conclusie was in elk geval dat je ze bij de hema zou kunnen krijgenMara schreef:Nee, laat maar, hoeft van mij niet meer.refo schreef:Neem je de Maria topic.Mara schreef:Ik snap echt niet wat er verkeerd is aan een topic VROUWENZAKEN.
Een forum is een ontmoetingsplaats van gelijkgezinden.
Er staat her en der zoveel onzin, dat mag wel.
Waar denk je op dit moment aan? [2]
- MarthaMartha
Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Nee MM, die verkopen geen grijs ! Alleen licht en huidkleur, maar ik zoek echt muisgrijs/grey.
Ook de andere bekende ketens hebben het niet, op de markt geweest, echt nergens.
Ook de andere bekende ketens hebben het niet, op de markt geweest, echt nergens.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Op dit moment denk ik dat ik een lekker bakkie senseo ga zetten... 

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Denk dat het op dit moment niet echt mode is, dus verkopen ze het ook nietMara schreef:Nee MM, die verkopen geen grijs ! Alleen licht en huidkleur, maar ik zoek echt muisgrijs/grey.

Wel grijze leggings

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee schreef:Denk dat het op dit moment niet echt mode is, dus verkopen ze het ook nietMara schreef:Nee MM, die verkopen geen grijs ! Alleen licht en huidkleur, maar ik zoek echt muisgrijs/grey.
Ook de andere bekende ketens hebben het niet, op de markt geweest, echt nergens.![]()
Wel grijze leggings

Dit speelt al zeker 4 jaar ! Dus... ben ik de enige in heel Nederland ?
Onder een net jurkje of rokje staan geen regenpijpen !
En ook geen grijze panty's, maar ja, over smaak valt niet te twisten....Mara schreef:Orchidee schreef:Denk dat het op dit moment niet echt mode is, dus verkopen ze het ook nietMara schreef:Nee MM, die verkopen geen grijs ! Alleen licht en huidkleur, maar ik zoek echt muisgrijs/grey.
Ook de andere bekende ketens hebben het niet, op de markt geweest, echt nergens.![]()
Wel grijze leggings![]()

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Hoe kun je dat nou zeggen als je de kleur van het jurkje niet weet ?
Als je nou eens googelt op 'panty grijs'?
volgens mij is een ander jurkje kopen handigerrefo schreef:Als je nou eens googelt op 'panty grijs'?

Bij V&D heb je zo enorm veel keus aan panty's e.d....Zouden ze daar oook niet zijn?! IN de winter hebben ze zeker weten heel veel keus!vlinder schreef:En ook geen grijze panty's, maar ja, over smaak valt niet te twisten....Mara schreef:Orchidee schreef:Denk dat het op dit moment niet echt mode is, dus verkopen ze het ook nietMara schreef:Nee MM, die verkopen geen grijs ! Alleen licht en huidkleur, maar ik zoek echt muisgrijs/grey.
Wel grijze leggings![]()
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
- Bert Mulder
- Contacteer:
*girly* schreef:
Bij V&D heb je zo enorm veel keus aan panty's e.d....Zouden ze daar oook niet zijn?! IN de winter hebben ze zeker weten heel veel keus!
Of anders soms grijze leggings....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Als er nog iemand hier op dit forum het woord legging wenst, hetzij positief, hetzij negatief, neer te schrijven, dan, dan, dan, dan, dan zal ik..........
Tja wat zal ik dan eigenlijk.....?

wat vind jij van een leggingjvdg schreef:Als er nog iemand hier op dit forum het woord legging wenst, hetzij positief, hetzij negatief, neer te schrijven, dan, dan, dan, dan, dan zal ik..........![]()
![]()

Aaaaaaaaaaaaaaaaargh...........gertje schreef:wat vind jij van een leggingjvdg schreef:Als er nog iemand hier op dit forum het woord legging wenst, hetzij positief, hetzij negatief, neer te schrijven, dan, dan, dan, dan, dan zal ik..........![]()
![]()

Maar, zoals ik meermalen heb aangegeven, niet om principiële redenen, maar om ethische redenen. En dan niet wat kleine kinderen betreft, maar vooral de 40 plussers.
Bah....
Tja, wist het he, vandaar dat ik me niet heb opgegeven voor de meetingjvdg schreef:Aaaaaaaaaaaaaaaaargh...........gertje schreef:wat vind jij van een leggingjvdg schreef:Als er nog iemand hier op dit forum het woord legging wenst, hetzij positief, hetzij negatief, neer te schrijven, dan, dan, dan, dan, dan zal ik..........![]()
![]()
Tja wat zal ik dan eigenlijk.....?![]()
Maar, zoals ik meermalen heb aangegeven, niet om principiële redenen, maar om ethische redenen. En dan niet wat kleine kinderen betreft, maar vooral de 40 plussers.
Bah....