Naar ik begreep, gaan er heel veel mensen heen

Wij gaan naar Ouwehands dierentuin. Niet deels maar geheel.
Dat vind ik oprecht mooi nieuws. Soms kan de dag ( als het wat somber is) best moeizaam beginnen, door allerlei omstandigheden.
Terri schreef: ↑29 mei 2025, 16:44Dat vind ik oprecht mooi nieuws. Soms kan de dag ( als het wat somber is) best moeizaam beginnen, door allerlei omstandigheden.
Misschien schreef je het als grapje, maar het trof me wel. Wij hadden gisterenavond een bijzondere gebedsbijeenkomst om voor Israël te bidden, zonder politieke kleur, puur vanuit de profeten en de beloftes. Zo rijk. Het gaf mij ook een opgewekt opstaan vanmorgen; de Heere leeft en Hij is met ons tot aan de voleinding van de wereld!
Hopelijk kwam je niet deels maar geheel thuis! Leeuwen hebben altijd lekkere trek.
Volgens mij horen wij daar niet aanwezig te zijn , zeg ik heel voorzichtig .
De grote vraag is nu, wie bedoel je met wij?J de Groot schreef: ↑29 mei 2025, 22:05Volgens mij horen wij daar niet aanwezig te zijn , zeg ik heel voorzichtig .
Tjonge dat is dan wel weer positief. Soms verlies je volledig de moed, maar hier en daar....Michaels schreef: ↑29 mei 2025, 21:00 Die niet welkom is op Opwekking is 'Kairos-Sabeel Nederland' waar ik het overgens mee eens ben.
https://cvandaag.nl/105984-waarom-ik-vi ... -kunt-gaan