Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
De inground trampoline gerealiseerd.
- Lilian1975
Bijtijds opgestaan om wat huishoudelijk werk te doen. Daarna met gezin ontbijten. schoolwerk met kinderen. Beetje uitleg tussendoor. Dagelijks terugkerend ritueel inmiddels. Middag voor boodschappen, huis en tuin. En voor het eerst weer eens wat draadjes hier doorgelezen... . De tuin komt zo heerlijk tot leven nu. En wat een verademing. Bijna geen zwart stof meer in huis. Merkbaar effect van minder roetdeeltjes in de lucht nu. En enorm genieten van alle vogelgeluiden.
Fijn Mara! hoe ging het?Mara schreef:Voor het eerst weer aan het werk.
Hora est!
Het ging best goed. Niet meteen volle bak en bij thuiskomst voelde ik wel wat spieren (die ik w.s. een paar weken niet had gebruiktIsala schreef:Fijn Mara! hoe ging het?Mara schreef:Voor het eerst weer aan het werk.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Fijn, doe maar rustig aan.Mara schreef:Het ging best goed. Niet meteen volle bak en bij thuiskomst voelde ik wel wat spieren (die ik w.s. een paar weken niet had gebruiktIsala schreef:Fijn Mara! hoe ging het?Mara schreef:Voor het eerst weer aan het werk.). Maar het was goed om elkaar weer te zien, in goede gezondheid.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Een patroon op mijn muur schilderen, de muurverf zit er op enkele plekjes na nog goed op, heb dit bij een andere muur ook gedaan, zo een originele muur en de plekjes weggewerkt. Minder werk en kosten. Allemaal blij.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Zeker met die warmte.samanthi schreef:Fijn, doe maar rustig aan.Mara schreef:Het ging best goed. Niet meteen volle bak en bij thuiskomst voelde ik wel wat spieren (die ik w.s. een paar weken niet had gebruiktIsala schreef:Fijn Mara! hoe ging het?Mara schreef:Voor het eerst weer aan het werk.). Maar het was goed om elkaar weer te zien, in goede gezondheid.

Ben voor het eerst in de supermarkt geweest, maar bij sommige mensen zit het virus op hun humeur geloof ik.
Het personeel was uiterst relaxed. Vakkenvuller deed stapje opzij als hij zag dat ik in het schap moest zijn.
Duwstang werd keurig schoongemaakt. Vrijwel alles was voorradig, behalve......... wcrollen. Bizar
@mara 

Het is een beetje lastig met dat wc-papier. Je hebt de neiging om het maar te nemen als het er ligt, ook al heb je het nog niet nodig. Want als het er niet is als je het nodig hebt, is dat toch vervelend. Zo hamster je toch al ben geen hamsteraar pur sang.
- Lilian1975
Ja klopt. Die moest mijn dochter gebruiken voor de thuisgymles met vele andere klasgenoten.samanthi schreef:@mara

Mezelf ergeren...
Ik nu ook. Buren aan de overkant hebben de bbq al opgestart en aan de rook te zien en te ruiken, gooien ze er ingevette schoenzool op.Piet Puk schreef:Mezelf ergeren...
Had een dekbed uithangen aan die kant, dat stinkt nu als een malle.

-
Ben ook geïrriteerdPiet Puk schreef:Mezelf ergeren...
- Lilian1975
Veel te mooi weer om geïrriteerd te zijn....
De zon schijnt. Lucht strak blauw. Geen vliegtuigwolk streep te zien. Minder herrie van verkeer. Bloeiende bomen en planten. Het gekwetter van vogels. Mensen die de gezondheid hebben om te klussen rond het huis. Cijfers van het RIVM die de goede kant op gaan. We hebben genoeg te eten. Zoveel zelfs dat er bbq gehouden kan worden. Zodat Mara in bed nog aan die rijkdom herinnert wordt vanwege de geur... Er is te veel om dankbaar voor te zijn om geïrriteerd te zijn.
De zon schijnt. Lucht strak blauw. Geen vliegtuigwolk streep te zien. Minder herrie van verkeer. Bloeiende bomen en planten. Het gekwetter van vogels. Mensen die de gezondheid hebben om te klussen rond het huis. Cijfers van het RIVM die de goede kant op gaan. We hebben genoeg te eten. Zoveel zelfs dat er bbq gehouden kan worden. Zodat Mara in bed nog aan die rijkdom herinnert wordt vanwege de geur... Er is te veel om dankbaar voor te zijn om geïrriteerd te zijn.

Dat is fijn, dan zijn we het samen.Geytenbeekje schreef:Ben ook geïrriteerdPiet Puk schreef:Mezelf ergeren...

Qua werk dacht ik dingen goed te hebben gedaan, moet er toch iets aangepast worden. Alsof dat nog niet genoeg is, volgt er nog wat.... en nog wat.... Beetje frustrerend zeg maar....