Lid geworden op: 29 jun 2006, 21:37

Bericht door BJD »

geledu schreef:Wilders in de peilingen weer op 4 zetels.

Is er al een kandidaten lijst bekend ??
Heb je interesse?
Gebruikersavatar
geledu
Berichten: 1465
Lid geworden op: 23 feb 2006, 21:41

Bericht door geledu »

...
Laatst gewijzigd door geledu op 30 aug 2010, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Dat vind ik toch wel een tikkie arrogant klinken: Spruyt kan enige niet-nadenkende christenen trekken.

Ik kan me een stem op Spruyt ook niet voorstellen, maar ben ik daarmee een wel-nadenkende christen?

Vroeger had een partij de verkiezingsslogan: De vrouw die nadenkt, stemt ook NSB. Zou jij willen stellen: De christen die nadenkt, stemt ook SGP?

Ik denk dat Spruyt-kiezers wel degelijk nadneken. Als ik Bily's postings hier lees, dan leest hij meer over politiek en conservatisme dan ikzelf. Ik ben het op een aantal punten flink met hem oneens, maar kan beslist niet zeggen dat hij niet nadenkt. We mogen elkaar de geestelike maat niet nemen, maar moeten we elkaar wel de intellectuele maat nemen? Het valt me op dat het tweede vaak een dekmantel is van het eerste. Mensen zeggen ook vaak tegen mij dat ze de ChristenUnie een domme partij vinden, maar vaak bedoelen ze dan: ik ben heiliger dan gij.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Vroeger had een partij de verkiezingsslogan: De vrouw die nadenkt, stemt ook NSB. Zou jij willen stellen: De christen die nadenkt, stemt ook SGP?

Ik denk dat Spruyt-kiezers wel degelijk nadneken. Als ik Bily's postings hier lees, dan leest hij meer over politiek en conservatisme dan ikzelf. Ik ben het op een aantal punten flink met hem oneens, maar kan beslist niet zeggen dat hij niet nadenkt. We mogen elkaar de geestelike maat niet nemen, maar moeten we elkaar wel de intellectuele maat nemen? Het valt me op dat het tweede vaak een dekmantel is van het eerste. Mensen zeggen ook vaak tegen mij dat ze de ChristenUnie een domme partij vinden, maar vaak bedoelen ze dan: ik ben heiliger dan gij.
Hehe. Ik ben het als CU-stemmer helemaal met je eens :)

Volgens mij is de slogan "een christen die nadenkt staat niet gelijk met zijn vooroordelen klaar" een betere slogan he :)

En dat sommige mensen zichzelf beter vinden omdat ze SGP stemmen en geen CU getuigt van weinig heiliging, want heiligen prijzen zichzelf niet de hemel in ;)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
David J
Berichten: 863
Lid geworden op: 21 jun 2004, 18:18

Bericht door David J »

Spuyt is zelf het beste voorbeeld van een nadenkende christen die Wilders steunt. Die man heeft vijf keer zoveel filosofen en theologen gelezen dan Refoforum bij elkaar, vermoed ik. Desondanks ga ik niet op hem stemmen.
Gebruikersavatar
BJD
Berichten: 2464
Lid geworden op: 29 jun 2006, 21:37

Bericht door BJD »

geledu schreef:
BJD schreef:
geledu schreef:Wilders in de peilingen weer op 4 zetels.

Is er al een kandidaten lijst bekend ??
Heb je interesse?
Nou nee, dank je, ik ben volbloed SGP er :wink:
Alleen volg ik het wel met belangstelling omdat ik bang ben dat Spruyt toch wel enige (niet nadenkende) christenen zou kunnen interesseren voor zijn achtergrond en daarmee hen te verleiden om op de partij Wilders te stemmen.
Een niet nadenkend christen stemt uit gewoonte of plichtgetrouwheid SGP. Valt me altijd juist op dat veel SGP-ers door het vuur gaan voor hun partij maar inhoudelijk nu echt niet weten waar ze precies voor staan. Hiermee breek ik geen lans voor Spruyt overigens.
Gebruikersavatar
geledu
Berichten: 1465
Lid geworden op: 23 feb 2006, 21:41

Bericht door geledu »

...
Laatst gewijzigd door geledu op 08 sep 2010, 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23961
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

kijk op geertwilders.nl

volgens mij nog geen kandidatenlijst
Gebruikersavatar
plebe
Berichten: 656
Lid geworden op: 11 aug 2005, 10:38

Bericht door plebe »

geledu schreef:ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag !!

Dat een nadenkend christen alleen op de SGP zou stemmen heb ik niet gezegd. :?

Er zijn er ook die iets minder, maar nog wel goed nadenken en die stemmmen dan CU :wink:
Met dit gevoel voor humor pas je best bij de CU. Bij de SGP lijkt humor soms verboden!
Gelooft het evangelie en bekeert u !
Plaats reactie