Wist je dat [9] ...

MarthaMartha

Re: Wist je dat [9] ...

Bericht door MarthaMartha »

Afgewezen schreef:.... het dringen is in de chat? :slurp
ik er op dit moment maar liever even niet ben :sweat
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
henriët

Bericht door henriët »

fluitje schreef:
Tiberius schreef:Lezen jullie de forumregels niet?
Er staat duidelijk in dat er voornamelijk gemodereerd wordt op de aldaar genoemde gedragsregels.

Verder geldt, dat mensen die buiten de doelgroep vallen, maar zich (weliswaar met een leugen in de rechterhand) toch registreren, worden gedoogd, zolang ze zich maar aan het hier genoemde statement houden.
Ik voel het niet als zodanig dat ik met een leugen in de rechterhand lid ben. Sorry Tib, ik vind dit wel erg generaliserend.

Als dat zo is dan moet ik denk ik maar conclusies gaan trekken en velen met mij.
jouw naam wordt niet genoemd toch hier..??
joh.. blijf!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

MarthaMartha schreef:
Afgewezen schreef:.... het dringen is in de chat? :slurp
ik er op dit moment maar liever even niet ben :sweat
Het is er goed toeven op dit moment.
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

Bert Mulder schreef:
Dit eist een antwoord:

Zo ver ik me kan herinneren (geen kopie bewaard):

In het andere bericht heb ik hem erop gewezen, (zover ik kan herinneren), dat ik mij niet aan hem hoef te verantwoorden, daar hij niet over harten kan en mag oordelen.

verder, dat ik geen hekel aan hem heb, en voor hem bid.

dat hij niet direct mijn bekering gehekeld heeft, maar wel door innuendo

zoals hij geen vragen een direct antwoord geeft

dat een losse Bijbeltekst te nemen, in antwoord op een vraag, dat antwoord nergens op slaande, in mijn ogen een vloek is, daar Gods Woord misbruikt wordt

Is dat op de persoon spelen dan?

Na wat hij schreef:
Dag Bert,

(persoonlijke aanval verwijderd (GM)

Hartelijke groeten,

DJK
Wil ik even raporteren, dat de twist tussen mij en onze vriend Tiberius bijgelegd is. We hebben elkaar de hand mogen geven. Het doet mij leed, als er tussen broeders van 1 huis twist is. Als ik iemand verkeerd bejegend heb, graag mijn excuses! (ben ook nogal een beetje driftig aangelegd...)
Laatst gewijzigd door Bert Mulder op 29 okt 2008, 00:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
henriët

Bericht door henriët »

ik blij ben met de 'verzoening'van zojuist in de chat :)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Bert Mulder schreef:Wil ik even raporteren, dat de twist tussen mij en onze vriend Tiberius bijgelegd is. We hebben elkaar de hand mogen geven. Het doet mij leed, als er tussen broeders van 1 huis twist is. Als ik iemand verkeerd bejegend heb, graag mijn excuses! (ben ook nogal een beetje driftig aangelegd...)
Heel fijn!
Was niet in de gelegenheid aan te sluiten bij de file in de chat, maar ben blij dat het goed opgelost is. :super
~~Soli Deo Gloria~~
Ichtus

Bericht door Ichtus »

... het al vriest en net moest krabben :oO
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Bert Mulder
Contacteer:

Wil ik er onze geachte moderator Tiberius er toch wel even op wijzen, dat hij ondernomen heeft bepaalde persoonlijke aanvallen te verwijderen...

Bij voorbaat bedankt.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
helma

Bericht door helma »

griebels...
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Bert Mulder schreef:Wil ik er onze geachte moderator Tiberius er toch wel even op wijzen, dat hij ondernomen heeft bepaalde persoonlijke aanvallen te verwijderen...

Bij voorbaat bedankt.
We doen ons uiterste best. Maar waar geknipt wordt, kunnen soms spaanders vallen.

Verder is het goed om, al is het virtueel, elkaar de broederhand te reiken.
We zien je graag op het forum, Bert!
henriët

Bericht door henriët »

Tiberius schreef:
Bert Mulder schreef:Wil ik er onze geachte moderator Tiberius er toch wel even op wijzen, dat hij ondernomen heeft bepaalde persoonlijke aanvallen te verwijderen...

Bij voorbaat bedankt.
We doen ons uiterste best. Maar waar geknipt wordt, kunnen soms spaanders vallen.

:love
Bert Mulder
Contacteer:

Tiberius schreef:

Bij voorbaat bedankt.

Geachte Tiberius, dat is wederzijds...

Maar hoop dat je een man van je woord bent...

(je had niet zoveel moeite met het knippen en die spaanders toen je mijn verantwoording weg knipte...)

Pak de schaar, Tib!

(en dit niet omdat ik perse mijn eigen ik hebben moet... Wat dat betreft ben ik de enige hier die excuses aanbied, en leedwezen aantoont. Terwijl, zo zie ik het in elk geval, ik de beledigde partij was... En dat doet me ook verdriet. Broederhand betekend wederzijds...)
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Bert Mulder schreef:Pak de schaar, Tib!
Mijn hartelijke excuses.
Stuur even een PB-tje welke er volgens jou nog weg moeten.

(Normaal gesproken modereer ik niet met terugwerkende kracht, maar omwille van de broederhand zal ik nog even verder knippen.)
jakobmarin

Bericht door jakobmarin »

... er nu ook al bierreclame bestaat met Calvijn als figurant? Zie http://www.calvinus.com/
:langue
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

jakobmarin schreef:... er nu ook al bierreclame bestaat met Calvijn als figurant? Zie http://www.calvinus.com/
:langue
Jammer dat ze bij het aanklikken van die menu-items een stukje gregoriaans laten horen, dat past nou net niét bij Calvijn.
In birae predestinas, hoe verzinnen ze het :haha

Afbeelding

Overigens heb ik ook al eens Voetius-wijn meegebracht, dus ja, waarom dan geen Calvijn-biertje?

En - het kon niet missen: deze bestaat ook:

Afbeelding
~~Soli Deo Gloria~~
Gesloten