Generale Synode Christelijke Gereformeerde Kerken 2024

HHR

Re: Generale Synode Christelijke Gereformeerde Kerken 2024

Bericht door HHR »

DDD schreef: 18 minuten geleden
HHR schreef: Vandaag, 15:07 Benieuwd wat hij dan gaat doen en of hij straks nog genoeg predikbeurten krijgt in de gemeenten rond Hoogeveen.
Vind je dit nu zelf ook niet een treurige bijdrage? Ik begrijp dat dat ook weer wat suggestief is. Maar zulke belangen zouden toch helemaal geen rol moeten spelen in het scheuren van de kerk?

Hij kan zich wellicht melden in de GG, maar de kans is groot dat er natuurlijk ook behoudende gemeenten binnen de CGK willen blijven.
Ik snap niet wat er treurig is aan een vraag stellen.
DDD

Re: Generale Synode Christelijke Gereformeerde Kerken 2024

Bericht door DDD »

HHR schreef: 12 minuten geleden
DDD schreef: 18 minuten geleden
HHR schreef: Vandaag, 15:07 Benieuwd wat hij dan gaat doen en of hij straks nog genoeg predikbeurten krijgt in de gemeenten rond Hoogeveen.
Vind je dit nu zelf ook niet een treurige bijdrage? Ik begrijp dat dat ook weer wat suggestief is. Maar zulke belangen zouden toch helemaal geen rol moeten spelen in het scheuren van de kerk?

Hij kan zich wellicht melden in de GG, maar de kans is groot dat er natuurlijk ook behoudende gemeenten binnen de CGK willen blijven.
Ik snap niet wat er treurig is aan een vraag stellen.
Dan zit daar wel een probleem.

Je kunt eens beginnen bij het lezen van Genesis 3, met een goede verklaring. Sommige vragen dragen niet bij aan verheldering van de feiten, maar werpen juist een mist op. Dit is daar een duidelijk voorbeeld van.
Plaats reactie