Ik ben nieuw
Deze keer is het geen poppenkast, maar een soort blog en dan op het forum. Ik denk dat dit de meest bekende forummers zijn van dit forum. Ik weet inmiddels wel heel veel van ze.jan03 schreef:Wanneer houden jullie beiden op met deze poppenkast?Mariavt schreef:Ik ben niet nieuw maar stond bekend onder de naam Tamarinde.
Omdat de meesten mij hier kennen onder mijn échte naam nl. "Maria" is ga ik die naam ook gebruiken op het forum.
Gewoon de nicks die 12 maanden niet actief zijn geweest deleten? Zeker wanneer deze nog nooit iets gepost hebben?vlinder schreef:En de mods zijn uren bezig met het uitzoeken van de ledenlijt. Ik heb zelf ook weleens een andere nic gewild, maar omdat ik het zinloos vond en vervelend om een ellenlange ledenlijst te hebben waarvan 30 procent nooit (meer) post heb ik het niet gedaan.
Sorry vlinder (en mods) ik zal het noooooit meer doen.vlinder schreef:En de mods zijn uren bezig met het uitzoeken van de ledenlijt. Ik heb zelf ook weleens een andere nic gewild, maar omdat ik het zinloos vond en vervelend om een ellenlange ledenlijst te hebben waarvan 30 procent nooit (meer) post heb ik het niet gedaan.

Vraag ik me toch af waarom jullie het van "Karsten" wél grappig vonden terwijl onze namen serieus gewijzigd zijn, maar ja dat zal dan wel aan mij liggen. Sorry hoor.
Moet jij zeggen "meneer Karsten" jij gooit gelijk het hele forum overhoopKaw schreef: verveling?
Evenals jvdg wens ik jou een hartelijk welkom toe....Radioheader schreef:Hoi,
Ik ben nieuw op dit forum, ik heet AJ, ben 17 jaar oud en woon in Huizen. Ik ga naar de kerk bij de CGK (ook in Huizen. )
Hobbies: Sport, Internet, Muziek (standaard verhaal)
Ik zit op de middelbare school in de 5e.

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Hoi Radiofreak...........welkom hier!!Mariavt schreef:Evenals jvdg wens ik jou een hartelijk welkom toe....Radioheader schreef:Hoi,
Ik ben nieuw op dit forum, ik heet AJ, ben 17 jaar oud en woon in Huizen. Ik ga naar de kerk bij de CGK (ook in Huizen. )
Wat mogen wij verstaan onder "standaard verhaal" bij Muziek????
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Ik bedoelde met het standaard verhaal, meer mijn hobbies. De meeste jongeren hebben wel deze hobbiesRens schreef:Hoi Radiofreak...........welkom hier!!Mariavt schreef:Evenals jvdg wens ik jou een hartelijk welkom toe....Radioheader schreef:Hoi,
Wat mogen wij verstaan onder "standaard verhaal" bij Muziek????