JolandaOudshoorn schreef:Vanmiddag bezoek uit Groningen ontvangen en verder opruimen, opruimen, opruimen......
Is dat opruimen goede voornemens? Ik zal dat ook maar gaan doen nu ik noodgedwongen een paar dagen bij huis zit. Ik moet eerst nog zin krijgen...
We zijn lekker bezig met opruimen, na dagen boven hebben gezeten, gaat het toch wel kriebelen. Ik doe het wel rustig aan,anders zit ikstraks weer dagen boven. (maar rustig aan doen is wel moeilijk )
JolandaOudshoorn schreef:Vanmiddag bezoek uit Groningen ontvangen en verder opruimen, opruimen, opruimen......
Is dat opruimen goede voornemens? Ik zal dat ook maar gaan doen nu ik noodgedwongen een paar dagen bij huis zit. Ik moet eerst nog zin krijgen...
We zijn lekker bezig met opruimen, na dagen boven hebben gezeten, gaat het toch wel kriebelen. Ik doe het wel rustig aan,anders zit ikstraks weer dagen boven. (maar rustig aan doen is wel moeilijk )
eeeej je bent weer ietsje meer aanwezig? LEUK!
enne doe echt voorzichtig he!!! *anders* :x :mrgreen:
straks, na het eten, gaat de pc UIT, en dan onderuitschuiven met een fantastisch boek (letterlijk én figuurlijk).
de kamer is inmiddels totaal veranderd, ik moet zeggen, het is er op vooruit gegaan.......schuiven, passen en meten, en dan maar slepen naar de definitieve plek. Maar het is gelukt, en het ziet er bere-gezellig uit.
hoe je een kamer van 50m2 toch een vol aanzicht kan geven........daar waar er eerst grote lege plekken waren.
morgen foto's maken voor m'n moeder, die wil wel eens zien hoe ik er bij zit, ze kan niet deze kant uitkomen want trappenlopen is voor haar onmogelijk. dusssssssss, doe ik het met foto's en die op A4-formaat uitprinten en opsturen.