Kleine ergernissen [1]

Mister
Administrator

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Mister »

Tiberius schreef:
Mister schreef:
Mister schreef:De spotjes van de leprastichting op de site van het RD.
Nog steeds +1:((
Tip: Firefox met AdBlockPlus. :super
Gebruik ik beiden al, helaas is dit een flash-geval van Adobe.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Mister schreef:
Tiberius schreef:
Mister schreef:
Mister schreef:De spotjes van de leprastichting op de site van het RD.
Nog steeds +1:((
Tip: Firefox met AdBlockPlus. :super
Gebruik ik beiden al, helaas is dit een flash-geval van Adobe.
Rechts boven die flashes staat een knopje "block". Klik dat aan en je bent er van af.
PS> Zorg wel dat je versie 1.1.2 hebt.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

@ Tib: idd, zo simpel kan het zijn! Dank :super
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Ik stoor me daar ook al aan, het lijkt ergens op, dan denk dat op de RD-site, ik denk ik zal het wel verkeerd gezien, wellicht wel, maar toch doet met het toch teveel ergens aan denken, zouden ze daar al commentaar op gehad hebben?
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Gijs83 schreef:Ik stoor me daar ook al aan, het lijkt ergens op, dan denk dat op de RD-site, ik denk ik zal het wel verkeerd gezien, wellicht wel, maar toch doet met het toch teveel ergens aan denken, zouden ze daar al commentaar op gehad hebben?
het lukt mij niet om heel erg te associeren, terwijl ik het filmpje nu twee keer heb bekeken. Ik zie alleen maar mensen met lepra, en een meneer die iets uitlegt. Wat is er mis mee?
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Internet. Steeds gezeur dat er geen verbinding is :bobo
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

op oudejaarsavond om half drie naar bed gaan (broer, schoonzus en nichtje vertrokken netjes om half twee, toen gleed hoogzwangere schoonzus uit op de laatste centimeters ijs die voor de deur liggen, dus waren ze gauw weer binnen, en vertrokken ze drie kwartier later nog een keer) en er dan achterkomen dat je die ochtend je bed had afgehaald met de gedachte: dat maak ik zo even op. :nonnon
albion

Bericht door albion »

Zita schreef:op oudejaarsavond om half drie naar bed gaan (broer, schoonzus en nichtje vertrokken netjes om half twee, toen gleed hoogzwangere schoonzus uit op de laatste centimeters ijs die voor de deur liggen, dus waren ze gauw weer binnen, en vertrokken ze drie kwartier later nog een keer) en er dan achterkomen dat je die ochtend je bed had afgehaald met de gedachte: dat maak ik zo even op. :nonnon

Troost je ik lag er om half vier op en moest er om 5 uur weer uit :bobo Vervolgens lag ik er om half zes weer op. :baille
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Zita schreef:op oudejaarsavond om half drie naar bed gaan (broer, schoonzus en nichtje vertrokken netjes om half twee, toen gleed hoogzwangere schoonzus uit op de laatste centimeters ijs die voor de deur liggen, dus waren ze gauw weer binnen, en vertrokken ze drie kwartier later nog een keer) en er dan achterkomen dat je die ochtend je bed had afgehaald met de gedachte: dat maak ik zo even op. :nonnon
Sja... moet je eerder naar bed gaan...;)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
helma

Bericht door helma »

Zita schreef:op oudejaarsavond om half drie naar bed gaan en er dan achterkomen dat je die ochtend je bed had afgehaald met de gedachte: dat maak ik zo even op. :nonnon
:fi herkenbaar
ik heb dat altijd met stapels was...ben ik 's morgens begonnen alle was te sorteren...12 verschillende stapels meestal
en dan ga ik s avonds naar bed...ligt al die was er nog...
dan moet het allemaal weer in de wasmanden :jongle
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

het CBR. Zij willen dat ik voor de verlenging van mijn rijbewijs gekeurd word. Helemaal oke. Maar het mag niet door de eigen arts, nee, het moet een onafhankelijke zijn. Net gebeld voor een afspraak en meteen gevraagd wat het onderzoek inhoudt. Niks. Ze willen alleen tegelijkertijd mijn neus en het elektronisch patientendossier zien. En dan gaan ze nog wat vragen stellen waarvan het antwoord in het dossier staat (bij welke arts bent u onder behandeling? welke medicijnen gebruikt u? enzovoorts). En of ik maar even €110,00 daarvoor wil neertellen. Contant of pinnen bij de balie.
Wie weet het telefoonnummer van de nationale ombudsman? :paladin

