Wat doen we vandaag? [3]
Re: Wat doen we vandaag? [3]
ben net wezen zwemmen, ga nu koffie drinken bij mijn buurvrouw 

uitzieken. 

Sterkte!Lassie schreef:uitzieken.
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- Wilma van den Berg
Meid, van harte beterschap!Lassie schreef:uitzieken.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Ariene schreef:even glimlachen om dit:

deze ga ik gelijk even naar mijn man mailen

letterlijk en figuurlijk huishouden 

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- MarthaMartha
ik ga ook niet doen wat ik zelf wil, want ik moet werken zaterdag ...... blehhhhhGijs83 schreef:Moet je in het weekend maar even uitzieken en niet doen wat jezelf wilt.MarthaMartha schreef:vanavond gezellige avond met alle vrijwilligers die meegeholpen hebben de pastorie bewoonbaar te maken.
buffetje......
ben op slag weer misselijk, toch nog niet echt beter?
maar ik wíl morgen persé werken![]()
Overdag heb ik weer mijn normale ritme en vanavond begint de jeugdvereniging weer. Ze willen weer gaan wandelen in het bos, maar de weervoorspelling is niet al te best. (Ik ga niet in de regen wandelen).
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Dan heb ik toch niet goed begrepen wat jouw beroep inhoudt.MarthaMartha schreef:ik ga ook niet doen wat ik zelf wil, want ik moet werken zaterdag ...... blehhhhh
Op zaterdag....?
- MarthaMartha
ja, je hebt het vast goed begrepen.....jvdg schreef:Dan heb ik toch niet goed begrepen wat jouw beroep inhoudt.MarthaMartha schreef:ik ga ook niet doen wat ik zelf wil, want ik moet werken zaterdag ...... blehhhhh
Op zaterdag....?
maar twee keer per jaar hebben we een markt, in mei boekenmarkt en in september rommelmarkt......
omdat we voor een goed deel afhankelijk zijn van kerken, fondsen en dit soort acties voor het bestaan van de instelling.
dus dan ben ik er meestal ook (al heb ik voorgesteld om met het hele team een rooster te maken, waardoor het eerlijk(er) verdeeld wordt. niemand zit te wachten op die zaterdag, hoewel het altijd wel gezellig is)
Ik snap het, en ik wil zeggen: Go, and enjoy your day........MarthaMartha schreef:ja, je hebt het vast goed begrepen.....jvdg schreef:Dan heb ik toch niet goed begrepen wat jouw beroep inhoudt.MarthaMartha schreef:ik ga ook niet doen wat ik zelf wil, want ik moet werken zaterdag ...... blehhhhh
Op zaterdag....?
maar twee keer per jaar hebben we een markt, in mei boekenmarkt en in september rommelmarkt......
omdat we voor een goed deel afhankelijk zijn van kerken, fondsen en dit soort acties voor het bestaan van de instelling.
dus dan ben ik er meestal ook (al heb ik voorgesteld om met het hele team een rooster te maken, waardoor het eerlijk(er) verdeeld wordt. niemand zit te wachten op die zaterdag, hoewel het altijd wel gezellig is)
Enne, ik verwacht maandag DV een column over jouw ervaringen op deze dag.
Ja hè?
- MarthaMartha
uhm............... met dat in mijn achterhoofd zou het een leuke dag kunnen worden....jvdg schreef:Ik snap het, en ik wil zeggen: Go, and enjoy your day........MarthaMartha schreef:ja, je hebt het vast goed begrepen.....jvdg schreef:
Dan heb ik toch niet goed begrepen wat jouw beroep inhoudt.
Op zaterdag....?
Enne, ik verwacht maandag DV een column over jouw ervaringen op deze dag.
Ja hè?
ik beloof niks...............
Het gezelligste evenement in ons dorp: Visserijdag.
Mochten jullie niets te doen hebben: het is tot 17.00 uur.
Ik heb al wat foto's op mijn site gezet: http://www.spakenburgonline.nu
Nu even boodschappen doen en dan er weer lekker overheen kuieren en wat gebakken haringen eten.
Mochten jullie niets te doen hebben: het is tot 17.00 uur.
Ik heb al wat foto's op mijn site gezet: http://www.spakenburgonline.nu
Nu even boodschappen doen en dan er weer lekker overheen kuieren en wat gebakken haringen eten.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- sweelinck 25
van 8 tot 10 gewerkt
Naar de rommelmarkt van de HHK te Middelharnis/Sommelsdijk geweest, nog wat boekjes en bandjes gekocht.
Vanmiddag lekker thuis niks doen.
Vanavond naar kerk in Strijen-Sas, 18:30 Ds. D. Heemskerk
Naar de rommelmarkt van de HHK te Middelharnis/Sommelsdijk geweest, nog wat boekjes en bandjes gekocht.
Vanmiddag lekker thuis niks doen.
Vanavond naar kerk in Strijen-Sas, 18:30 Ds. D. Heemskerk
vanavond naar een verjaardag.
vanmiddag even het een en ander nakijken
strijken
vanmiddag even het een en ander nakijken
strijken
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)