ik er op dit moment maar liever even niet benAfgewezen schreef:.... het dringen is in de chat?

ik er op dit moment maar liever even niet benAfgewezen schreef:.... het dringen is in de chat?
jouw naam wordt niet genoemd toch hier..??fluitje schreef:Ik voel het niet als zodanig dat ik met een leugen in de rechterhand lid ben. Sorry Tib, ik vind dit wel erg generaliserend.Tiberius schreef:Lezen jullie de forumregels niet?
Er staat duidelijk in dat er voornamelijk gemodereerd wordt op de aldaar genoemde gedragsregels.
Verder geldt, dat mensen die buiten de doelgroep vallen, maar zich (weliswaar met een leugen in de rechterhand) toch registreren, worden gedoogd, zolang ze zich maar aan het hier genoemde statement houden.
Als dat zo is dan moet ik denk ik maar conclusies gaan trekken en velen met mij.
Het is er goed toeven op dit moment.MarthaMartha schreef:ik er op dit moment maar liever even niet benAfgewezen schreef:.... het dringen is in de chat?
Wil ik even raporteren, dat de twist tussen mij en onze vriend Tiberius bijgelegd is. We hebben elkaar de hand mogen geven. Het doet mij leed, als er tussen broeders van 1 huis twist is. Als ik iemand verkeerd bejegend heb, graag mijn excuses! (ben ook nogal een beetje driftig aangelegd...)Bert Mulder schreef:
Dit eist een antwoord:
Zo ver ik me kan herinneren (geen kopie bewaard):
In het andere bericht heb ik hem erop gewezen, (zover ik kan herinneren), dat ik mij niet aan hem hoef te verantwoorden, daar hij niet over harten kan en mag oordelen.
verder, dat ik geen hekel aan hem heb, en voor hem bid.
dat hij niet direct mijn bekering gehekeld heeft, maar wel door innuendo
zoals hij geen vragen een direct antwoord geeft
dat een losse Bijbeltekst te nemen, in antwoord op een vraag, dat antwoord nergens op slaande, in mijn ogen een vloek is, daar Gods Woord misbruikt wordt
Is dat op de persoon spelen dan?
Na wat hij schreef:
Dag Bert,
(persoonlijke aanval verwijderd (GM)
Hartelijke groeten,
DJK
Heel fijn!Bert Mulder schreef:Wil ik even raporteren, dat de twist tussen mij en onze vriend Tiberius bijgelegd is. We hebben elkaar de hand mogen geven. Het doet mij leed, als er tussen broeders van 1 huis twist is. Als ik iemand verkeerd bejegend heb, graag mijn excuses! (ben ook nogal een beetje driftig aangelegd...)
We doen ons uiterste best. Maar waar geknipt wordt, kunnen soms spaanders vallen.Bert Mulder schreef:Wil ik er onze geachte moderator Tiberius er toch wel even op wijzen, dat hij ondernomen heeft bepaalde persoonlijke aanvallen te verwijderen...
Bij voorbaat bedankt.
Tiberius schreef:We doen ons uiterste best. Maar waar geknipt wordt, kunnen soms spaanders vallen.Bert Mulder schreef:Wil ik er onze geachte moderator Tiberius er toch wel even op wijzen, dat hij ondernomen heeft bepaalde persoonlijke aanvallen te verwijderen...
Bij voorbaat bedankt.
Verder is het goed om, al is het virtueel, elkaar de broederhand te reiken.
We zien je graag op het forum, Bert!
Geachte Tiberius, dat is wederzijds...Tiberius schreef:We doen ons uiterste best. Maar waar geknipt wordt, kunnen soms spaanders vallen.Bert Mulder schreef:Wil ik er onze geachte moderator Tiberius er toch wel even op wijzen, dat hij ondernomen heeft bepaalde persoonlijke aanvallen te verwijderen...
Bij voorbaat bedankt.
Verder is het goed om, al is het virtueel, elkaar de broederhand te reiken.
We zien je graag op het forum, Bert!
Mijn hartelijke excuses.Bert Mulder schreef:Pak de schaar, Tib!
Jammer dat ze bij het aanklikken van die menu-items een stukje gregoriaans laten horen, dat past nou net niét bij Calvijn.jakobmarin schreef:... er nu ook al bierreclame bestaat met Calvijn als figurant? Zie http://www.calvinus.com/