Tweede ergernis van de dag: Contributie overgemaakt. Telebankieren gaf geen foutmelding. Bedoelde ontvanger mailt waar het geld blijft. Oei, tikfoutje in het rekeningnummer. Even de bank gebeld of ze het terug kunnen boeken. Ja hoor, maar dat kost €25,00, en dan moet je nog maar afwachten of het de eigenaren van het verkeerde nummer belieft om het bedrag terug te storten. Laat maar. Ik hoop dat ze er iets heel leuks mee hebben gedaan.
Jongere

Bericht door Jongere »

Zita schreef:het CBR. Zij willen dat ik voor de verlenging van mijn rijbewijs gekeurd word. Helemaal oke. Maar het mag niet door de eigen arts, nee, het moet een onafhankelijke zijn. Net gebeld voor een afspraak en meteen gevraagd wat het onderzoek inhoudt. Niks. Ze willen alleen tegelijkertijd mijn neus en het elektronisch patientendossier zien. En dan gaan ze nog wat vragen stellen waarvan het antwoord in het dossier staat (bij welke arts bent u onder behandeling? welke medicijnen gebruikt u? enzovoorts). En of ik maar even €110,00 daarvoor wil neertellen. Contant of pinnen bij de balie.

Tweede ergernis van de dag: Contributie overgemaakt. Telebankieren gaf geen foutmelding. Bedoelde ontvanger mailt waar het geld blijft. Oei, tikfoutje in het rekeningnummer. Even de bank gebeld of ze het terug kunnen boeken. Ja hoor, maar dat kost €25,00, en dan moet je nog maar afwachten of het de eigenaren van het verkeerde nummer belieft om het bedrag terug te storten. Laat maar. Ik hoop dat ze er iets heel leuks mee hebben gedaan.
Ik heb respect voor je dat deze post nog in het topic kleine ergernissen staat. :)
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Jongere schreef:
Zita schreef:het CBR. Zij willen dat ik voor de verlenging van mijn rijbewijs gekeurd word. Helemaal oke. Maar het mag niet door de eigen arts, nee, het moet een onafhankelijke zijn. Net gebeld voor een afspraak en meteen gevraagd wat het onderzoek inhoudt. Niks. Ze willen alleen tegelijkertijd mijn neus en het elektronisch patientendossier zien. En dan gaan ze nog wat vragen stellen waarvan het antwoord in het dossier staat (bij welke arts bent u onder behandeling? welke medicijnen gebruikt u? enzovoorts). En of ik maar even €110,00 daarvoor wil neertellen. Contant of pinnen bij de balie.

Ik heb respect voor je dat deze post nog in het topic kleine ergernissen staat. :)
Ach, daarna belde de mevrouw van de garage dat de auto vier nieuwe banden en een nieuwe accu bliefde (in onze beleving is het nog steeds de nieuwe auto), en het totaalbedrag daarvan overschreed beide bovengenoemde bedragen ruimschoots. Dat maakte de grote ergernis iets kleiner (al krijg je er bij die auto wat voor terug, da's weer leuk).
Nog een paar van zulke dagen en we kunnen wel een RF-collecte voor Zita starten.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Er zijn mensen, die beter weten hoe jij je kinderen moet opvoeden dan jijzelf, en hebben zelf geen kinderen :bobo :cry
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Orchidee schreef:Er zijn mensen, die beter weten hoe jij je kinderen moet opvoeden dan jijzelf, en hebben zelf geen kinderen :bobo :cry
Dat zijn de beste stuurlui. ;)
Gesloten