Meeting

Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: MEETING

Bericht door MarthaMartha »

12 mei lijkt me een goed plan.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
Ichtus
Berichten: 2162
Lid geworden op: 26 jul 2007, 22:37

Re: MEETING

Bericht door Ichtus »

Bert Mulder schreef:Zo de Heere wil en wij leven, zal ik van 4 mei tot 14 mei in Nederland zijn...
Ah, kan ik je eindelijk van het station halen voor met meeting met een rolemmerrrrrrrrrrr :nananere
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11436
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: MEETING

Bericht door Mister »

12 mei, goed idee!
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: MEETING

Bericht door Luther »

Mister schreef:12 mei, goed idee!
Aaj.. dan zullen wij moeten kiezen: RF-meeting of gemeentemiddag/maaltijd.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11436
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: MEETING

Bericht door Mister »

Luther schreef:
Mister schreef:12 mei, goed idee!
Aaj.. dan zullen wij moeten kiezen: RF-meeting of gemeentemiddag/maaltijd.
Niet zo moeilijk... ;)
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: MEETING

Bericht door JolandaOudshoorn »

Mister schreef:12 mei, goed idee!
Dan zijn wij elders... een gezinsevenement van de EO :)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
-DIA-
Berichten: 32801
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: MEETING

Bericht door -DIA- »

JolandaOudshoorn schreef:
Mister schreef:12 mei, goed idee!
Dan zijn wij elders... een gezinsevenement van de EO :)
En... dat is net op mijn verjaardag...
© -DIA- 18-05-2024: 32800
Gebruikersavatar
TAF
Berichten: 363
Lid geworden op: 19 okt 2011, 11:29

Re: MEETING

Bericht door TAF »

Wat lees ik : een RF meeting? leuk idee, maar zo'n uithoek als Nijkerk is niet bepaald een ideale lokatie (middle of nowhere)

het moet nog wel per trein normaal bereisbaar zijn.. kies liever een lokatie als utrecht of amersfoort.. die twee plaatsen liggen midden in het land en zijn zowel kwa snelwegen in het spoorwegnet centrale knooppunten.

als dag een zaterdag, bij voorkeur in een vakantieweek zodat zoveel mogelijk mensen kans hebben te komen.

en als tijdstip zou ik de middag tot vroeg op de avond kiezen (14.00-19.00 ofzoiets)
gewoon ergens in een zaaltje waar pooltafels en/of bowlingbaan bij is afspreken, en zorgen dat er wat te drinken staat, die willen kunnen dan zelf een baan of tafel huren, wie gewoon wil kletsen in het zaaltje ook prima..
en dan om 18.00 een eenvoudige brood en soepmaaltijd..

uiteraard zal iemand van de organisatie zelf moeten zorgen dat deze hapjes en drankjes daar zijn (we gaan natuurlijk geen dure horecaprijzen betalen)
en de kosten van de zaalhuur en boodschappen eerlijk verdelen over de aangemelde bezoekers.. (ws kom je dan op zo'n 15 euro p/p)

wil je het persee bij mensen thuis doen en heb je geen mensen die in een goed bereikbare plaats wonen.. zorg dan dat er auto's of een busje zijn om mensen van/naar een treinstation te brengen. en regel in dat geval iets van een bbq ofzo zodat er iig wel een activiteit is op de meeting.
Online
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: MEETING

Bericht door Bert Mulder »

Heb hier even reacties afgewacht...

Ik zal ruim een week in Nederland zijn, met mijn oudste dochter van 18, van vrijdag tot maandag...

In die tijd heb ik een bruiloft, zal ik mijn moeder en andere familie moeten bezoeken, en mijn dochter wil ook wel wat van Nederland zien. Zaterdag de 12e zal in zeer waarschijnlijk in 't Veen op de markt verschijnen, onder andere om wat inkopen te doen van kaas en andere dingen om mee terug naar Canada te nemen.

Is er een gelegenheid in Veenendaal of omgeving om informeel even te ontmoeten, en misschien op een terrasje wat te drinken?

Al zou ik willen, ik kan hier niet veel tijd in steken, want ik heb niet veel tijd in NL.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23900
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: MEETING

Bericht door refo »

Kom naar Gouda, krijgen jullie een stadswandeling aangeboden. Geschiedenis,architectuur. Huizen die 2 tot 3 maal zo oud zijn als het oudste huis van Canada en de VS samen. Duurt een hele middag. Bovendien staat de markt op 12 mei vol met kaas, stroopwafels, drop, pindakaas, you name it.

En wat de familie betreft: laat degenen die mobiel zijn allemaal op een middag plus avond bij jóu komen ergens.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18756
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: MEETING

Bericht door helma »

Bert, je bent bij mij welkom op de koffie en iedereen die jou wil ontmoeten ook.
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: MEETING

Bericht door MarthaMartha »

Bert Mulder schreef:Heb hier even reacties afgewacht...

Ik zal ruim een week in Nederland zijn, met mijn oudste dochter van 18, van vrijdag tot maandag...

In die tijd heb ik een bruiloft, zal ik mijn moeder en andere familie moeten bezoeken, en mijn dochter wil ook wel wat van Nederland zien. Zaterdag de 12e zal in zeer waarschijnlijk in 't Veen op de markt verschijnen, onder andere om wat inkopen te doen van kaas en andere dingen om mee terug naar Canada te nemen.

Is er een gelegenheid in Veenendaal of omgeving om informeel even te ontmoeten, en misschien op een terrasje wat te drinken?

Al zou ik willen, ik kan hier niet veel tijd in steken, want ik heb niet veel tijd in NL.
Gezellig Bert, je komt gewoon inderdaad naar Helma, en ieder die je wil ontmoeten komt er ook!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11436
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: MEETING

Bericht door Mister »

Lijkt me een dijk van een idee!
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: MEETING

Bericht door henriët »

Mister schreef:Lijkt me een dijk van een idee!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Online
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: MEETING

Bericht door Bert Mulder »

helma schreef:Bert, je bent bij mij welkom op de koffie en iedereen die jou wil ontmoeten ook.
:)

zullen we zien te organizeren...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Plaats reactie