Welk boek ben jij nu aan het lezen?
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen?
Als je het licht niet kunt zien. Anthony Doerr, winnaar van de Pulitzer-prijs. Indrukwekkend boek.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Het geschenk van de wildernis. Elli H. Radinger. Is een prachtig natuurboek. Niet echt wandeltochten maar wel het leven in de natuur.Arja schreef: ↑22 jul 2023, 22:12Dank je wel. Lijkt me mooi. Ik bedoel vooral boeken over wandeltochten door de natuur.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-
Bron van Troost - Gijsbertus Voetsius
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Christus gekruist of het merg van het evangelie van James Durham
Bedankt. Ook op mijn lijstje dan.huisman schreef: ↑24 jul 2023, 21:28Het geschenk van de wildernis. Elli H. Radinger. Is een prachtig natuurboek. Niet echt wandeltochten maar wel het leven in de natuur.Arja schreef: ↑22 jul 2023, 22:12Dank je wel. Lijkt me mooi. Ik bedoel vooral boeken over wandeltochten door de natuur.
Het Psalmenoproer - Maarten 't Hart
Arja schreef: ↑24 jul 2023, 22:17Bedankt. Ook op mijn lijstje dan.
Waar ik echt van genoten heb is Uilen van het eeuwige ijs geschreven door Jonathan Slaght . Zoektocht in Siberië/Oost Rusland naar de grootse uil ter wereld. De Blakistons visuil.
Vakantietrip volgend jaar?

Lees nu met enige regelmaat in "Op leven en dood" van John Owen/Prof. Baars.
Indringend boek over verzoekingen.
Indringend boek over verzoekingen.
- Niet meer zo actief -
De eeuw van mijn vader- Geert Mak
Uitverkoren - Chaim Potok
Anna Karenina - Tolstoj
100 jaar eenzaamheid - Gabriel Garcia Marquez
Heren van de thee - Hella Haase
Laatst gewijzigd door merel op 26 jul 2023, 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik was dat ook niet. Het boek over zijn moeder vond ik mooier geschreven. Al vond ik zijn reactie op de geloofsbelijdenis weerzinwekkend.