Welke muziek beluister je nu? [7]
- Johann Gottfried Walther
Re: Welke muziek beluister je nu? [7]
Fraaie muziek van Johann Caspar Ferdinand Fischer (1656-1746)
Volgens J.S. Bach, één van de grootste componisten van zijn tijd.
Volgens J.S. Bach, één van de grootste componisten van zijn tijd.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
- J.C. Philpot
[youtube]NaMr_ExxjZs[/youtube]
Komt (in deze uitvoering) vaak langs in "Wens" (soort muzikale fruitmand op Groot Nieuws Radio door de week tussen 19:00 en 20:00 uur).
Prachtig.
Komt (in deze uitvoering) vaak langs in "Wens" (soort muzikale fruitmand op Groot Nieuws Radio door de week tussen 19:00 en 20:00 uur).
Prachtig.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
"In verband met de drukte op de website is het nu alleen mogelijk om de live-uitzending te kijken."
... RO

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- jakobmarin
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Zijt gij ook van Overyssel?jakobmarin schreef:Radio RTV Oost: Religieuze Muziek.
Bach, Brahms, Puccini, Bredewout, kortom: een aanrader!
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- JolandaOudshoorn
de liedjes van de christelijke kinderboekenweek 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- jakobmarin
Nee, Zeeland-DIA- schreef:Zijt gij ook van Overyssel?jakobmarin schreef:Radio RTV Oost: Religieuze Muziek.
Bach, Brahms, Puccini, Bredewout, kortom: een aanrader!

Ach, Brahms, Bach en Puccini komen ook niet uit Overijssel. Bredewout toevallig weljakobmarin schreef:Nee, Zeeland-DIA- schreef:Zijt gij ook van Overyssel?jakobmarin schreef:Radio RTV Oost: Religieuze Muziek.
Bach, Brahms, Puccini, Bredewout, kortom: een aanrader!Maar via Internet is dat allemaal mogelijk!

~~Soli Deo Gloria~~
Die laatste ken ik niet...Hendrikus schreef:Ach, Brahms, Bach en Puccini komen ook niet uit Overijssel. Bredewout toevallig weljakobmarin schreef:Nee, Zeeland-DIA- schreef:Zijt gij ook van Overyssel?jakobmarin schreef:Radio RTV Oost: Religieuze Muziek.
Bach, Brahms, Puccini, Bredewout, kortom: een aanrader!Maar via Internet is dat allemaal mogelijk!
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Geen probleem, not your cup of tea, zoals de Fransen zeggen. (De mijne ook niet, trouwens)-DIA- schreef:Die laatste ken ik niet...
~~Soli Deo Gloria~~
- jakobmarin
Wat niet is, kan komen.Hendrikus schreef:Geen probleem, not your cup of tea, zoals de Fransen zeggen. (De mijne ook niet, trouwens)-DIA- schreef:Die laatste ken ik niet...
Psalm 23 is toch wel mooi hoor (zelfs voor refo's

[youtube]srfbLw7bRL8[/youtube]
- Bert Mulder
- Contacteer:
Believe you mean, as the English say...Hendrikus schreef:Geen probleem, not your cup of tea, zoals de Fransen zeggen. (De mijne ook niet, trouwens)-DIA- schreef:Die laatste ken ik niet...

Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Wie bitte?Bert Mulder schreef:Believe you mean, as the English say...Hendrikus schreef:Geen probleem, not your cup of tea, zoals de Fransen zeggen. (De mijne ook niet, trouwens)-DIA- schreef:Die laatste ken ik niet...

~~Soli Deo Gloria~~